כך כדי לך לבנות יום כיף לעובדים בתל אביב בקלי קלות. כל פעילות לעובדים נשענת על 3 מרכבים מרכזיים שנסקור אותם ואז ניתן לך דוגמאות, היכן בעיר ניתן ממש לקיים וליצור את חצי היום או היום שאתם מחפשים.

3 מרכיבים ליום כיף בתל אביב

לא משנה מה האזור הגיאוגרפי, לא משנה כמה ימי כיף יצרתם לחברה, שלושת הכללים הבאים הם המפתח להצלחה, סיפוק והנאה של כל העובדים.

ארוחות

כל פעילות שתבצעו בין אם לפני או אחרי נשענת על הטעמים שתבחרו ליצור באותו יום. אחד היתרונות של תל אביב שישנם כל כך הרבה מוקדים, חללים אירועים, פעילויות תוכן ואטרקציות שפשוט קל למצוא אוכל טעים שיעמוד בציפיות שלכם. האמת היא עוד יותר טובה לכם תוכלו לבצע פעילויות וזרימה בין משימות שונות בעיר יחד עם אורחות במוקדים שונים לפי האזורים הנבחרים של התכנים שאתם מחפשים, כך שמענה קולינרי נרחב יוכל להיות בדמות ארוחה גדולה או מספר עצירות אוכל קצרות.

תוכן

אז מהו התוכן המתאים ביותר? מהו כיף עבורכם? מהו כיף עבור העובדים שלכם? וכיצד לארגן יום כיף לעובדים? לאחר עבודה עם חברות רבות ניתן לומר שהנאה היא – פעילות מפנקת רגועה טיפולים עיסויים, סדנאות מעניינות, מדריכי פעילויות לגוף ולנפש(כגון יוגה).

תוכן שמכניס עניין

הרצאה טובה, הופעה טובה, מוזיקה חיה, מופע מצחיק או מופע של אומני חושים או צחוק. יש הרבה מאוד אפשרויות שיכלול להכניס את האורחים למצב הקשבה ריכוז ופוקס.

אז איך שלושת המרכיבים בונים לך את הבסיס לאירוע

ארוחות טובות קלות ומהירות, שילוב תכני בוקר לנפש ולגוף – יוגה עם נוף לים תמיד מתאים. בחירת במספר פינוקים ומנוחה לגוף לאחר מספר הסדנאות שתכננתם (ניתן לקיים סדנאות כגון בר, אוכל, או משחקים אתגריים אבל רגועים) ולבסוף קינוח במופע מרכזי שמשאיר טעם של עוד.

 

לו"ז לדוגמה כיצד מומלץ לבנות יום כיף בתל אביב לעובדים לבוקר

08:00 התכנסות בנקודת המפגש – סדנת בוקר יוגה.
09:00 ארוחת בוקר קלה אבל איכותית
10:00 פעילויות יצירתית – הפלגה, ספורט ימי, סדנת תוכן מעניינת
11:30 טיפולים ועיסויים
13:00 ארוחת צהרים
14:00 תוכן מרכזי מציק ומהנה .
15:00-16:00 סיום מופע ויום ניתן לקנח באיזה גלידה או קינוח משוגע.

שווה לך לחושב על קיום יום כיף בתל אביב במלון בוטיק

מה בעצם היתרונות? עבורך מדובר במתחם שיכול לכלול את כל האורחות, לספק לך חדרים ומתחמים לסדנאות בוקר או צהרים, להרצאות ומופעים לטיפוליים ועיסויים לעובדים ומקום אלגנטי ונעים שמשדר את הרמה הגבוה שאתם מחפשים. בחירה במלון עם מיקום טוב בעיר תאפשר לך להיות מרחק הליכה מאטרקציות נוספות ואפשרויות לשילוב משחקים והפעלות נוספות מחוץ לשטח המלון ( משחקי שולחן, יצירת משחק שהעובדים הם גיבורים או בלשים שפותרים חידה, הפעלות וכן ושלל רעיונות שנעביר לך בצורה מסודרת שתוכלי לבחור את הטובים ביותר לצרכים שלכם).

כאן בעצם תמונה ההבנה שיום גיבוש הוא חשוב ומשמעותי לעובדים אב ל שמדברים על כיף מדברים על דברים שלא מחייבים פעילויות ודינמיקה בים צוותים. גם בת"א אפשר ליצור ימי גיבוש מאתגרים שונים ומעניים אבל לוח הזמנים שתביני התכנים והפעילויות צריכים להיות יותר מאתגרים צריך להחליט מה המסלול שלוקחים את העובדים אולי בכלל לשלב לעובדים פעילויות ספורטיביות יותר יחד עם מסרים של עבודת צוות.

יום כיף לעובדים התמקדי בפעילות של הבוקר, בהירגעות בצהרים ובסיום של היום
זהו סוד ההצלחה. הזרימה בין הפעילות והתכנים, המרחקים בין האטרקציות השונות, ההרגשה שהכל מסודר ומאורגן ובכל רגע כל אחד מוצא את המקום שלו היא המפתח להצלחה שלך.

בחרי במוקד מרכזי שממנו ניתן לקיים ארוחת בוקר תכנים לפני הארוחה, שיאפשר לכם לצאת משם למוקדי העניין השונים שתבחרו ולבסוף לקיים את הסיום הגדול שיגרום לכולם לחיוך גדול.

לעוד מידע המלצות בניית אירוע לפי מה שהעובדים שלכם באמת צריכים,
אתם מוזמנים להתקשר לשלוח מייל או לקפוץ לקפה קר טעים ממש במרכז העיר : )

שלך
צוות אול פלייסס

לחצו כאן לצפייה במקומות המומלצים שלנו לימי כיף בתל אביב