יום כיף בספא לחברות עם צוות All Places – בעולם כל כך דינמי שהכל מתחלף במהירות תרצו שהעובדים שלכם יהיו היסודות של החברה. השקעה בהם תביא לנאמנות ומחויבות לעסק. עובדים שמחים אלו עובדים מרוצים, כלומר עובדים טובים יותר. יהיו לכם עובדים שבאמת ירצו שהחברה שלכם תצליח.

אחת הדרכים בין כל האפשרויות היא לקחת כל פעם את המחלקה, הקבוצה או הצוות המתאים למספר שעות של הפגת לחצים, מתחים ורעשי רקע מיותרים ביום כיף בספא.
חברות רבות לפי העונות בשנה מקפידות לפני ואחרי תקופות לחוצות לשלב פעילות ספא.

כל היתרונות של יום כיף בספא לחברות

מוכנים לזה? שמתכננים ליצור יום מלא בכיף רוגע ופינוקים צריך להתחיל מהבסיס. בחירה בספא איכותי מפנק ומעוצב שמשלב בתוכו את כל הדברים הקטנים הופך את החוויה של כל אורח למהנה.
שעה עד שעה וחצי טיפול לבחירה משקאות בריאות וקו קולינרי חדשני, שילוב בין זמנים בברכיה עם טיפולי מים לסאונה רטובה ויבשה ובנוסף הירגעות בבריכה. אם אתם צריכים יותר מזה תוכלו גם לקבל אזור פרטי עבורכם שמתאימים להרצאות ומופעים קטנים. בחירה בחלל הספא מאפשר לכם לקבל גם את כל החוויות שוברות הלחץ והמרגיעות לעובדים ובנוסף להפתיע אותם בתוכן חדש לבחירה בהתאם לרוח התקופה.

 

 

יום כיף מחלקתי בספא

כמה עובדים יש במחלקה שלכם? ישנם מתחמי ספא מפנקים שיכולים לפתוח במקביל 15 חדרי טיפולים או עד 30 טיפולים במקביל בחדרים זוגיים. המשמעות שמחלקות שלמות יכולות לצאת לטיפולים פינוקים ואווירה ביחד.

ג'קוזי או בריכה? כבר לא צריך לבחור בניית לוחות זמנים מוסדרת לאירוע תעביר את עובדי המחלקה שלכם בכל החלקים החשובים. מהקפה או שייק הבריאות בבוקר דרך ניקוי רעלים בסאונה הרטובה ועד ההירגעות בבריכה אחרי עיסוי שבדי מפנק.

מה שחשוב להקפיד זה על זרימה טובה בין כל החלקים השונים ביום המדובר. יום כיף צריך להיות קליל זורם מעניין מרגש ומפנק במיוחד, שלוקחים את כל המשמעויות של יום כיף הבחירה בספא כדבר הנכון לעובדי המחלקה שלכם.

ימי כיף בספא

כמה ימים כאלו שווה לעובדי החברה? העובדים לכם רגילים לעבוד קשה לפרוץ גבולות. הם רגילים לקשת אירועים גדולה ומגוונות אבל יום פינוק שהדגש הוא באמת על כל אחד ואחת מהם יוכל לעשות הבדל גדול בהצלחה של היום. טיפול עיסוי שעושים ביום כיף בשטח, בוילה או בבריכה לא יהיה ארוך איכותי וממוקד כמו תשומת הלב שיזכה לה העובד שלכם בספא.

בגלל שמדובר על חצי יום או ימי כיף של עד 5-6 שעות מיקום האירוע באזוריים מרכזיים הינו חשוב. נוכל להגיד לך שאנחנו עובדים עם מספרים מתחמים מובילים ברחבי הארץ שכולם יש מטרה אחת להעניק את החוויה הכי טובה ולדאוג שתרצו לחזור כמה שיותר מהר ליום הבא שלכם.

אוכל ובר הם מרכיב חשוב בכל אירוע. כאשר אתם בוחרים מקום לספא שהדגש בו הוא על פינוק אווירה אסתטיקה והירגעות, הקו של האוכל הנבחר צריך להיות חדשני, טעים והכי חשוב מתאים לסוג הפעילות שאתם עומדים לקיים. אז אם חשבת על אירוע שמתחיל בבוקר מנות בוטיק קטנות של קאנפסים בליווי קוקטיילים טעימים יכולים להכניס את האורחים לאווירה הרצויה. רק תדמיינו את עובדי החברה עם חלוקים לבנים כפכפים מחזיקים את הכוס עם הקוקטייל המפנק ביד אחת וביד השנייה לוקחים ביס מלחמניית בריוש מתוקה.

תוכן ואווירה שיעשו את ההבדל וידברו עליהם הרבה אחרי האירוע. האתגר בשילוב תכנים הרצאות וחוויות חדשות הופך ליותר מאתגר מיום כיף ליום כיף. למזלכם יש לנו שלל רעיונות ואפשרויות כדי שהתוכן שלכם יהיה בלתי נשכח.

איך ממשיכים מכאן
בחרתם לפנק את צוות העובדים שלכם ביום כיף בספא לחברות? בחרו מספר תאריכים, כמויות אורחים, תוכן רצוי ושעות. מכאן הדרך שלכם קצרה. אנחנו נעמיד עבורכם את כל האפשרויות, התכנים וחללי הספא המפנקים כדי שתוכלו להתמקד בהנאה של העובדים.

נ.ב
תלבשו את החלוק תבחרו בעיסוי הרצוי עכשיו תרימו לנו טלפון ואנחנו נדאג כבר לקינוחים ולתכנים.

שלכם צוות אול פלייסס