מה קורה בעולם האירועים העסקיים בשנים האחרונות, למה לכל החברות יש רצון עז מצד אחד להמשיך לייצר אירועים וחוויות חדשות ומושקעות ומצד שני במקביל לחפש פתרונות שכוללים הכל ביחד? תקציבי החברות משתנים בהתאם לרוח התקופה את זה אתם לא צריכים שנספר לכם מה שכן נוכל לספר לכם שאם כל הרצון לחסוך כסף וליצור אירועים מוצלחים מתעוררת לה לאט לאט נישה של מתחמים שמכניסים מפיקי אירועים ללוות את הלקוח ולתת לו שיורת טוב יותר.

יש יתרונות למהלך זה אבל יש גם סוג של אובדן איכות וידע שהוא לפעמים צר אך בשורה התחתונה לאירוע נקודתי שצריך ליצור מסיבה טובה, לקיים אירוע שנתי בתקציב מוגדר זה יוכל לתת לכם פתרון אטרקטיבי, הכל בהתאם לבקשות שלכם.

חברות הפקה יכולות מצד אחד לקחת את האירוע לגבהים חדשים ומצד שני לבזבז כספים מיותרים, המפתח תמיד יהיה בהגדרת מטרות יעדים ומשימות שאתם מצפים באירוע שלכם. בסופו של יום מדובר על זמן כמה שיותר זמן מושקע בתהליך המחשבה הראשוני האירוע יקבל מימד אחר. תכנון מוקדם עם אנשי הפקה עיצוב והספקים הנכונים לעולם לא יוכל להתחלף בפגישה באולם עם איש, מפיק מהמקום בגלל זה חברות הפקה קונות את עולמם ביצירת בידול ושוני בין סוגי האירועים שהם יכולות לייצר עבורכם. כמובן שתמיד שווה להיצמד לדוח תקציב כדי לא לחרוג בעלויות.

וילה לאירועים עם בריכה

מה האפשרויות שלכם, ואיך אפשר למצוא פתרון שיענה על כל הצרכים?

הפקת אירועים לחברות הייטק כך תעשו את זה נכון

אז מה היא הדרך הנכונה להפקה שלכם? כמה זמן פנוי יש לכם ללוות את האירוע, האם הגדרתם מטרות מה יהפוך את האירוע שלכם למוצלח? ברגע שנעשה את כל הדברים האלה יהיה לנו קל יותר להתמקד ומיקוד נותן קו מחשבה צלול שמביא ליעדים המבוקשים ואצלכם זה אירוע מוצלח ומהנה.

למה דווקא לעובדים שלכם צריכה להיות הפקה

זאת שאלה שחוזרת מספר פעמים, אם הם כבר היו בהכל ראו הכל ואתם רוצים ליצור אירוע עסקי יותר מעניין זורם וקצבי כנראה שזאת תהיה הדרך שלכם להעניק להם רגעים קצת שונים. בניית קונספט וסיפור לאירוע תעשה את ההבדל בין אירועים רגילים לאירועים חדשים.

מה אפשר כבר לעשות שעדיין לא עשיתם

בעיקרון הכל, אין באמת דרך לחשוף בפני קהל עובדים את כל האפשרויות, בכל יום רצים לצוותים שלנו עשרות רעיונות תכנים ומחשבות מסרטים, סדרות וקטעים מהמציאות והשגרה שאפשר לרתום עבור האירוע שלכם. מה שאנחנו אוהבים לעשות זה להכיר את העובדים להבין מה היו אירועי העבר לחשוב מה האירוע הקרוב שמתוכנן וכיצד ניתן לקחת אתכם לחוויות חדשות באירוע הקרוב.

איזה מקום תוכלו לבחור כדי להשאיר חותם על חוויה מעולה
המפתח תמיד ליצור את השילוב הנכון בין גודל חלל כמות אורחים והתכנים השונים שאתם הולכים ליצור באירוע. המרחקים השטח התכנון המרווח בין הבר, עמדות האוכל, האטרקציות השונות וזרימת האורחים בחלל הן מפתח להצלחת האירוע שלכם. לחלל אסור להיראות גדול מידי או עמוס מידי ובתוך כל זאת אתם צריך למצוא מקומות לתכנים לאטרקציות וספקים הנוספים.

 

הפקת אירועים לחברות איך מתמקדים בעיקר

מה באמת חשוב לדעת לפני שסוגרים אירוע עם חברת הפקה. הדבר המשמעותי לדעתנו הוא הליווי הצמוד, מספר הפגישות, חלוקת הזמנים מרגע חתימה על החוזה ועד יום האירוע. מי הולך ללוות את האירוע כמה פגישות הולכים לקיים בשטח וכיצד הבקשות שלכם מתורגמות בשטח. סיפור טוב לאירוע שיוכל להפתיע את המוזמנים יחד עם עיצוב טוב ותוכן חדש יתנו לכם את המיקוד שאת מחפשים.

איך לבחור את הספקים הטובים

בכל רמת תקציב שתבחרו תמיד יש כאלו שבולטים מעל השאר. כמה הם בולטים ? הם מספיק איכותיים שתדעו שהם מתאימים לכם. באירועי חברות צריך לתת שירות מעולה, המשימה להפוך את האירוע לנזכר ומשמעותי נהיית קשה יותר ויותר משנה ולכן הבסיס שלכם צריך להיות שהאירוע יעבור בצורה חלקה. ברגע שעברתם את השלב של הספקים הנכונים: תקליטן, צלם, מעצבת אפשר לעבור לשלב הבא.

איזה תוכן צריך לשלב

תגדירו את סוג האירוע, כמות האורחים המקום הנבחר. האם מודבר במסיבת חברה, האם מדובר באירוע רבעוני או כנס מקצועי. לאחר שתגדירו מה בדיוק האירוע, מתי הוא מתקיים תוכלו לעבור לשלב התוכן. התוכן יוכל להתחיל בסיפור מושלם משלב הכניסה וקבלת האורחים להמשיך למיתוג למסכים, למתנות הקטנות ולהפתעות שאתם מחפשים. שיא התוכן יוכל להגיע בהופעות, הרצאות, קליפים חדשניים ועוד שלל אפשרויות שיכולים להפוך את האירוע שלכם לבתי נשכח. כמובן שניתן להכניס מימד נוסף של יצירת תוכן על החברה ע"י מנחה מקצועי ובכך לעלות עוד שלב. בנוסף תוכלו תמיד ליצור תוכן בהתאמה אישית כמו אטרקציות שנבנות לצרכים שלכם.

הפקת אירועי הייטק – למי באמת זה מתאים

לחברות צעירות דינמיות שרוצות חברת הפקות בראש שלהן. חברות שרוצות להשאיר חותם מבחינת הפקה על האורחים לגרום להם לדבר על האירוע ולהשאיר את החוויות המעולות כל הזמן בזיכרון. זאת המטרה החשובה של כל מנהלת או מנהל משאבי אנוש. לקבל את ההכרה של העובדים והבוסים בחברה וכדי להגיע למטרה הזאת את או אתה צריכים למצוא את החיבור הנכון למפיק או למפיקיה שילוו אתכם בתהליך.

כמה זמן יש לכם לארגון האירוע

האירוע מתוכנן להתקיים בעוד שבוע, חודש, שנה מהיום? לוחות זמנים הם דבר קריטי ונחוץ להצלחת האירוע. תיאומי פגישות ספקים, סקיצות מסודרות, בניית מהלך אירוע. כל הדברים לוקחים זמן השאלה עד כמה אתם פנויים. כמה שתוכלו להתמקד בפרק זמן קצר ולנסות לסיים בו את רוב המשימות התכנים והבקשות יבטיח לכם הצלחה גדולה יותר באירוע.

כמה אתם רוצים להיות מעורבים

ובכן רמת המעורבות באירועים תלויה תמיד ברמת החשיבות שלהם. אתם יכולים ליצור יותר עניין ולקחת חלק באירועים יותר משוקעים והם אתם יכולים להגדיר נכון מה אתם צריכים ולראות שהצד שלוקח אחריות עבורכם מבין את מה שרציתם ובכל להתפנות לדברים אחרים. כמובן ששיתוף פעולה הוא רצון עז בין הצדדים כי בדרך זאת שביעות רצון העובדים יעלה משמעותית.

אירוע קונספט בבית בשרון

אז איך כדי לכם לקחת את האירוע שלכם מכאן

מסקנות חשובות – שאפשר לעשות אירועים במקומות עם ליווי חלקי מצד הפקה אבל, תלוי מה האירוע אם מדובר במסיבה טובה או שצריך ממש לספר סיפור וליצור תוכן.

תכנית עבודה – הגדירו זמנים חלקו את כל האירוע לשלבים, מפרטים, תכנים, נותני שירותים. בדרך זאת יהיה לכם קל יותר להבין עד כמה גדול או פשוט האירוע הקרוב שלכם ובהתאם תוכלו להחליט האם תרצו עזרה וליווי חלקי או מקיף לאירוע הקרוב.

סיור שטח – לפני שסוגרים, לפני האירוע. חשוב. לאחר סגירת ספקים צריך ליצור העמדה של האירוע כיצד כל ספק בכל אזור מקבל את המיקוד הנכון וכיצד הוא משתלב בתוך התוכן של האירוע שלכם.

סגירת מקום – חוזה מותנה טעימות, חוזה שיכלול התייחסות לאורחים נוספים, אפשרויות ביטול או דחית אירוע. שסוגרים מקום צריך לעבור על כל הפרטים הקטנים. לפעמים דווקא שם תמצאו את שהפוקוס שאתם מקדישים הוא חשוב לא פחות.

בחירת ספקים – בשתי מילים, שיתחברו לסיפור. זה מאוד פשוט אירוע טוב צריך להעביר סיפור, מסר, חוויה חדשה. שאתם יוצרים אירוע משוקע אתם תרצו ספקים שרוצים להוכיח את עצמם ומוכנים להגיע ולתת את 150% כדי שהאירוע שלכם יהיה מעולה.

רוצים לשמוע עוד על ליווי, ניהול והפקת האירוע העסקי לחברת הייטק שלכם
יש לנו צוות מפיקים שחשוב אחרת מכולם, שיודע לשלב בין הצרכים שלכם לבין הטרנדים החדשים בעולם ובכך להבטיח לכם תמיד להיות בראש מבחינת דרכי מחשבה, עיצוב, ספקים חדשים.
לעוד מידע, יעוץ או עזרה אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר לתיאום פגישה

שלכם צוות אול פלייס