עולם האירועים מנסה להמציא את עצמו כל שנה מחדש. אם וילה לאירוע נחשבה בעבר לטרנד מבוקש ואירוע ששמור לקהל הצעיר שרוצה לברוח מ 4 קירות ולהתארח בגינה ירוקה המשלב בריכה הרי שהטרנד של בית מארח תופס יותר ויותר תאוצה.

מה זה בית לאירוע?

מדובר בחלל שנותן הרגשה ביתית וחמה ומאפשר לקהל לקוחות רחב לקיים אירוע בשטחו. ישנם שני סוגים של בתים לאירועים: הסוג הראשון מדבר על חללים שעברו התאמות והפכו לחלל המדמה בית באווירה, בסגנון ובעיצוב. הסוג השני מדובר על בית פתוח סגור המשלב גינה לרוב מדובר בבתים פרטיים של אורחים שרוצים להעניק לאורחים שלהם חווית אירוח משפחתית וחמה.

בתים לאירועים מה צריך לדעת

במידה ובחרתם בבית מהסוג הראשון שתיארנו כלומר חלל המדמה אירוע בריהוט בעיצוב ובסגנון תבדקו שאכן יש לו את האישורים הנחוצים לקיום אירוע והוא מתאים לדרישות שלכם מהאירוע מבחינת שעות וקונספט. במידה ובחרתם לקיים אירוע בבית שלכם או בבית חברים זכרו על שעות השמעת המוסיקה אזורי החניה ומגבלות שונות. באירועים בבתים הרעיון ליצור אינטימיות ואווירה אלגנטית יחד עם שימוש מרבי באזורים השונים בחלל ובגינה.

אז למה בית לאירועים יוכל להתאים לכם – 3 יתרונות מרכזיים

1. לא מרגיש כמו עוד אולם – אורחים רבים כבר חוו כל כך הרבה אירועים באולמות שקשה להפתיע או לרגש אותם. יותר מזה ניתן לומר שהרצון היום הוא הפוך לעשות משהו שיראה הכי משפחתי ביתי אלגנטי ולא מרגיש כמו איזה הפקה גדולה.

2. חלל פנימי וחיצוני – השילוב בין האפשרות לארח אנשים בחלל פנימי וחיצוני במקביל היא הכרחית. בין אם מדובר על כנס בוקר או אירוע חברה ליד הבריכה או ארוחת שף ליום הולדת או מסיבת חתונה. הזרימה בין אזורים שונים שמרגישים כחלק מהשלם הם הכרחיות להצלחת האירוע.

3. בריכה – בחלק מהבתים תוכלו למצוא בריכת שחייה שיש לה שני תפקידים מרכזיים. התפקיד הראשון מקור מים ליד קבלת פנים, טקסים או ארוחה. התפקיד השני לאפשר את השימוש בבריכה לאפטר או מסיבת בריכה במידה והאירוע מתוכנן לכך.

 

הבית בשרון (3) לאירועים

 

וילות לאירועים איפה, מה צריך לדעת ואיך לבחור בוילה הנכונה

שחושבים על המילה בית המילה הנרדפת תמיד תהיה וילה. ברחבי הארץ יש מספר רב של וילות לאירועים שכל אחת מהם יכולה להעניק לכם סיפור וחוויה אחרת. בין אם אתם בוחרים וילות לאירועים במרכז, בדרום או בצפון חשוב להקפיד לעבוד בוילות שהם לא גני אירועים, שבעלי הוילות לא עושים שם כל יום אירוע (אם הם באמת מפעילים כל יום את הבית רצוי שיהיה אישור שמאפשר להם לארח אנשים בשטחם). וילה לאירוע מאפשר לכם לקבל חוויה ביתית משפחתית עם אלמנט של יוקרה וכיף. זה בעצם היתרון הכי גדול של בחירת בית או וילה לאירוע שלכם. האפשרות לחדש להפתיע ולהעניק אווירה פחות רשמית וכבדה מאולם היא סוד הקסם שגורם לזוגות רבים, לאירועי חברות ומפגשים עסקיים לבחור בוילה כמקום הנכון לאירוע שלהם.

רוצים עד קצת עזרה על בחירת וילה או בית לאירוע שלכם? צרו אתנו קשר ונשמח לייעץ לכם על בחירת המקום הנכון המתאים לצרכי האירוע שלכם.

בברכה צוות אול פלייסס

לצפייה במבחר וילות להשכרה לאירועים