אז בא לכם להתנתק מכל רעשי הרקע ולחוות אירוע ממש בטבע? תנו לנו להסביר לכם בקצרה את כל האפשרויות לאירוע חברה בטבע. אירוע חברה מצריך תכנון מוקדם, הסעות, הגדרת זמנים, מציאת מיקום, הוצאת ביטוחים ואישורים שילוב ספקים נכונים ובניית קו לאירוע. ברחבי הארץ במרכז בדרום בשפלה ובצפון יש מבחר גדול של מקומות בטבע שניתן לקיים פעילויות חברה ולקיים כמובן גם אירוע ארוך יותר המשלב ארוחות אטרקציות והפעלות שונות.

איפה מארגנים אירועי חברה בטבע

אירועי חברה בטבע מתקיים לרוב ביערות, נהרות, מקורות מים, באזורים מדבריים, נקודות נוף שפשוט תענוג להיות חלק מהתפאורה הנפלאה ואפילו ניתן לארגן אירוע חברה בים בחוף פרטי. בהתאם למקום הנבחר נוכל להמליץ לכם השעות הנכונות לקיום אירוע. למדבר יש קסם מיוחד באירועי חברה בערב, ליער יש את הרומנטיקה שלו, לים בצהרים לראות ולשמוע את הגלים ואירוע ליד הנהר תמיד מלא בהפתעות חדשות.

כל אירוע טוב בטבע נשען התכנון ועל הלוגיסטיקה. לאחר שאיתרנו עבורכם את המקום המועדף ודאגנו לכל האישורים האפשריים, צריך לדבר על האוזרים השונים מי הספקים שבחרתם וכיצד להתאים את השטח לכל התכנים השונים.
אירוע חברה בטבע יוכל להיות מוקד לארוחה טובה או פעילות או שהוא יוכל לשדר נוכחות מלאה ולארח מספר שעות במתחם. כדי לארח את העובדים מספר שעות במתחם נצטרך לדואג לכל הלוגיסטיקה כגון: גנרטורים, תאי שירותים, במות במידת הצורך, מערכות הגברה ותאורה, הדברה נגד מעופפים, ריהוט אלטרנטיבי והושבה, חברה לשירותי בר, קייטרינג טוב וכמובן מוזיקת רקע לאווירה.

שילוב של טבע ואורבניות

ישנם אפשרויות נוספות לקיום אירוע ליד הטבע או בטבע אורבני כלומר ניצול משאבים קיימים כמו פארקים המשלבים תאי שירותים אזורי פיקניק מסודרים אגמים מאורגנים ובכך תוכלו ליצור חוויה מהנה רק עם פחות התעסקות ובתקציב זול יותר. יתרונות של אירוע חברה שכזה שמרחש בטבע האורבני שהוא בדרך כלל קרוב נגיש ניתן לקיים שם אירועים בהתראה קצרה ואפשר ליצור חוויות נעימות בעלות יחסית אטרקטיבית.

אז למי בעצם מתאים הפקת אירוע חברה בטבע?

ובכן לחברות שכבר עשו הכל וצריכות את הדבר הבא, לארגונים שמחוברים לסביבה ורוצים לנתק את עובדי החברה מכל השגרה ולהכניס אותם להרפתקתה מהנה, ולאו שאוהבים ליצור דברים בסביבה הכי טבעית שיש. אירוע כזה מבטיח לכם שינוי אווירה לא עוד חלל סגור או מועדן או גן אלא באמת יציאה ושילוב של חוויות שאפשר להשיג רק תחת כיפת השמיים.

צריכים אירוע חברה בטבע שיהיה יצירתי שונה ומופלא? בוא ניצור אחד כזה עבורכם!