אולמות חתונה ביפו כך תעשו זאת נכון 

ביפו תמצאו שילוב בין אולמות אירועים מודרניים, ישנים ועתיקים שמותאמים לחתונות מיוחדות. אם אתם מחפשים מקום המשקיף לים, המשלב סגנון עיצובי מיוחד ביפו תוכלו למצוא כל זאת במתחמים השונים בעיר.

החלטנו לעשות סקירה קצרה על אולמות האירועים המוכרים יותר ופחות ולנסות לסייע לכם בבחירת המקום בהתאם להעדפות השונות שלכם. לפני שנתחיל מספר נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור באולם הנכון ביותר לחתונה שלכם.

הקסם של חתונות באולמות של יפו בלילה

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו
מה הם 4 השלבים לבחירת אולם חתונה ביפו ?

האם אתם מחפשים אולם המשלב גן פתוח או אזור תחת כיפת שמיים? ביפו תמצאו מבחר גדול של אולמות. בחלקם יש שימוש בגינה או גג לקבלת הפנים ובחלקם תעברו ישירות לחלל האולם. במידה ואתם מחפשים אירוע שמתרחש במספר אזורים הקפידו לבדוק מה כולל על מתחם כדי להתאים את האולם לצרכים שלכם.

סוג עיצוב האולם– יפו מציעה את כל האפשרויות לחתונה בלתי נשכחת. זוגות רבים שבוחרים לקיים חתונה ביפו בוחרים זאת בגלל הים, הקרבה לת"א והאופי של המתחם. ביפו יש חללי בוטיק ואולמות שמשלבים סגנון עתיק ישן ובעיקר הרבה אופי. החליטו איזה סגנון מתאים לכם והתחילו להשוות בין האולמות השונים.

גודל האולם– לכמה אורחים אתם מצפים בחתונה? ביפו יש שילוב מעניין בין חללים גדולים וחללים קטנים. חתונות החלומות שלכם יכולה להיות מורכבת מ50 אורחים הכוללים את המשפחה והחברים הכי טובים או חתונה של 300 מוזמנים ויותר. בחירת מקום צריכה להתאים לכמות האורחים. אם אתם חושקים במקום ספציפי שהוא קטן מומלץ לבדוק אפשרות לאירוע המתחלק למספר חלקים. בצורה כזאת תוכל ולארח משפחה בהתחלה ולאחר מכן ליצור מסיבה לחברים.

עלויות חתונה – כן נושא חשוב שצריך לחשוב עליו הוא תקציב האירוע שלכם. אולמות אירועים במרכז וביפו בפרט מאוד מבוקשים בגלל המיקום המעולה, הנוף לים והספקים האיכותיים שתמצאו. המחירים תלויים בכמויות האורחים ולרוב מתחילים מ350 שקלים לאורח ועד 500 ויותר.

אמפי לחופה עם נוף לים


אז מה הם אולמות חתונה ביפו העתיקה שיכולים להתאים לחתונה שלכם?

סקירה קצרה של מיטב אולמות חתונה ביפו שיכולים להתאים לחתונות קטנות עד גדולות שיכולות להתרחש בערבים או בשישי בצהרים. בואו נתחיל:

פורט 15 – חלל המשלב גג לקבלת פנים וטקסי חופה. בנוסף חלל מרכזי המתאים לעד 300 אורחים. עיצוב עתיק מודרני. במקום יש קייטרינג ובר של המקום.

הולורנס– מראה עתיק הכולל קשתות ישנות יחד עם עיצוב אורבני ותפריט קייטרינג מעולה. בלורנס ניתן לקיים תהלוכות וטקס חופה באמפי הקרוב למתחם. בנוסף יש גג קטן לקבלות פנים. מתאים לאירועים של עד 350 אורחים.

בית על הים – עיצוב מודרני ואלגנטי. בבית על הים תמצאו גג גדול לקבלת פנים וכמובן טקס חופה מול הים. האולם מתאים לאירועים של 350-400 אורחים. קייטרינג ובר מעולים.

גלריית נור– באולם האירועים נור ישנו שילוב בין ישן וחדש. מרפסת עם נוף פתוח וחלל אורבני בלב יפו. על הקייטרינג תמצאו את גוסטו המוכשרים. אירועים עד 250 אורחים.

החמאם החדש– שילוב של ישן במראה חדש. ניגוד מעניין ביפו מתחם לחתונות מיוחדות ששווה להסתכל כדי לקבל מושג איך החתונה שלכם יכולה להיראות.

בית אוצרין – לאירועים קטנים ומיוחדים. בלב סמטאות יפו העתיקה. המתחם כולל מראה עתיק ואלגנטי יחד עם מרפסת. מומלץ לחתונות שישי צהרים.

מוזיאון אילנה גור– מסיבות חתונה המשלבות תרבות ואיכות. בואו להיות מוקפים באומנות שתאפשר לכם להתמקד בתפריט מעולה, מוזיקה נעימה וחווית חתונה קצת אחרת.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מבטל לתל אביב מאולמות ביפו


רוצים לגלות מקומות מיוחדים נוספים לחתונות ביפו או בתל אביב לחצו כאן(או על התמונה למטה) 

יפו העתיקה רגע לפני שנכנסים לאולם החתונה

 

איזה עוד אפשרויות לחתונות כמו באולמות תמצאו ביפו ?

סוג נוסף של חללים שפחות מדברים עליהם ויכולים לשמש כאולם חתונה או חלל בוטיק מיוחד מתמקד בנמל יפו. בנמל יפו יש את מסעדת הקונטיינר המפורסמת שניתן לקיים שם אירועים ומסיבות חתונה שונים. הרעיון במסיבות חתונה ואירועים יותר זורמים שלא חייבם לבחור רק באולמות השגרתיים.

במידה ואתם צריכים חתונה שתרגיש קצת אחרת שווה לבדוק מסעדות שונות במתחם יפו, הנמל וכמובן מתחם שוק הפשפשים המפורסם. ישנם ברים המשלבים מסעדות שיוכלים להתאים לחתונות קצת אחרות ואולי לאפשר לכם אווירה של חתונה בלב ליבה של יפו בחלל שמהווה אלטרנטיבה לאולם רגיל.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מרכז יפו נוף לים סמוך לאולם