חתונה על הים מאפשרת לכם לצור אירוע מיוחד בטבע עם נוף עוצר נשימה וכמובן קונספט ייחודי ושונה לאירוע שלכם, הים הצלול, הנוף המרשים, השקיעה ורעש הגלים כל אלו ילוו אתכם במהלך כל האירוע שלכם.

מחפשים צוק פרטי עם ירידה עד לחוף, קו הים הינו מקום על הים עם יתרונות של גן אירועים, ומתחם נוסף אשר ניתן לקיים בו אירוע צמוד לים עם ריצוף ונוף ישיר אליו.

אז איך נראית חתונה על הים?

אם גם אתם רוצים להתחתן ליד הים ולא יודעים היכן ומאיפה להתחיל אנחנו הכותבות בעבורכם, חתונה ליד הים מאפשרת לזוגות רבים לשלב הן את הנוף המיוחד והרעש הגלים של הים יחד עם אירוע בשקיעה וכל זאת עם הנוחיות של חלל בוטיק או גן אירועים פתוח ומיוחד.

נסו לדמיין לעצמכם אירוע חתונה שמתקיים על גג של בית אירועים פרטי כאשר החופה בשקיעה על רקע הים רעש הגלים החזק נשמע למרחקים ובסיום קבלת הפנים וטקס החופה אתם נכנסים לחלל בוטיק מעוצב לאירוע אינטימי מיוחד וחם למשפחה ולחברים הקרובים.

נשמע כמו מתכונן מנצח לחתונה ליד הים לא? חברתנו מתמחת במציאת מקומות מיוחדים לחתונות באזורים הקרובים לים תוך כדי התאמה של החלל האולם או הגן המתאימים ביותר בעבורכם.

חתונה על הים

מה דורשת חתונה על חוף הים אתם וודאי שואלים?

ובכן, אנו נדאג לתאם הכל עבורכם, החל משלב גיבוש חוף הים הרלוונטי לכבוד האירוע שלכם ועד התאמת הספקים ונותני השירות השונים באירוע.

כל חתונה מיוחדת ושונה מהאחרת וכך גם החתונה שלכם, במיוחד כאשר מעוניינים לעשות משהו שונה מאחרים כמו חתונה על חוף הים. במקרה זה אנו דואגים להשכרת ציוד, עיצוב בהתאם לקו מבוקש, קונספט החתונה, חברות קייטרינג ובר מקצועיות, עזרה במציאת צלמים, תקליטנים ואטרקציות מיוחדות.

חתונה בים

בדיוק בשביל כל הדברים הללו צוות AllPlaces כאן – לחסוך לכם זמן ולסייע לכם בבחירת נותני השירות המקצועיים ביותר בתחום.

כל חתונה על הים שאנחנו מפיקים אנחנו מתכננים בקפידה יחד עם בני הזוג, לאחר בחירת חוף הים, הזוג יפגש עם המעצבת שלנו וחברת השכרת הציוד ויחדיו נתאים את הריהוט המבוקש לאירוע, תפריטים מיוחדים וקוקטיילם מרהיבים, יותאמו לכם ע"י צוות הבר והקייטרינג שלנו, כך שהמוזמנים שלכם יהיו מופתעים לטובה מהיצירה הקולינרית שתעמידו לכבודם.

אנו מאמינים שחתונה על הים וחתונות בים, מהווה שאיפה אמיתית של כל זוג שרוצה להתחתן היום, כך שאנחנו נעשה כל שביכולתנו להגשים את החלום שלכם להתחתן בסביבת הים.

מהם היתרונות לקיום חתונת חוף ?

אווירה – קיום חתונה בחוף ים יכולה לעשות ב 2 צורות צהרים או ערב בשקיעה. האווירה נבנית בהתאם.

אפשרויות עיצוב – מסגנון טוסקני ועד יווני, עולם עיצוב החתונות מאפשר לכם לחוות את קו הרקע של הים ולשלב אותו בעיצוב הנבחר.

חופה – התמונות שיצאו לכם מהחופה יהיו מדהימות! חופה על רקע קו הים היה שמור לאירועי יוקרה בעבר.

קבלת פנים – בצהרים או בשקיעה, אתם תחליטו על השעה, האורחים יהנו מחוויה מזמינה רגועה ונינוחה, רעש גלים וים כחול.

אזור הושבה – מול הים בחלל פתוח או סגור? מה אתם מעדיפים? ישנם מספר רב של אפשרויות של חללים סגורים ופתוחים לחתונה בים וליד הים.

חתונה על חוף הים

רחבת ריקודים – מעדיפים שכל האירוע יהיה בחוץ? מפחדים מהלחות ורוצים חלל פנימי? רק תבחרו רחבת הריקודים תהיה סוערת בכל מקרה.

אפטר לצעירים – באזור נפרד, על חוף הים? מה מתאים לכם? אולי לסיים ולהמשיך במקום צמוד?

יתרונות החלל – בחירה בקונספט מתאים מתחילה בתכנון מדויק של החלל ומה אפשרי בו, כאן אנחנו נייעץ לכם כיצד להגשים ולנצל כל נקודה בחלל.

מיקום בארץ – בדרום,במרכז,בצפון. רק תבחרו את האזור הרצוי התחשבו באורחים ופשוט בחרו באופציה המשוקללת הטובה ביותר.

לקוחות ממליצים – טרנד יש שגידו שזאת מגמה אבל אירועי ים בשישי הפכו למקור לגאווה בעולם החתונות בישראל.

שעות האירוע – עד כניסת שבת מעבר לכניסת שבת. מה מתאים לכם זכרו לשלב את כל הבקשות בקונספט ובתכנון האירוע שלכם.

הערכת מחיר – חתונות בים יכולות להתחיל ב350-450 ש"ח ולהגיע גם ל500 + לכל אורח, הכל תלוי במקום ובכמות האורחים שלכם.

חתונות ליד הים

שאלות נפוצות

אז מה הם האפשרויות לחתונה ליד הים? כדי להתאים לכם את החלל הנכון, אנחנו צריכים להכיר אתכם, להבין מה אתם אוהבים ובהתאם נוכל להמליץ לכם על המקום הנכון ליד הים עבורכם. האפשרויות לחתונות עם נוף לים רבות כמו בית על הים, פורט 15, מסעדת גורודו ועוד. כמובן שמחוץ לת"א תמצאו בתי מלון עם נוף לים מרצועת החוף של ת"א אם בא לכם בכל זאת להתחתן בהילטון, או שתוכלו להמשיך למלון השרון או דניאל בהרצליה ולהגיע עד מלון נחשולים או אף לחוף אכזיב.

ישנם חללי בוטיק שמשקפים  לים – החופה מתקיימת בגג המשקיף לים, האירוע בחלל ממוזג  נשמע מעניין? ישנם חללים רבים נוספים כמו החלל הזה אבל כמו שיש סוגי אנשים, ישנם סוגי מקומות ומה שמתאים לזוג אחד לא מתאים לאחר.

כדי להתחיל בהבנה מי הם האורחים שלכם. לאחר מכן חשוב להבין איזה חלל מתאים בצורה הנכונה לחודש בשנה שבחרתם לחתונה. מהו טווח הגילאים של קהל המוזמנים שלכם?יסייע לכם בבחירת סוג המקום האלגנטי או פחות הרשמי.  כמה אורחים מבוגרים וכמה צעירים? הפנטזיה שלכם היא מקום פתוח או סגור? מכאן תוכלו לבחור בצורה טובה יותר במקום הנכון.

חשבו שוב על אפשרות של אירוע על גג מול הים ואירוע באולם? אפשר להתחיל את קבלת הפנים והחופה על גג מול הים ולהמשיך לאירוע בחלל ממוזג עם מרפסת ונוף לים, מתאים לאוהבי הים אבל כאלו שמחפשים מקום לחתונה ל-100 עד 350 אורחים.

מסעדות חוף או חצרות של בתי מלון נותנות אפשרויות לחתונה אחרת וכמובן שאירוע שלם על חוף הים במתכונות של מסיבות חתונת חוף יכולה להיות המקום והקונספט המועדף. לעוד פרטים זה הזמן להשאיר שם וטלפון ונוכל לסייע בבחירת המקום הנכון ולעזור בכל שלבי ארגון ותכנון החתונה שלכם בים.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.