מספר נקודות שחברות הפקה יודעות לעשות טוב יותר מלקוחות פרטיים

ניסיון יום יומי בעבודה מול ספקים ובעלי מקומות, צוותי המפיקים יודעים בדיוק על מה להתעקש וכיצד האירוע צריך לצאת בפועל.

כך שאתם מרוויחים ליווי צמוד של צוות מנוסה שיודע להוריד מכם התנהלות מול יותר מידי ספקים מה שמביא לאובדן זמן מיותר וחוסר יכולות לשקף נכון ובצורה מדוייקת את הרצונות שלכם. מנהל אירוע טוב בפגישה קצרה ידע להבין את הבקשות שלכם ויוכל לחבר את האנשים והספקים שמתאימים לכם ולארוע שלכם.

ארגון לוח הזמנים שלכם – מה קורה בכל שלב באירוע, מתי מגיעים הספקים, מתי החופה ומתי משחררים את המלצרים.

איך לבנות את לוז האירוע שלכם בצורה נכונה – מהשלב של הצילומים בבוקר ועד שנגמרת מסיבת הריקודים עם אחרון הרוקדים. ארגון טוב של אירוע מתחיל בתכנון לוחות הזמנים, משלב הסיורים במקומות שבהם הארוע יתרחש ועד קביעת מועדים לסיום ההתעסקות בבחירת נותני השירות השונים. עמידה בזמנים ברורים תאפשר לכם לדעת איך אתם עומדים ביחס לכל המשימות והבקשות השונות שאתם צריכים להספיק לקראת האירוע.

החוכמה זה להיות מסוגלים לקבל החלטות ולא למשוך סתם זמנים, בחרו באנשים הנכונים, בקרו במספר המקומות, תנו מסגרת זמנים להשלמת כל חלק מהתכנון שלכם, הזמן שלכם לא נצחי ועדיף שתשקיעו אותו בירח הדבש המושלם מאשר בעשרה פגישות עם תקליטנים או מעצבות.

כאשר מתקרבים ליום האירוע חשוב להבין מתי כל ספק מגיע, להגדיר זאת בחוזה איתו, לרכז את כל המספרים של הספקים ולרשום מתי הם מגיעים, חושב לקחת מקדם ביטחון למקרה של איחורים, כאשר לוקחים גם את זה בחשבון האירוע יעמוד בזמנים ואתם לא תהיו בלחץ מיותר.

רשימה של השירותים שצריך לטפל בהם בזמן ארגון חתונה:

מציאת מקום לחתונה – בהתאם לתקציב המוגדר מראש נתאים לכם את המקום המבוקש בהתאם להעדפות ולבקשות שלכם.

שילוב חברת קייטרינג ובר – תפריט בהתאמה אישית על בסיס הכירות עם האורחים שלכם באירוע.

התאמת עיצוב – מבחר חבילות עיצוב שתכלול בחור להתאים ולשנות יחד עם מבחר המעצבות של חברתנו.

מערכות הגברה ותאורה – שילוב ובניית תכניות הגברה ותאורה בהתאם לאופי האירוע.

השכרת ציוד – נחוצה בהתאם לקטלוג הנבחר נוכל לשלב מערכות ישיבה מבוקשות.

התאמת תכנים מבוקשים לאירוע – הזמנות, תקליטנים, להקות ואומנים- בהתאם לתקציב לקונספט ולרצון שלכם.

עזרה וסיוע באישורי הגעה – טלפנית צמודה ,sms לאישורי הגעה, ומערכת לניהול פתקיות הושבה באירוע.

ישיבה – סיוע בהכנת תרשים וסקיצה ישיבה לאורחים שלכם.

המלצות – על נותני שירות-ספרים, מאפרות, שמלות כלה וחליפות חתן.

סיוע בארגון ומציאת מקום – למסיבת רווקים ורווקות בשילוב תכנים מבוקשים.

וותק – אנחנו מתמחים בארגון חתונות זמן רב ובלווי מיטב נותני השירות והספקים בתחום נוכל להתאים לכל אחד ואחת מכם את הקונספטים המבוקשים והספקים הרצויים.

תכנון חתונה – מאיפה מתחילים, מה עושים ולא עושים ובמי כדי להעזר כבר בשלבים הראשונים

כולנו רוצים את החתונה המושלמת המיוחדת והמהנה ביותר – ובכן במקום לשער איך לתכנן את החתונה שלכם תנו לנו לעשות זאת בעבורכם.

 

תכנון השלבים הדרושים לכם לאירוע בראש שקט:

הגדרת תקציב חתונה ע"י הלקוח.

הבנת הקונספט ומיקום האירוע המבוקש – הצגת האפשרויות ע"י חברתנו בהתאם לתקציב שהוגדר.

התאמת עיצוב, קייטרינג, בר, השכרת ציוד, תקליטנים, צלמים בהתאם לתקציב תוכן שנחליט עליו יחדיו.

עזרה בפתקיות ההושבה, בשליחת SMS לאישורי הגעה, טלפנית, תוכנה וסקיצה להושבת האורחים.

סיוע במציאת שמלות כלה, חליפות חתן, מאפרות, קישוטי רכב, הזמנות לאירוע.

מציאת מקומות מיוחדים למסיבת רווקים ומסיבת רווקות.

ליווי צמוד בכל שאלה או בקשה ע"י נציג של חברתנו.

הכי חשוב בעבורכם לדעת שיש חברה מקצועית שמלווה אתכם בכל התהליך ומאפשרת לכם ליהנות מאירוע בראש שקט!

 

אפשרויות להפקת חתונה לפי קונספט:

הפקת חתונה בטבע – מאפשרת לוג ליצור אירוע שונה ומיוחד לאורחים שלו. כבר משלב ההזמנות לחתונה רצוי לספר סיפור ולהעניק לאורחים את הציפייה למשהו מיוחד שונה ואיכותי. הפקת חתונה בטבע מצריכה לוגיסטיקה לא פשוטה אך יחד עם זאת בחירה בחברת הפקה מקצועית ומנוסה שיודעת לשלב את הספקים הטובים ביותר תבטיח לכם חוויה טבעית רגועה ומיוחדת שהאורחים שלכם לא ישכחו. קיים מספר מקומות רבים לקיום חתונות בטבע.

הפקת חתונה בחצר הבית – טרנד האירועים הביתיים ובגדול יותר ויותר זוגות בוחרים לקיים את האירוע בחצר הבית של ההורים, או בגינה גדולה של חברים. היתרון בהפקת חתונה בחצר הבית -חיסכון בהוצאות השכרת המקום ויצירת אירוע באווירה ביתית נעימה וקלילה יותר.

הפקת חתונה בוילה – מדובר על תחום שהפך לבקשה של כל זוג. בחירת וילה יפה, אפשרויות שינה, אפטר בבריכת שחייה, אינטימיות ויוקרה כל הלו הם רק חלק מהאפשרויות וההנאה שתוכלו לקבל בבחירת הפקת חתונה בוילה. האורחים שלכם יהיו מופתעים מהחוויה המזמינה והנעימה שתוכלו להעניק להם בבחירת וילה נכונה לאירוע שלכם.

הפקת חתונה בים – בעקבות הביקוש הגדול של חתונות מול הים יותר מקומות מיוחדים נפתחו בקרבת הים, על הים וצופים לים. כולם רוצים להעניק לאורחים שלכם את האפשרות של חתונה בים וכל מקום מעניק מגוון אפשרויות. אחד הכיוונים הגדולים של חתונות בחופי ים מדבר על חתונה על החוף, חותנה בקו הים וחתונה מול הים -כאשר אתם מתכננים את ארגון והפקת החתונה שלכם בים אתם צריכים לשאול את עצמכם מה אתם מחפשים מבחינת האווירה לאורחים? חו״ל? חלל ממוזג הצופה לים? רעש גלים? ולאחר מכן תוכלו למצוא את המקום בעבורכם.

הפקת חתונה בשטח – אז מצאתם שטח פרטי של חברים או שקיבלתם היתר לקיום אירוע בשטח מה השלב הבא אתם שואלים ? התאמת כל התשתיות כגון גנרטורים, הגברה ותאורה, תאי שירותים, השכרת ציוד, צוותי הקמה, פוליסת ביטוח. חברת בר וקייטרינג, אנשי ניקיון וצוות מנהלי אירוע וכו. או שתבחרו בחברה מקצועית שיכולה להעניק לכם את כל המכלול הנ"ל תחת אותה קורת גג ולסייע לכם לפנטז כיצד להפוך את השטח והמיקום המבוקש לחתונה שתמיד רציתם.

 

אז מה צריך לדעת כאשר מתחילים לארגן חתונה – 5 חוקים שיקצרו לכם את התהליך:

כמות האורחים באירוע שלכם – לפני בכלל שאתם מתחילים בארגון האירוע תנסו להתמקד במספר האורחים המדויק האפשרי כדי לדעת האם אתם תקיימו חתונה קטנה או גדולה.

באיזה עונה אתם רוצים לקיים את החתונה – האם מדובר בחתונת קיץ או חורף במקום פתוח או סגור האם לכמות האורחים שלכם יש פתרון לכל אחת מהאפשרויות?

תקציב – חשוב להגדיר תקציב לאירוע שלכם, אנחנו ממליצים לחלק את התקציב ל-2 חלקים:

חלק ראשון – הוצאות אישיות של החתן והכלה ששם נדבר על שמלה, נעליים, טבעות, צלם, תקליטן, מעצבת, טיפים, רב וכו.
חלק שני – התקציב צריך לכלול את עלות המקום כולל עובדים, הגברה, תאורה, אוכל וכל ההוצאות הקשות למקום האירוע, בדרך זאת תדעו בדיוק מה התקציב שלכם למקום ומה התקציב לשאר הוצאות האירוע.

קונספט לאירוע – חתונה בגן, באולם, בטבע, מה אתם רוצים? איפה החתונה המשולמת שלכם צריכה להתקיים והאם היא מתאימה לעונה שבה בחרתם ולכמות האורחים.

מה חשוב לכם שהאורחים יחוו באירוע – כאשר יודעים מה רוצים להשיג מהאירוע קל יותר לעצב כל חלל, לבחור במנות הנכונות ולשלב את הספקים הנכונים לאופי שלכם.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.