אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

לקוחות מספרים

החתונה של שירי ויהונתן

אז כבר מהרגע הראשון החיבור עם שירי ויהונתן היה מעולה

1

אז כבר מהרגע הראשון החיבור עם שירי ויהונתן היה מעולה, הפגישה לא נמשכה יותר משעה ובסיום הפגישה כבר קבענו סיור שטח לאיתור המקום המושלם לאירוע. שירי חיפשה בית ירוק שישלב שדות, מטע פקאנים אווירה של אירוע שלקוח מחו"ל ובעיקר תחושה של מקום שיתן הרגשה רגועה לאורחים. הבקשה השניה היתה לא פחות מאתגרת ריקודים שלא יעצרו במהלך כל האירוע- נשמע משימה בלתי אפשרית?

2

האתגר נענה בשמחה וכדי להעניק תחושת ביטחון לכלה החוזה נסגר רק לאחר סיור לילי במחסני חברת ההגברה תאורה שלנו שהשמיעה את עוצמת הווליום המקסימלי שניתן היה לקיים באירוע. באירוע הוזמנו משפחה וחברים קרובים בלבד וכדי להעניק הרגשה בלתי נשכחת למוזמנים החלטנו לקיים חופה מסורתית לפני פתיחת האירוע ל 20 אורחים ולאחר מכן הוזמן כל החברים הטובים.

3

כמו כל אירוע מוצלח שאנחנו אוהבים להפיק היום שנבחר המתאים ביותר לאירוע זה כמובן היה שישי בצהריים, החתונה התחילה בשעה 14:00 ונגמרה באזור השעה 22:00. על הקו הקולינרי הפקדנו שני שפים מדהימים שיצרו שילוב בין מנות טאפס קטנות לבין עמדות סטריט פוד מאתגרות למוזמנים.

4

על הבר הדגשים היו לא פחות חושבים ולצורך המשימה רתמנו את אחת מחברות הקוקטיילים הטובות בארץ שיצרו קוקטיילים בהתאמה אישית לאורחים. הגברה ותאורה כמו שכבר הבנתם התאמנו את המערכות הכי טובות לחופה, להושבה ולאזורי קבלת הפנים כאשר רחבת הריקודים זכתה לשדרוג משמעותי. הציוד באירוע הורכב והותאם משלוש חברות השכרת ציוד כדי ליצור בדיוק את הסגנון המבוקש, כאשר גם אמצעי הקירור הנכונים הותאמו.

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp