אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

לקוחות מספרים

החתונה של רז וסיגל

"כשרוצים לברוח מהשגרה וליצור חוויה חדשה, צריך לחלום בגדול"

1

הסבר על תהליך ההפקה

שרז וסיגל נכנסו למשרד היה ברור שאנחנו הולכים להפיק את החתונה הכי מטורפת בקיץ 2016. רז רצה מסיבה ללא הגבלת שעה בוילה מטורפת וסיגל רק רצתה אירוע אלגנטי וכייפי. כדי שהאירוע לא יתקיים בעוד גן אירועים רגיל ההורים של רז נכנסו לתמונה ואם חשבתם שצעירים הם מי ששולטים ברחבת הריקודים חכו שנגיע לסרטון החתונה.

הסבר על תהליך ההפקה

2

כבר מהתחלה היה ברור שחתונת צהרים ומסיבת בריכה זאת האופציה היחידה, מה שהיה אתגר לא פשוט היה למצוא וילה מדהימה ללא הגבלת שעה – דבר שבסוף צלח לאחר סיור ב10 וילות שונות.

לאט לאט כל שלב באירוע הושלם נבנה והותאם היו לנו 4 חודשים לעבוד על האירוע ובמסגרת הזמנים התאמנו מעצבת סביבה שמילאה כל בקשה של ענת (אמא של החתן), העיצוב היה צריך להיות נקי, סידורי שולחנות בליווי פרחי גן ושתילים יחד עם קערות של תפוחים על רקע מפות לבנות עם משחקי צבעים במפיות. סקיצות בתלת מימד נבנתה במיוחד כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את השטח באירוע.

3

במה לרחבת ריקודים נבנתה מספר ימים לפני האירוע כאשר שאר הציוד והספקים הגיעו יום לפני האירוע. תאי השירותים, הגנרטורים, הגברה וגשרי התאורה כולם הותאמו ומוקמו כך שנשאר רק ביום האירוע לחבר לחשמל ולהתחיל את המסיבה.

אנשי ההקמה הגיעו עוד לפני הזריחה-בדיוק סיימנו אירוע ערב בשרון ומשם המשכנו ישירות להקים את החתונה של רז – כך ש 04:00 בבוקר ללא שינה אחרי עוד אירוע ארוך בהחלט לא הייתה משימה פשוטה. למודי ניסיון ומרצון להקים את האירוע במהרה צוות של 8 אנשי הקמה הצליח להרים את כל אזורי ההושבה בפחות מ4 שעות מרגע ההתחלה כך שמעצבת הסביבה זכתה לעזרה רבה.

4

על הקייטרינג הפקדנו חברת קייטרינג יודעה שיודעת להוציא אירועים של 300 אורחים בלי בעיה.

דגשים רבים היו על הבר משדרוג בקבוקי יין ושילוב בר מחביות יין ישנות עבור האורחים ועד בניית בר מרובע במרכז קבלת הפנים והרחבה כדי ליצור נקודת עניין לכל האורחים.

מרגע שהתחילה החתונה היה ברור שרחבת הריקודים לא תעצור לשנייה, קבלת פנים וחופה ואז אוכל טוב וישר מסיבה. מתי הייתם בחתונה שהריקודים לא עצרו במשך 6 שעות? האירוע התחיל בשעה13:00 ונגמר באזור 23:00 אחרי שכולם כבר היו שיכורים ובראש מדהים. כדי לדאוג לאורחים העמדנו שירותי הסעה.

ללא ספק הייתה חתונה מהנה גם בגלל האווירה הקלילה ומסיבת הבריכה וכמובן בגלל האופי המיוחד של המשפחה שפשוט רצינו להעניק להם את החוויה הכי טובה.

5

המלצה לקוח

אנו רוצים להמשיך ולהודות בתודה ענקיתתתתתת למי שלקח את האירוע שלנו על כתפיו, וידע להפוך אותו למציאות, המפיק על שלנו: לירון בן צבי, מחברת allplaces, אין עליך בעולםםם !!!
כבר מהפגישה הראשונה ידענו שזה זה….
הגשמת לנו חלום, רק אנחנו יודעים כמה קשה עבדת, הכנות מטורפות, ריצות, פגישות, אקסלים מפה ועד הודעה חדשה, כדי שנעוף באוויר ונזכור את האירוע הזה לתמידדד, מגיע לך שאפו ענק ואין לנו מילים בכדי להודות לך, תכלס יש מלא תמונות וזה גם לא מספיק…אתה אדיר, והצלחת להפיק לנו את החתונה הכי מושלמת שיכלנו לבקש !!!
בנוסף לזה אנו רוצים להודות גם לאבי המנהל אירוע שפיקד גם על האירוע, אין עליך בעולםםם, לא יכלנו לבקש מנהל אירוע יותר טוב ממך, ענק !!!

המלצה לקוח

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp