אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים אול פלייסס - הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

לקוחות מספרים

אירוע פורים לחברת leverate

אירוע חברה שכלל מסיבת עובדים מטריפה. אז מה היה לנו באירוע

1

כניסה לאירוע

עמדות צילום בכניסה למתחם עם מזכרת אישית לכל אורח. כל אירוע טוב מתחיל עם המזכרות הקטנות, עמדת צילום באירוע פורים מאפשרת לאורחים שלכם לדעת שהם הגיעו למקום ולתת להם לקחת את החוויות והרגעים המעולים מאירוע הפורים שיצרתם עבורם.

כניסה לאירוע

2

קבלת פנים

קבלת פנים עם קוקטייל חגיגי עם דוגמניות בתלבושות הוואנה. לפעמים צריך דרינק טוב יחד עם אווירה טובה מוזיקה מעולה והרבה תנועה. שילוב רקדניות \מיצגים באירועים נותן הרגשה של תכנון ודיוק של הקונספט של חג הפורים יחד עם הקונספט הנבחר.

קבלת פנים

3

מיתוג

מיתוג מתחם ושילוט לעמדות האוכל והבר. כמו בכל אירוע אירוע חברה גם אירוע חג ופורים בפרט חשוב להכניס את האווירה לאירוע בשילוט מיתוג לעמדות האוכל והבר ובכך לייצר אווירה דיוק והכוונה של האירוע לצרכים שלכם.

מיתוג

4

מוזיקה

הרכב מוזיקלי אותנטי בליווי רקדניות. תמיד יעלה חיוך ויגרום לכולם להתחיל לזוז. רקדניות או מיציגים יכולים ללוות את האירוע החל משלב קבלת הפנים, עמדות צילום, רחבת ריקודים ומופעים.

מוזיקה

5

קצב

תקליטן מטורף שדאג להכניס קצב בכל חלק באירוע יחד עם אנרגיות מעולות מוזיקה היא המפתח באירועי פורים. אם חשבתם על מסיבה טובה תנסו לקשור בין העיצוב והתפאורה לבין למוזיקה בקבלות הפנים וכמובן בהתאם לאופי הקהל לשלב מוזיקה מתאימה.

קצב

6

תחפושות וסטנדאפ

תחרות תחפושות סוחפת בשילוב הסטנדאפיסט המעולה יונתן ברק!! כן יונתן הוא ללא ספק איקון תרבות שיוכל להטיס את תחרות התחפושות שלכם ב5 רמות מעל, הודות להומור צחוק מקצועיות ויכולת סוחפת לספר סיפור טוב. אם אתם צריכים תוכן טוב יונתן הוא הכתובת עבורכם.

תחפושות וסטנדאפ

7

אפטר

עמדת אפטר פארטי מתוקה. תמיד טוב לסיים את האירוע עם אוכל טוב. אחרי האוכל העיקרי לפני שחותכים אחרי שהאלכוהול משפיע צריך לסגור את הפינה של הרעב ועמדת אפטר מתוקה כגון יכולה לעשות את העבודה.

אפטר

8

עיצוב

עיצוב תאורה ובניית תכנית לכל שלב באירוע. אירועי פורים ומסיבות בנויים על שינוי תאורה תפאורה וחוויה שהאורחים יעברו ביום. חשוב להדגיש לדייק לשנות ולגרות אותם ובכך ליצור תאורה שמשתנה במהלך האירוע ובהתאם לקצב ובכך לייצר חוויות מעולות שיכולות להדק את האירוע על כל חלקיו.

עיצוב

9

אנימציה

אנימציות ומסכים ששילבו אלמנטים רצים ביחד עם תמונות האורחים ובחירת זוכים באמצעות אפליקציה יחידות להצבעה. מקוריות יצירתיות וטכנולוגיה הולכים ביחד באירועי פורים. תחרות תחפושות פוקס על זוכים דיוק המסרים והרגעים החשובים יכולים להפוך את האירוע שלכם לנכון ומדויק.

אנימציה

10

אז איך ממשיכים מכאן

הכנו לכם דוגמה מהאירוע שתוכלו לטעום להרגיש ולחוות את אירוע פורים המעולה שיצרנו, רוצים שנדאג לכם לאירוע כזה? רוצים לשמוע ולראות עוד אירועי פרוים שהפקנו? מוזמנים לבקר אותנו כאן 

אז איך ממשיכים מכאן

מחפשים מקום לאירוע? מעוניינים בהפקת אירועים?

השאירו פרטיכם ונציגנו יצרו אתכם קשר בהקדם. אול פלייסס - שירותי הפקת אירועים ומקומות לאירועים. כל המקומות במקום אחד.

    Phone icon 072-2-333251
    Whatsapp