בר / בת מצווה, רעיונות מקוריים לאירועים חלומיים

אנחנו תמיד אוהבים להבין מי הילד? מה ילד הבר מצווה אוהב לעשות? איזה רעיונות מקוריים לבר מצווה יהפכו את היום שלו למוצלח מהנה וכייף עבורו, עבור החברים שלו וכמובן עבור המשפחה הקרובה. כדי לענות על כל השאלות האלו ולהכווין אתכם טוב יותר מה מתאים לילידם אספנו מספר רעיונות לבת מצווה מקורית שניתן לעשות, מקווה שתאהבו ואם תצטרכו עזרה בהפקה אנחנו כמובן כאן עבורכם.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

הפקת בר מצווה מיוחדת בבריכה – ללא ספק מה שילדים הכי אוהבים לפחות מהניסיון שלנו זה מים. היכולות להיזרק בבריכה עם מתנפחים פעילויות אתגריות ביבשה או על שפת הבריכה, גריל בשר ברקע ומסיבת בריכה הופכים את אירוע הבר מצווה בבריכה לסיפור הצלחה. תוסיפו לבריכה מתחם יפה ומעוצב ותקבלו אירוע שכל החברים והמשפחה יזכרו. אם יש לכם כבר בריכה בבית, ניתן לשלב מגוון רחב של אטרקציות שונות שישפרו לכם את האירוע.

ערב של משחקים – מה אם היינו יכולים לבנות עבורכם לונה פארק, תחנות יריד, לחלק לילידם כסף ממותג ולהכניס אותם לשעתיים + של משחקים ואוכל ביריד הכי שווה שיוכל להיות. תעצמו עיניים תפקחו ועכשיו תדמיינו קרוסלות, מתנפחים, דוכני פרסים, קליעה למטרה, רכבות שדים והמון הפתעות.

קרקס – כן כן בוא נתחיל בסדנאות של אומני קרקס נלמד איך ללכת על חבל לקפוץ באוויר ולהתחפש כמו בקרקס. כמובן שנשלב הופעות של אומני קרקס אוכל שילדים אוהבים ועיצוב שישגע את האורחים. לקרקס יש סוד קסם של הפתעה חדשנות והתפעלות ואירוע בר מצווה בקרקס יוכל להיות כל זה ויותר. אירועי בר מצווה מיוחדים מתחילים עם רעיונות מקוריים והפקה מעולה.

אירוע בר מצווה עם עלייה לתורה

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

המרוץ למיליון – במקום ללכת לחלל סגור או פתוח תחשבו שהוצאנו את המשפחה והחברים ליום בר מצווה אתגרי עם משימות פרסים חידות ומרוצים. האדרנלין התחרותיות והשמחה ביום שכזה היא פשוט אחרת ומוציאה מהאורחים את כל התחרותיות שהם לא ידעו שקיימת בהם. בר מצווה בקונספט של המרוץ למיליון מתאימה לאוהבי אקסטרים חובבי משימות ולכאלו שלא מפחדים להעביר כמה שעות בזחילות טיפוסים ופענוח כתבי חידה.

תאילנד זה כאן – לפעמים כל מה שצריך לעשות זה לדאוג לדקורציה הנכונה, לתאורה הסגולה, לתקליטן שיודע להקפיץ את הילדים ובעיקר להרגשה שהגענו למקום אחר. אבטיחים ומלונים עם שייקים טבעיים. עמדת פירות, אוכל טרי, מתחמי טיפולים ועוד הרבה יותר

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

מסיבת בת מצווה מיוחדת – רעיונות מקוריים לבת מצווה זה מעולה ומומלץ. אך מסיבת בר מצווה היא עדיין הפופולארית ביותר. אם הייתם יכולים להביא את האומנים הכי שווים עד הביתה לא הייתם רוצים? אנחנו יודעים למצוא מקומות להכשיר שטחים ולהביא את האומנים הכי מדוברים שהילדים לא יפסקו להתלהב שהם שרים. אחרי אירוע כזה כולם יזכרו את בר המצווה שלכם.

רוצים עזרה ביצירת בר מצווה שוברת שגרה, רוצים עוד רעיונות מקוריים לבר מצווה? משהו שעוד לא עשו בואו נתחיל בשיחת טלפון קצרה ומשם ננסה ליצור את החוויה הכי טובה.