אם אתם מחפשים פעילויות לערב גיבוש עובדים או רעיונות ליום גיבוש לעובדים המשלבים תכנים, אטרקציות ואפשרויות שונות ליום גיבוש הגעתם בדיוק למקום הנכון! אנו נרכז עבורכם את הספקים, המחירים והידע של מה באמת מתאים בשבילכם.

בואו נתחיל בסקירה קצרה של רעיונות לגיבוש צוות עובדים שיכולים להתאים לכם, ניתן לשלב סוג פעילות אחת או יותר הכל בהתאם לתקציב ולזמן המוקצב שיש לכם בערב.

רשימת שבע עשרה פעילויות טובים לערב גיבוש מיוחד עם העובדים:

מסעדה – הדרך ללב העובדים שלכם מתחיל בקיבה שלהם. ארוחת שף באחת מהמסעדות המובילות יכולה להיות מוקד בילוי של מספר שעות שבוא תעברו חוויה קולינרית מופלאה ממנות ראשות ויין משובח ועד מנות עיקריות, תפריטי שרינג לשולחנות, בישול פרונטלי מול האורחים וקינוחים טעימים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.
מסעדות יכולות להשתלב עם עוד רעיונות ופעילויות באותו יום, והן יכולות להיות אטרקציה בפניה עצמה. חשוב לבדוק את הגדול של המסעדה והאם אתם מקבלים את כל המסעדה או רק חלק ממנה.

רוצים להפיק אירוע עסקי? לחצו

מסעדה

מופע סטנדאפ – הם רק רוצים לצחוק. לבד בחברה, אולי תשכרו חלל קטן לקבוצה או שבכלל תלכו להופעה. כל האפשרויות מונחות עבורכם, הכל בהתאם למסגרת התקציבית שלכם. לכל הדעות צחוק משחרר לחץ מוריד חרדה ולפעמים ערב מבדר מול במה עם מופע סטנדאפ טוב זה בדיוק התשובה לערב המוצלח לחברה.

מופע סטנדאפ

 

סרט – ערב גיבוש לעובדים חייב להיות קצר, נכון ועונה על כל הצרכים. רעיונות לערב גיבוש טובים יכולים גם להיות הקרנות פרטיות, סרט חדש שיוצא, פינוקים מכל המזנון בקולנוע והקרנה אך ורק לעובדי החברה. נשמע מעניין? לפעמים סרט טוב יוכל להיות פתרון מושלם בתקציב זול לערב מהנה ומשחרר.

סרט

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

זמר אורח – מתי הייתם במופע באמפי בקיסריה לאחרונה? רוצים ליצור איזה במה אצלכם במשרדי החברה? או שאתם זקוקים לחלל גדול להופעה. זמר טוב יוכל לשנות תחושות יוכל להרים את האווירה ולדאוג שכולם פשוט יזוזו עם הגוף במשך למעלה משעה.

לצאת מהקופסא! פעילות גיבוש לצוות עובדים

 

ערב קריוקי – מוכנים היכון שיר, נשמע כמו דרך בטוחה לצחוקים במהלך כל השנה. מי ישיר כמו עורב מי יהיה סיפור ההפתעה, למי יש קול של מלאך ומי פשוט מזייף בלי הפסקה. ערבי קריוקי בתור יום גיבוש לעובדים הפכו עם השנים למתכון מוצלח לפחות פעם בשנה. זאת ההזדמנות לשתות בלי הכרה לשיר, לצחוק ולשכב על הכורסה.

ערב קריוקי

ערב בלייזר טאג – אחד הרעיונות לערב גיבוש שלא ממש מוכרים וחושבים עליהם. לייזר טאג היא פעילות אתגרית כיפית ומהנה בלי חבלות מיותרות. אם אתם מחפשים ערב גיבוש בדופק קצת יותר גבוה כנראה שזה סוג הגיבוש הנכון עבורכם. חלוקה לקבוצות, הכתרת זוכים, טורניר של מספר משחקים, ספירת נקודות. אם אתם צריכים זריקת מרץ לערב שלכם כנראה שזאת התשובה.

ערב בלייזר טאג

סדנת בישול – הולכים ישירות לשף. מבין מבחר רעיונות לגיבוש צוות עובדים, אין כמו אוכל שידע לגבש את כולם. האתגר החוויה, המוסיקה ברקע והקצב המהיר של הסדנה, הופכים ללא ספק את טרנד סדנאות הבישול לחוויה מופלאה. רעיונות לגיבוש עובדים יכולים להתחיל עם ערבי בישול רבים המתקיימים ברחבי הארץ, או סדנת בישול של יום שלם, כאשר ישנם שפים שיגיעו גם עד עליכם. מאוהבים במטבח האיטלקי, אולי אתם חובבי בשר? או שתמיד רציתם לבשל כמו שף עם צרפת?

סדנת בישול

סדנת אלכוהול – הלב שמניע את העיניים. תמיד רציתם לערבב משקאות כמו בסרטים? עכשיו זה הזמן שלכם ללמוד איך המקצועניים עושים זאת ואיזה מרכיבים צריכים לקוקטייל מנצח. סדנאות אלכוהול הן תמיד רעיון מנצח. תמיד מתחילות בחיוך ונגמרות באווירה מלאת הומר ( בכל זאת אחרי כל המשקאות כולם כבר די שיכורים).

סדנת אלכוהול

מועדון – יוצאים לרקוד רוצים לשבור את השגרה לפעמים קצת קצב ותנועה זה בדיוק מה שצריך. מה עם ערב סלסלה מהנה שיכלול סדנת לימודים, תרגול ולאחר מכן מוסיקה לטינית.

מועדון

הקרנת משחקי ספורט – למה לא לסגור שולחן בבר שכונתי וליצור אחלה ערב עם כיבוד טעים משחק מעולה והרבה בירה. פתרון זול כייפי מהנה ומגבש שכולם יאהבו. צריך רק לבחור את המשחק הנכון.

 

ערב קונספט קטן – עוד רעיון לפעילות גיבוש לצוות עובדים הוא קונספט ייחודי שיתאים לאופי החברה. קזינו, מערב פרוע, יריד, מה יתאים כדי להעלות חיוך לעובדים שלכם על הפנים? ידוע שערבי קונספט מעולים בשיפור מורל ביצירת גיבוש ועניין. התמקדו במספר תחומים ואטרקציות מגוונות כדי באמת ליצור חוויות חדשות ומעניינות.

 

הרצאות – עוד פעילות גיבוש מעולה היא שילוב של הרצאה טובה, כיבוד קל, קפה מאפה אולי קצת קינוחים ופירות לפעמים יכולים להיות בדיוק מה שצריך. מי הקהל שנוכח בערב, מה נושא ההרצאה האם נשלב כמה מרצים? כל זה כבר תלוי בהעדפות שלכם, הרצאות בנושא ביראות, תזונה, השגיות, השראה. ישנם חללים רבים שמאפשרים לשלב ולקיים הרצאות ממש כמו שתיארנו כאן ושיענו על כל הצרכים שלכם.

 

חדר בריחה – אם כבר ערב גיבוש בוא ניקח מתחם שכולל מספר חדרים ונקיים תחרות בין הזוכים. חדרי הבריחה הפכו להיות מאתגרים יותר ויותר וכוללים סיפורים וחוויות חדשות שדורשות שיתוף פעולה, מחשבה ובעיקר הרבה הנאה. חדרי בריחה יכולים להגיע עד למקום שתרצו עבור הפעילות בדמות קופסאות בריחה או שחדרי הבריחה יכולים להיות מתחם עצמאי עם קונספט וסיפור. למה אתם מתחברים יותר?

 

מסיבה פרטית או הופעה – בוא ניקח חלל, נביא תקליטן נשלב אוכל אטרקציות וספקים טובים ונרים מסיבה מטורפת שכולם יהיו שיכורים. לא חייבים לגרום לעובדים לאבד את ההכרה אבל יוכל להיות נחמד חלל קטן שישמש אתכם למספר שעות.

 

אומן חושים – להעיר את כל החושים שלכם, לא להבין איך הוא עושה את מה שהוא עושה אבל בעיקר תחושת הקסם ההפתעה והריגוש ילוו אתכם במהלך כל המופע. מומלץ לנסות או לשלב כחלק מהערב שלכם.

 

קארטינג – מאז שקיבלנו את הרישיון בכל אחד מאתנו תמיד הייתה התחושה שהוא נהג המרוץ הבא. כדי אחת ולהתמיד לבדוק ולראות מי הנהג הטוב ביותר ניפש במסלול הקארטינג ואחת ולתמיד נגלה מי הנהג הכי טוב בחברה.

קארטינג

ערב סנוקר וקליעה למטרה – לפעמים טורניר סנוקר עם זריקת חצים בירה ומטוגנים זה בדיוק מה שצריך כדי לייצר ערב מגבש ומוצלח. שילוב משחקי שולחן תמיד מוכיח את רמת הריכוז והאתגר ואם פרסים טובים לזוכים תצפו למשחקים סוערים.

ערב סנוקר בחדר פרטי

פעילות VR לעובדים – חוויה מאתגרת מבלי לקחת את העובדים לשטח. תגובות מדהימות התרגשות אדרנלין והרבה עניין שימשיכו לדבר עלי והרבה אחרי הפעילות.

רוצים להפיק אירוע עסקי? לחצו

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.