אם בא לכם לעשות משהו מרגש לאמא שלכם זאת ההזדמנות המושלמת להחזיר אהבה ולהראות לה כמה היא חשובה לכם בחיים. יש דברים שאתם חייבים לעשות ואסור לכם לוותר עליהם כמו ברכה מרגשת ואישית, מצגת, עוגה, תמונות של כל הנכדים, מתנה שתגרום לה לחייך.

אנחנו תמיד ממליצים לבני המשפחה והחברים הקרובים לא לעשות דברים שיגרמו חוסר נחת לא לנסות להעמיד את אמא במקום חדש ושונה. להיפך לדעתנו ביום הולדת ה70 צריכים להראות לה כמה היא משמעותית וחשובה בחיים שלנו ולהעניק לה הרבה מתנות קטנות ואישיות שביחד יהפכו את יום ההולדת ה70 שלה לנפלא מכולם. להן מספר רעיונות ליום הולדת 70 לאמא

יום הולדת 70

כל ציון של עשור דורש לשדרג את המצגות, להכניס את הנכדים החדשים, להוציא את האלבומים הישנים, להתקשר לחברים המוכרים ובעיקר לאחד את המשפחה באירוע שהוא גדול ומיוחד. תיקחו לעצמכם דקה לא משנה אם אתם בני 20,30,40,50,60 או יותר. שאנחנו באים לציין יום הולדת 70 אנחנו מדברים על היסטוריה על זיכרונות על דור אחר מיוחד שונה שעבד קשה שראה עולם מנקודת מבט אחרת. אנחנו מדברים על אנשים שלקחו חלק בחוויות שעיצבו את החיים שלנו ויש לנו את הזכות לחגוג לאדם או לאישה שחשובים ומשמעותיים בחיים שלנו יום הולדת שיבנו כמה הם חשובים לנו בחיים.

רעיונות ליום הולדת 70

היינו מאוד שמחים להציע לכם רעיון קונספט מחשבה ודרך חשיבה אחרת מעוד אירוע. למה שלא תיקחו עט ודף תשבו עם המוסיקה שההורים נהגו להשמיע לכם שהייתם קטנים, ותנסו לשחזר פיסות קטנות מימי ההולדת השונים שחגגתם להורים. מה עשיתם מה ריגש אותם האם זאת הברכה החיבוק היחס ההפתעה האהבה שהם חשו מכם?

מוכנים לעבודה בוא נתחיל מהבסיס תשקיעו בברכה אישית מכל אחד מהילדים בני הזוג, הנכדים. תעברו לוידאו מרגש משהו שיוכל להישמר שאפשר תמיד ללחוץ על כפתור ולהתרגש מחדש. בחרו מוסיקה קצבית שתלווה את האירוע ובחרו את המקום המתאים.
האם האירוע יתקיים בחצר הבית אולי על גג הבניין או שבכלל תרצו לשכור ליום ההולדת מקום פרטי. תעברו על כמויות האורחים שצפויות להגיע הקפידו על הושבה בחרו את התפריט המתאים והמשקאות הנכונים ובעיקר תדאגו לעשות כיף לכל מי שמגיע.

2 הרעיונות המובילים ליום הולדת 70 לאמא

אז אמא יש רק אחת ולכן נמליץ לכם על 2 רעיונות מרכזיים שלדעתנו משתלבים ביחד בצורה מושלמת. יום כיף מפנק ארוחת בריאות, יוגה, ספא ,עיסוי, מניקור, פדיקור, טיפולי פנים, אורחת צהרים, מפגש עם החברות, ערב קטן עם המשפחה מתנה מפנקת, עוגה קטנה אולי הזמנה של טיסה למקום האוהב בחו"ל שהרבה זמן לא ביקרתם. זה הבסיס ליחס האישי האינטימי שאמא צריכה לקבל.

הרעיון השני שלנו הוא כמון אירוע מורחב למשפחה ולחברים הוא צריך להתאים לאופי של אמא במידה ויש לאמא הרבה פלפל והיא לא נראית יום מעל 50 : ) אולי נעשה לה איזה מסיבה מגניבה מלאה בקוקטיילים על רקע השקיעה מול הים עם תזמורת או להקה חיה. אירוע תמיד יהפוך את יום ההולדת למיוחד לבלתי נשכח ומרגש.

אם אתם צריכים רעיונות לאטרקציות, מקומות, ספקים ותכנים שיהפכו את יום ההולדת ה70 להצלחה תכתבו לנו מייל או שפשוט תרימו את הטלפון ונוכל לעזור לכם שלכם צוות אול פלייסס.