אז עד שנה בפתח והחלטתם להתחיל לתכנן את הפעילויות השנתיות לעובדים. אנחנו ממליצים לקחת עט ודף לרשום הערות ודגשים וביחד ננסה לסייע לכם במציאת גם קונספטים וגם רעיונות לאירוע חברה שאתם כל כך צריכים לשנה הבאה.

הכנו לכם טעימה קטנה על קצה המזלג שתוכלו לראות להתרשם ולחשוב מה העובדים אצלכם אוהבים. אין בעיה לקיים אירוע שאהבתם שוב במידה וההצלחה הייתה גדולה רק חשוב לבחור במקום אחר ולשנות חלקים באווירה כדי ליצור המשך וזרימה שתוכל להרים את האירוע לחוויה חדשה. להן מספר רעיונות לאירועי חברה. לאירועים גדולים וקטנים.

אירוע חברה רעיונות וקונספטים מומלצים לאירועים גדולים

יום כיף סביב הבריכה

יום כיף סביב הבריכה
בריכות מומלצות: וילה מגשימים,חווה אורבנית, תחנה בכפר

אפשר לדבר על הרבה על תחושת החופש והרגיעה שהבריכה מעניקה לעובדים החברה. המוסיקה הטובה השמש המים הכחולים, האלכוהול המשובח והשייקים הטעימים הופכים את שלכם לחוויה מהנה. כשמדובר על הפקת אירוע חברה רצוי לבחור בבריכה גדולה. כמה גדולה? ובכן תלוי בכמות האורחים רצו להשאיר מקומות לקונספטים ומתנפחים גדולים אבל עדיין שיהיה מתחם אבובים ומזרנים.

פעילות אתגר על חוף הים

חוף הים מאפשר לכם לקחת הכל הרבה יותר רגוע ולאט. מקבלת פנים מהנה בבוקר ועד משחקי חוף ומתנפחים בים. סוד הקסם של הים הוא בלתי ניתן להסבר פשוט נוכל להגיד שחול הים עם המים הצלולים ושילוב נכון של אטרקציות ותכנים יהפכו את היום שלכם למהנה וככזה שתרצו לחזור לעשות כל פעם מחדש.

ישנם מספר מוקדים של חופי ים ברחבי הארץ ששווה לבדוק ובכל אחד מהם תוכלו לנסות להכניס תכנים חדשים: ספורט ימי, מתנפחים, בטן גב, או משחקי הישרדות שונים.

יום כיף לחברת מדטרוניק

רעיונות לאירוע חברה שמשאירים טעם של חוויה ייחודית

טיול דרומי שנגמר במסיבת שטח מהנה

טיול דרומי עם לינה
מומלץ לבקר: מדבר יהודה, ים המלח,סיני

מבין מבחר רעיונות לאירוע חברה, אירועי שטח הם בהחלט מומלצים במידה ואתם מעוניינים במשהו שונה וייחודי. לפעמים גם דווקא אירועי שטח המשולבים בטיולים וחוויות ביום שמסתיימות במסיבה במקום הכי לא צפוי משאירות את החוויות הכי מהנות.

לא משנה אם באותו יום עשיתם: טיול טרקטורונים, חיפוש מטמון, סנפלינג או בנג'י. בסוף שהאורחים שלכם יעלו על רחבת הריקודים הם יזכרו את הערב ועד הסוף ושם חשוב לא לשכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים.

אירוע חברה הכי רחוק שאפשר

טיול חברה לחול
מקומות מומלצים: תיאלנד, גאורגיה, מיאמי

מה עם כבר החלטתם לקחת את העובדים לחו"ל לחוויות מגבשות טיולים ורגעים מהנים. כדי להכניס עניין ומשהו אישי משלכם נהוג לסגור מועדון או חלל מיוחד וליצור שם את הנוכחות שלכם שתגרום לכולם לזכור את הטיול והמסיבה הטובה.

בחווה

להתחבר לטבע, פעילות והפעלות שטח ובסוף ערב קאנטרי מהנה עם שירים מדורות ותלבושות. ביום נפעיל את האורחים נגרום להם לחזור אחורה בזמן ובערב נראה להם איך הבוקרים רוקדים. כמובן שניתן לשלב פעילות מהנות של רכיבה על סוסים, ירי באקדחים ועוד שלל הפתעות.

אירוע בחווה

ערב חברה רעיונות שפשוט חייבים לנסות פעם אחת

מועדון קריוקי

כי זה פשוט מצחיק בטירוף. כולם שרים רוקדים וכולם לא יפסקו לדבר על הערב חברה שבועות במשרדים. מועדוני קריוקי רבים מציעים אוכל שתייה ומערכות הגברה עם DJ טובים שיכולים להפוך אירוע חברה מנמנם לסיפור הצלחה.

חדרי בריחה

תוכן אתגר וחוויה באירוע שיוכל לגרום לחוויית מחשבה חדשה. תנסו לשלב מופע על חושי מהנה ובכל קיבלתם אחלה קונספט רגוע שיוכל להתאים בכל שעה. אומני חושים וחדרי בריחה לא חסר הכל תלוי בכמות האורחים שלכם ישנם קונספטים ומתחמים המשלבים מספר חדרי בריחה במקביל כך שתוכלו לקבל במוקד אחד את כל הפתרונות שאתם זקוקים כולל כיבוד כמובן.

מסיבה לכל החברה

מסיבה לכל החברה
מקומות מומלצים: האנגר 11, חוות רונית, גני התערוכה, לאגו,דזרט

כן כן, מסיבה טובה יכולה להפוך את שנה לשנה מהנה. לפעמים כל מה שצריך זה את המועדון הנכון עם התקליטנים והאטרקציות הנכונות שיהפכו את הערב שלכם למושקע מהנה ושמח. ישנם עשרות רעיונות לאירועי חברה, שיכולים לעשות אותם בעשרות מקומות שונים.

אולמות, גנים וחללי בוטיק רבים שכולם יכולים להתאים ויכולים לשמש כפלטפורמה נעימה בין אם אתם מחפשים מקומות ליום כיף במרכז, בצפון או בדרום. אם אתם צריכים להזריק קצת מרץ לעובדים שלכם רק תדמיינו לעצמכם את מיטב התקליטנים שבערב אחד לוקחים את כל האורחים למסע סוחף ומהנה.

משרדי החברה

לפעמים דווקא המקום הכי לא צפוי בשביל ערב חברה, הוא דווקא במשרדי החברה. רק תדמיינו שבשעות ערב מאורחות כל העובדים כבר לא במשרדים ומגיע צוות ההפקה שמשתלב על כל אזור הכניסה והופך את הבניין למוקד למסיבה או אירוע מטורף בהפתעה.

על גג משוגע

על גג משוגע
מקומות מומלצים: גג אירועי הבוטיק ת"א, הגג הצהוב, גג בלב העיר

נוף ריגוש והרגשה מעולה. ישנם מספר גגות לאירועים במרכז שפשוט חובה לבקר בהם לפחות פעם אחת. חלקם בקומות נמוכות, חלקם בגבוהות וחלקם ממש אבל ממש למעלה. העיצוב הסגנון והאפשרויות של כל גג שונות ונבדלות זו מזו אבל אם אתם חובבים מקומות אורבניים ואלגנטיים כנראה שזה הקונספט שלכם.

זקוקים לקונספט? לא מצליחים למצוא את המקום והרעיון לאירוע החברה שלכם? יש לכם רעיונות לאירוע חברה ומעוניינים להוציא אותם לפועל? רוצים עזרה, ייעוץ וליווי צמוד בפיתוח רעיונות לאירועים, המשלבים חשיבה במשרדי החברה ועד סיור שטח במקומות הנבחרים? דברו אתנו, תכתבו לנו או פשוט תתקשרו ונשמח להפוך את האירוע שלכם לחוויה מהנה.

שלכם צוות אול פלייסס