כדי לקיים אירוע חתונה מוצלח בטבע חשוב להתאים את כל הציוד, הלוגיסטיקה והתשתיות הנכונות לאירוע שלכם. תעברו על ההמלצות שהכנו לכם כדי שלא תשכחו שום פרט. הציוד הדרוש לחתונה בטבע הוא המפתח להצלחה זכרו זאת.

חתונה בטבע, הכל מתחיל ונגמר במקום

ישנם אפשרויות רבות לקיום חתונה בטבע, בין אם אתם אוהבים את הים, היער, השדות, יקב או אפילו המדשאה בקיבוץ של ההורים. בחירת מקום צריכה להתחיל בהבנה מי הם האורחים שלכם מאיפה הם מגיעים לאירוע, מה טווח הגילאים שלהם. כמובן שבחירת מקום צריכה להתבסס על הרצונות והעדפות שלכם אבל חשוב להבין שלאורחים שלכם צריך להיות נוח ונעים להיות בחתונה הטבעית שלכם.

ארגון חתונה בטבע –  הציוד הדרוש לחתונה בטבע

הכינו רשימה מסודרת לפי נושאים עברו עליהם בצורה מסודרת. סדר וארגון זה המפתח לכל אירוע כאשר מדובר בחתונה בטבע ארגון חתונה זה דבר שאי אפשר לטעות בו. פגישות ספקים בשטח, בדיקת השטח והאזורים השונים שתרצו להשתמש בהם מעקב וחיבור בין כל אנשי השירות זאת הדרך היחידה להבטיח את הצלחת האירוע שלכם.

איך לדאוג שדברים זזים לפי התכנית שלכם: הכינו קובץ אקסל מסודר עם שמות כל הספקים מקייטרינג, בר, ציוד, מפיק, הדברה נגד מזיקים ועד אטרקציות שונות, להקות או מופעים. הרעיון להגדיר לכל ספק מה הפרט שלו לוודא שעת הגעה ומתי מגיעים להקמות בשטח, להבין שהוא יוכל לבצע א האירוע בצורה הכי טובה בשטח הנבחר.

החתונה של אלמוג ונוי (16)

הפקת חתונה בטבע – האם הציוד הדרוש לחתונה בטבע עושה את ההבדל

כך תעשו זאת כמו המקצוענים. במידה והתקציב שלכם מאפשר אנחנו תמיד ממליצים להיעזר בחברת הפקה מנוסה עם פוליסת ביטוח מסודרת וניסיון באירועי שטח. אירועי שטח יכולים תמיד להפתיע עם התקלות קטנות לכן חשוב תמיד לשים לב לפרטים הקטנים וכן לחשוב על תכנית גיבוי לדברים כגון חשמל גנרטורים מטבח, פתרונות צל וכו'.

אם כן החלטתם ללכת על הפקת אירוע חתונה בעצמכם חשוב לעבור על הדגשים הבאים כדי למנוע בעיות מיותרות ביום האירוע שלכם.

סקיצה

הבסיס ליצירת אירוע נכון. זרימת אורחים בשטח צריכה להיות טבעית וביחס לכמות האורחים השטח הנבחר צריך לכלול אזורי קבלת פנים, אזורי הושבה, רחבת ריקודים אזור תפעול למטבח ומיקום תשתיות כגון גנרטורים תאי שירותים וכו.

פוליסת ביטוח- חשוב מאוד לדאוג לפוליסת ביטוח לאורחים, הדבר האחרון שאתם רוצים זה להגיע לאירוע מושלם שיצרתם ובגלל מעידה של אחד האורחים תישארו עם תסכול על כך שלא דאגתם לביטוח.

הקמות בשטח

מתי מתחיל שלב ההקמות האם מודבר באירוע ערב באירוע בוקר? האם ניתן לעשות הקמות בשטח יום קודם. במידה ואתם מקימים את האירוע שלכם יום לפני או ערב לפני חשוב לדאוג לעובד לשמירה על הציוד בשטח.

ניהול אירוע

לא לוותר על הסדר ועל התכנון. אתם תהיו עסוקים, לחוצים וכמובן מוצפים ברגשות לכן כדי לדאוג מראש למנהל אירוע שיעבור אתכם על לוחות הזמנים השונים, קבלות פנים, זמני הארוחה, הטקס, הוצאת הקינוחים וכמובן רחבת הריקודים.

עיצוב המתחם

לבד או ע"י מעצבת זה אתם תחליטו מה שמיוחד באירועי חתונה בטבע שלא צריך לעשות הרבה כדי ליצור סיפור מדהים. חתונות בטבע יכולות להתבסס על עצי תבלין ופרחי גן ולהתמקד באלמנטים שונים במתחם כדי ליצור זרימה טבעית בין כל האזורים.

החתונה של פולינה ומרק

חתונה בשטח – אתגר אבל אם כבר חתונה אז שתהיה אחרת שונה ומיוחדת

חתונות בשטח הם חוויה מסג אחר. הן לא מתאימות לכל חתן וכלה ובטח לא לכל האוכלוסייה לכן אירועי שטח מביאים עמם אתגרים לזוגות למשפחות ולמפיקים שצריכים להיות מסוגלים לחבר ולהתאים את הספקים בצורה נכונה שכל אורח ימצא את מקומו באירוע.

סוג השטח

האם מודבר בשטח חולי, יער, חול ים, או שמדובר במדשאה, חורשה, אדמה קשה. לכל סוג שטח צריך להתייחס בצורה שונה, בין אם מדובר על תקיעת יסודות באדמה או אם מדובר על התאמה של השטח לאזורי ההושבה. תנאי השטח הם הבסיס שהאירוע שלכם מתקיים.

מספר הגנרטורים

מספר הגנרטורים יקבע בהתאם לצרכני החשמל השונים באירוע. ברוב אירוע השטח, ידברו אתכם על שני גנרטורים פעילים וגנרטור גיבוי. בלי חשמל קשה להניע אירוע לכן חשוב להקפיד להתייעץ עם מהנדס חשמל שירכז את כל מפרטי החשמל של הספקים השונים ובכך תוכלו להוריד דאגה אחת מהראש.

מים לאזור המטבח

בקשו מחברת הקייטרינג לדאוג בעצמה לפתרונות המים הדרושות לה. לרוב ניתן להשכיר מתקני מים שמספקים מים במהלך כל שעות עבודת המטבח לצוות.

פריסות חשמל בשטח

כמו שאמרנו לוגיסטיקה לפני הכל. משיכות חשמל צריכות להתבצע ע"י ספק מנוסה שיודע להעביר בצורה נכונה ובטיחותית את החשמל לספקים ולאזורים השונים באירוע.

 

איזה ציוד להביא לחתונה שלכם בטבע

מיזוג

רוב אירועי השטח או הטבע מתרחשים בשעות הצהרים החמים של חודשי הקיץ אז חשוב לדאוג לפתרונות כגון מאווררים, מזגנים ניידים. היחס צריך להיקבע בין כמות השולחנות המרחקים בין האורחים וכן גם הגיל משחק תפקיד מרכזי.

כיסאות

בחרו בחברה מקצועית של שירות השכרת כסאות לאירועים אשר מספקת כיסאות יציבים, אירועי שטח לא תמיד יאפשרו לכם לבחור במקום ששטח האדמה ישר ולכן כיסא חזק ויציב יעשה את ההבדל ויעניק את הנוחות לאורחים שלכם.

שולחנות

בסיס חזק של שולחן חשוב. אנחנו ממליצים ללכת על שולחנות כבדים באירועי שטח ולא רק על פלטות עם רגליים. כמה שהשולחן יהיה יותר יציב אנחנו מונעים בעיות מיותרת.

הפקת חתונה בטבע

שירותים ניידים

הקפידו לבקש מחברת ההשכרה שתספק לכם את תאי השירותים מנקה צמוד לכל זמן האירוע. בנוסף יחס תאי השירותים צריך להיות על כל 70-80 אורחים תא שירותים ובכל מקרה מינימום של 2 תאי שירותים לכל אירוע בשטח.

גנרטורים

הסברנו בקצרה על החשיבות של חשמל באירוע שלכם, אנחנו מחדדים ומסבירים שוב שיש ספקים רבים בתחום עדיף לשלם קצת יותר ולעבוד עם ספק בעל ציוד תקין ומקצועי שיעניק לכם שיורת מעולה וידאג לכם לגנרטורים שמתוחזקים בצורה הטובה ביותר.

אוהלים לאירועים/לחתונה

כן זה הזמן לתת פתרונות לשמש אוהל פתוח, רשת צל הם מפתח חשוב באירוע שטח. זה מה שיגרום לאורחים שלכם לשבת לאורחה בצורה נעימה או מה שיעזור להם לרקוד בשעות החמות. מחירי אוהלים ורשתות תלויות בגודל ומיקומם האירוע לרוב המחירים נעים בין 3000-7000 ₪ תלוי בגדול הרשת או האוהל הנבחר.

במות

רחבת ריקודים לא שלמה בלי אזור מסודר לריקודים צמוד לתקליטן או במה קטנה ל-DJ שיוכל להעצים את החוויה ברחבת הריקודים. האפשרות לשימוש בבמות באירועי שטח רחב, ניתן לבנות במות לריקודים ותקליטנים, פודיומים לזמרים, שביל לאזור הטקס, במה לחופה בנקודה מיוחדת.

חופה

חופה טבעית בטבע זה הרי החלום, בחירת נקודה נכונה תעשה את ההבדל כמובן מה שחשוב מאוד זה סוג החופה האם מדובר על 4 מקלות, על חופה עומדת או מבנה קבוע את זה אתם תחליטו. העיקר לבחור בחופה שתתחבר להעדפות שלכם.

 

הספקים הנחוצים לחתונה בטבע

אז נרחיב בקצרה ממש על הספקים השונים שיעשו את ההבדל באירוע שלכם:

בר

כדי להכניס את כל האורחים לאווירה הרצויה אתם צריכים חברת בר עם ברמנים שלא מפסיקים לחייך, עם קוקטיילים ומשקאות מעולים שמוגשים ללא הפסקה כל האירוע.

קייטרינג

תפריט מעניין, פרזנטציה מעולה מלצרים מנומסים. זה הבסיס למקוריות לעניין ולחדשנות לאורחים. אסור ליצור עוד אירוע משעמם מבחינה קולינרית אתם צריכים לדייק ולקלוע לטעם של האורחים שלכם.

השכרת ציוד

ציוד בהתאם לקונספט הנבחר, מערכות ישיבה יציבות יותר, בחירת סגנון ריהוט שמתאים לאזורים השונים.

תאורה

רומנטיקה בשעות הערב תהפוך את החוויה שלכם לבתי נשכחת. אם כבר לקיים אירוע ולהביא ספק תאורה אנחנו ממליצים לעבוד עם מעצבי תאורה שראו והכירו את השטח ולהחליט מה קורה בעל אזור מבחינת סגנון ועיצוב השטח.

הגברה

המודעות לאיכות הסאונד עלתה בקרב לקוחות בצורה משמעותיות חשוב לבחור בספק נכון שיודע לדאוג לציוד המבוקש ולהעמיד מפרטים וציוד שמתאים לשטח.

מתלבטים, מבולבלים רוצים יעוץ או עזרה בבחירת מקום או הפקה של החתונה שלכם? צרו עמנו קשר

נשמח לעמוד לרשתכם ולסייע לכם בכל התהליך המהנה של חתונה בטבע

שלכם צוות אול פלייסס