לכל השקה סיפור משלה, ואם אתם כמונו מאמינים שכדי להבליט את המוצר שלכם אתם צריכים לחשוב על כל הפרטים הקטנים אתם צודקים. בסופו של יום יש לכם רק הזדמנות אחת לחדש, לרגש ולהפתיע את האורחים שלכם ולכן חשוב להקפיד על כל הדברים הקטנים והגדולים כאחד. בואו נתחיל עם הבסיס ונדבר על החשיבות של האכול והתפריט בהשקה שלכם.

הפקת אירוע השקה למוצר איך מחזיקים את האורחים במתח הנכון עד להכרזה?

השקעתם בכל התפאורה בחזון, במסרים המדויקים ואתם צריכים לגרום לאורחים להישאר בפוקוס עד השלב החשוב שפותח את הערב. מהפקות רבות של אירועי השקות שקיימנו, תפריט עמדות קליל עם מנות מסתובבות תמיד עושה עבודה מעולה. אל תזמינו אורחים לאירוע השקה לארוחת ערב כבדה. תנו להם חופש להסתובב לדבר להתרשם מהמקום אבל תכניסו הם עניין במטבחים פתוחים בשפים שבונים מנות בצבעי הלוגו ובטעמים מעולים שהאורחים לא ירצו להפסיק לאכול.

קינוחים באירוע השקה

אירוע השקה טוב הוא אירוע שהזמן שלו מוגדר

דברים טובים צריכים להיות מתוחמים במסגרת זמנים נכונה. אירועי השקה יכולים לנוע משעה וחצי ועד 4 שעות כל תלוי בבקשות, בתכנים וברעיונות שתרצו לחשוף את האורחים שלכם. ברגע שמסגרת הזמן מוגדרת והאירוע מדויק וקצר תוכלו לבחור במנות שיתאימו לאורך האירוע.

ישנם אירועי השקה רבים שהזמן שלהם לא עובר את משך השעתיים ולכן בחירת מנות קטנות עם תפריטים קינוחים טוב וקוקטיילים יוכל לתת פתרון מעולה החוכמה לדעת מי הקהל ולכמה זמן אתם רוצים לארח אותו בחל הנבחר.

אירועי השקה רבים נופלים על דברים קטנים 2 דברים שאסור לעשות

אורחים ובכלל אנשים אוהבים לבקר או לשבח דברים שהם חווים. כדי שלא תהיו בצד שמקבל ביקרות אתם צריכים להקפיד על 2 דברים שמתחברים ביחד בהשקות מבחינת קו קולינרי ובר. תורים עומס ניקיון עמדות שיורת של עובדים הם המפתח להצלחה של ההשקה שלכם. לא משנה כמה טוב המוצר שלכם או השירות החדש שאתם עומדים להשיק אם לאורחים לא תהיה סבלנות והם יהיו עצבניים לא הצלחתם לקלוע וליצור השקה טובה לכן הקפידו על כוח אדם רב יותר באירועי השקה, יותר מלצרים, יותר ברמנים. תפריט צריך להיות קל מהיר שאורחים לא צריכים לחכות כדי לתפוס משהו להמשיך.

הפקת אירועי השקה – מיתוג, עיצוב ומסרים שיכנסו לראש האורחים

מה שאנחנו אוהבים שבאירועי השקה שאפשר למספר שעות להפוך את המוצר שלכם לגיבור, למוקד תשומת הלב. עיצוב טוב, עם מיתוג עמדות האוכל והכוונת מסרים ממנות שיקבלו קופסאות מיוחדות הכל צריך להתחבר ביחד כדי שהמוצר שלכם בהשקה יבלוט ויהיה במוקד תשומת הלב.

קבלת פנים באירוע השקה

אירוע השקת מוצר אז על מה נלך? חלבי או בשרי?

בהתאם לשעות האירוע, משך הזמן שהאורחים יהיו בהשקה וכמובן לשעות האירוע שלכם. תפריט חלבי מתאים לאירועי השקות בבוקר ואירועים יותר קלילים. תפריטים בשריים גם לא כבדים מתאימים יותר להשקות בשעות הצהרים או הערב. כמובן שבחירת תפריט בשרי עדיין מאפשרת לתת מענה גם לצמחוניים או טבעונים.

השקות מוצר שנבנות לפי קונספט ומחשבה משאירות רושם טוב יותר

בחירה בין מנות טוב, משקאות או קוקטיילים לסוג האוכל עם בחירת צבעים וחיבור המנות והואכל למוצר שלכם הם המתכון הטוב ביותר לחידוד המסרים שלכם, הענקת משמעות למוצר החדש שלכם ויותר מכל שידור לקהל המוזמנים שלכם שאתם מכבדים אותם בכך שאתם חשבתם על כל הפרטים הקטנים שיחד יוצרים את הסיפור המשולם שלכם.

קוקטיילים באירוע השקה

קייטרינג לאירועי השקה בהתאם לכמות, לפי השעות ובעיקר לפי הקונספט הנבחר

המטרה שלכם לתת חוויה לאורחים, בכל ביס בכל בחירה של מנה תרצו לקחת את האורחים שלכם למסע של טעמים קולינריים משולב בגירוי של כל החושים מעיצוב המתחם ועד הטעמים המשובחים. שפים פרטיים, מנות קטנות הם המפתח שיעזור לכם להגיע למטרה הזאת.

אם אתם מחפשים חברות קייטרינג בוטיק שחשוב להם כל פרט באירוע שלכם והם מוכנים לצאת מהתפריטים הקבועים והמשעממים שלהם יש לנו כמה המלצות שאתם ממש תאהבו לשמוע.

הצוות של אול פלייסס ישמח לסייע לכם בכל הפרטים הקטנים מתפריטים, עיצובים והפקת אירוע השקה שכולם יתרשמו מהחוויה המעולה.

כל מה שנשאר לכם לעשות הוא ליצור אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

שלכם צוות אול פלייסס