שאנחנו חושבים תמיד על אירוע, כגון: after party בחתונה או אולי על Happy hour במשרדי החברה אנחנו חושבים תמיד על אותן מנות זהות שכולנו מכירים ושכבר אין יותר מידי חשק להתנפל עליהם. מותג אוכל חדש ומשוחת שנפתח ע"י השף גיא גמזו שהתחיל את טרנד הלחמניות הכי מושחתות במסעדת ARIA בתל אביב, פותח את מסעדת ה- NUNUNU שאמורה להפוך כל ביס לתענוג.

עולם האירועים תמיד מחפש את הדבר הבא – כנראה שהפעם מודבר בסיפור הצלחה

מדובר על מזנון בסגנון אמריקאי-צרפתי מה שמבטיח לכם טעמים מעולים, מראה חדשני והכי חשוב מנות שניתן להחזיק ביד ולהמשיך להתעסק במה שקורה מסביב. הרעיון פשוט שילוב מנות וטעמים על בסיס לחמניות החלב הממכרת שהופכת כל ביס שלכם להתמכרות חדשה.

איזה מנות תמצאו בתפריט של ה – NUNUNU

התפריט של נונונו באירועים כולל מבחר של מספר לחמניות בהתאם לבקשת הלקוח ובהתאם לתקציב שהוא יוכל לשלם. כאשר הרעיון המרכזי להגיע לשטח המבוקש, לפתוח עמדה מעוצבת שממנה יוגש התפריט הנבחר. קצת על המנות שאנחנו מאוד אוהבים ויכולים להשתלב בקלות במסיבת החתונה שלכם או באירוע החברה הקרוב שאתם רוצים לארגן.

לחמניית בקר מפורק חזה בקר מבושל אמריקן סטייל

לחמניית שיקגו סטייל נקניקיית עוף עם רליש, כרוב כבוש וחרדל אמריקאי

לחמניית מאק & צ׳יז גלגלי פסטה ורוטב צ׳דר

האם יש גם קינוח בסגנון?

כמובן הבסיס יהיה זהה רק המילוי ישתנה ויאפשר לכם לקנח את את ההתמכרות שלכם בהתמכרות אחרת ומושחת יותר.

לחמנית קינוח צ'ייז קייק פילדלפיה קרים צ׳יז עם רוטב אוכמניות חמצמץ

אז מה עושים עכשיו ?

מעבר לפרטים הטכניים שדרושים לנו כיצד לתת לכם הצעת מחיר כגון: היום, השעות, כמות האורחים, סוג המנות הרצוי, אנחנו ממליצים לחשוב על המטרה של האירוע והחוויה של כל המכלול שאתם הולכים לשלב. בגלל שמדובר בנקודת שיא באירוע שלכם חשוב למקם את העמדה בנקודה מרכזית וחשוב שהיא תהיה חלק מהאירוע אבל לא העיקר. כלומר יש להקפיד על בנייה של האירוע ושילוב המנות בשלב הנכון, בין אם מודבר על מנות החמות או הקינוח המושחת.

רוצים עוד עזרה בארגון אפטר לחתונה, יום הולדת לאחד מבני המשפחה, או הפקה של אירוע החברה הקרב ובא? אנחנו נשמח לתת לבנות עבורכם הצעה שתכלול את כל הדברים שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה ממוזיקה מעולה, תפריט בר מאתגר אטרקציות מעניינות וכן בקשר לאכול רק תגידו לנו כמה אורחים יהיו ותכינו את עצמכם לחוויית Dirty thing