מקום לאירועים קטנים – הסוד לשים לב לפרטים הקטנים שעושים אירועים גדולים

אם גם אתם עומדים לקיים אירוע קטן ורוצים להשאיר חותם על האורחים שלכם יש לנו בשבילכם את הרעיונות התכנים הספקים והמקומות שיעשו את ההבדל בין עוד אירוע לבין אירועים קטנים ובלתי נשכחים.

הכל מתחיל מדרך החשיבה שלנו, בישראל מתקיימים מידי שנה עשרות אלפי אירועים קטנים כאשר 99% מהם מרכיב הפקתי זהה.

הסוד שלנו מתחיל בכך שהאינטרס שלכם הוא מה שקובע ולכן מקום קטן לאירועים צריך להתאים את עצמם עליכם. כדי שנוכל להראות לכם את ההבדל בין אירועים שגרתיים לבין אירועים קטנים יוצאי דופן.

חברתנו מחזיקה מספר רב של מקומות קטנים לאירועים שיתאימו לאירוע שלכם, מקומות מומלצים:

קומפלקס נגרין

מקום לאירוע קטן המאפשר שילוב בגן ובחלל בוטיק מעוצב לאירועים של עד 100 אורחים סביב שולחנות ו 150 לאירועי קוקטייל.

מבנה לשימור

באזור השרון על צלע הר במבנה עתיק מהמאה הקודמת שימרנו חלל לאירועים שמשלב מצפור ודק המשקיף לפרדסים באזור השרון.

חלל האירועים פורת

בתל אביב המעניק חוויות אירוח בבית אירועים מודרני, מתאים לאירועים קטנים ומיוחדים שמחפשים סגנון ופשטות. חלל פורת הוא המקום לאירועים קטנים שלכם, אירועים משולבים ואירועים מיוחדים.

בוטיק 88

לאירועים קטנים עד 88 אורחים שרוצים אווירה מודרנית עכשווית יחד עם מיקום מרכזי בלב תל אביב.

וילה לאונרדו

שילוב בין לופט וילה נוף עוצר נשימה של ים חלל כניסה קטן ומעוצב ואווירה מיוחדת של אירוע יוקרתי במקום קטן אך לא שגרתי המשלב בין שלושה מתחמים מעוצבים שנבנו והותאמו במיוחד לאירועים קטנים מיוחדים ומרגשים.

המקום מול הים

בלב תל אביב במבנה עתיק תמצאו שלושה חללים שמתחברים יחדיו לאירוע קטן בכל סגנון צבע וטעם שתרצו, החל מחלל יין עתיק ועד גן ואולם באווירה ביתית יחד עם גג הצופה לים, כך שלא משנה באיזה אזור תבחרו האירוע שלכם יהיה אינטימי מרגש ואיכותי.

אז איזה מקומות לאירועים קטנים אנחנו מחזיקים בעבורכם?

ברשותנו מספר מקומות קטנים לאירועים שנמצאים ברחבי הארץ ויתאמו לכל אירוע מ-10 עד 200 מוזמנים, כך שכל סגנון בכל אזור לכל אירוע יענה ויקבל את המקום הקטן המושקע והמיוחד בעבור האירוע שלכם.

חברתנו מחזיקה מספר חללי בוטיק באזור תל אביב והשרון כאשר גם באזור הצפון, הדרום והשפלה יש ברשותנו מספר קטן של מקומות מיוחדים לאירועים קטנים ובלתי נשכחים.

אם אתם רוצים לקיים אירוע בוילה פרטית, חלל בוטיק, אולם קטן, גן אירועים מעוצב ואינטימי, מסעדה מפוארת, לופט יוקרתי או מקום קסום בטבע – אנחנו מזמינים אתכם להתקשר עכשיו ולהגיע לסיור שטח במקום שמתאים לכם.

צפו במבחר ענק של מקומות לאירועים קטנים

 

מה חשוב למצוא שמחפשים מקום לאירועים קטנים

ובכן אם אתם עומדים לקיים אירוע קטן הדבר הכי חשוב שעליכם ליצור לאורחים שלכם הינו אווירה אינטימית ומיוחדת. כדי להעניק למוזמנים שלכם אווירה נכונה אתם צריכים להתאים את החלל לאופי האירוע ומלא אותו באובייקטים נכונים שיתנו אווירה נעימה ומזמינה לכל האורחים שלכם.

אירועים קטנים שמקיימים יכולים לקבל ממד חדש של הנאה והצלחה עם יודעים לשים את האצבע על מה שבאמת חשוב – רוצים לדעת על מה לשים לב?

*ריהוט חם ומזמין – ספות, פינות ישיבה נמוכות ,שולחנות בר אווירה קלילה וחמה יחדיו תעניק ותהפוך את האירוע למזמין יותר בעבורכם, יותר מאשר אירועים שמתקיימים סביב שולחנות.

*חלל מרכזי לישיבה – לנסות ליצור משחקי גובה בין השולחנות והכיסאות כדי להעניק גירויים בעיניים וליצור הפרדה בין אזורים.

*רחבת ריקודים – באירועים קטנים חשוב שהחלל לא יהיה גדול מדי כי כמות מוזמנים קטנה לא תוכל להשתלב יפה לכן חשוב להתאים את גודל הרחבה או אזור ההתכנסות שיהיה אינטימי ויתאים בדיוק לכמות האורחים שלכם.

*עיצוב הוא המפתח – נסו לדמיין קונספט וקו מנחה לאירוע שלכם. בגלל שמדובר באירוע קטן שאתם עומדים לקיים תוכלו להשקיע דווקא בפרטים הקטנים. אובייקטים נכונים יכולים לתת את האווירה שכל כך נחוצה לכם, תוסיפו לכך משחקי תאורה יחד עם קצת פרחים ואביזרים ותקבלו את הרושם הנכון שרציתם ליצור לאורחים.

אז איזה סוגי אירועים קיימים ואיזה מקום לאירועים קטנים יהיה הנכון לכם

ובכן ניתן לחלק את עולם האירועים הקטנים לשניים

אירועים קטנים לקהל לקוחות פרטי ואירועים קטנים לקהל לקוחות עסקי.

אירועים קטנים למגזר הפרטי

מתקיימים בדרך כלל לחתונות קטנות, בר מצוות, ימי הולדת, בריתות, חינה,שבת חתן, ימי הולדת, מסיבות רווקים ועוד.

אירועים קטנים למגזר העסקי

מתקיים לאירועי חברות קטנים,כנסים, אירועי השקה מיוחדים, ועידות מנכ"לים בכירים, ימי כיף בלתי נשכחים וכו.

מהם המקומות המובילים לאירועים קטנים?

בהתאם לסוג האירוע נוכל להתאים בעבורכם מקומות קטנים לאירוע מיוחד לא רגיל ובלתי נשכח שיתאים בגודלו, בצורתו לאירוע הקטן שלכם. כאשר מתכננים אירועי קטן חשוב לשים לב לכל פרט החלק מפתקיות ההושבה ועד סוגי המזלגות והכוסות באירוע.

שהדגש הוא על איכות אתם תמיד תצאו מרוצים עליכם לרצות לשאוף ולהעניק לאורחים שלכם חוויה שונה מזו שהיו רגילים עד כה והפלטפורמה של מקום קטן מתאימה בדיוק – מדוע?

אירועים קטנים מעניקים אווירה שלווה יותר יש יותר תקשורות בין האורחים,יותר קרבה וכמובן יותר יחסי גומלין מה שמביא לזמן טוב יותר להעניק שלווה ואווירה טובה יותר לכל אחד ואחד מהם. הקפדה על הפרטים הקטנים תבטיח לכם חוויה מיוחדת ומוצלחת במיוחד.

איך למצוא את המקומות לאירועים קטנים?

הקדשנו זמן רב לבניית מאגר מקומות קטנים מיוחדים ומרגישים שיתאימו את עצמם לסוגי אירועים רבים. בהם גם האירוע שלכם, כך שכל מה שעליכם לעשות עכשיו הוא להשאיר לנו פרטים, ולהגיע לפגישת הכירות עם הצוות שלנו. במהלך הפגישה נאפיין את הקונספט המבוקש שלכם מהאירוע הקרוב, בהתאם לכך נוכל לחבר אתכם למקומות הרלוונטיים.

הדרך שלכם בעולם אירועים קטנים מיוחדים ומרגשים מתחילה עכשיו – תהנו והכי חשוב על תפחדו לחלום בגדול גם אם מדובר באירוע קטן!

החוויה הקטנה שלכם צריכה להיות מיוחדת – אינטימיות בשילוב של איכות

כל חוויה מתחילה בהחלטה שלכם לשבור את השגרה ולעשות משהו מיוחד – לנו יש דרך וכיוון לביצוע אירועים קטנים בשרון שמשאריים את חותמם על כל האורחים בצורה המיוחדת ביותר.

מחפשים מקום לאירוע קטן בשרון? מעוניינים לקיים אירוע קטן בשרון ולא יודעים מהיכן להתחיל ובכן חברתנו תשמח להתאים בעבורכם את מיטב המקומות בשרון לאירועים קטנים בלתי נשכחים שישאירו רגעים מיוחדים לכם ולאורחים שלכם. אחת הדרכים המקובלות ביותר בעולם האירועים הינה לקיים אירועים קטנים ואיכותיים במקום אירועי ענק.

סוד הקסם שמושך רבים מהאורחים לקיים אירועים קטנים הינו היכולת ליצור חוויה מיוחדת יותר ומרגשת בעבור הקרובים שמשתתפים באירוע. אנחנו ריכזנו את מיטב המקומות לאירועים קטנים במרכז כך שגם האירוע שלכם יוכל להיות מיוחד שונה ואיכותי.

אם אתם מעוניינים באירוע איכותי שמלווה ע"י צוות מקצועי ומוביל שיתאים ויארגן בעבורכם את כל הפרטים החשובים.

מקומות קטנים הכי שווים, לאירועים אתם תגידו אנחנו נמצא!

אז איזה מקום יתאים לאירוע הקטן שלכם? האם אתם מחפשים מקום קטן ומודרני לאירועים מיוחדים? אולי אתם מחפשים חלל בוטיק מעוצב שמתמחה באירועים קטנים או שאולי אתם מתחברים לוילה פרטית לאירוח באווירה שוברת שגרה?

כל חללי האירועים שלנו נבנו מתוך מחשבה עמוקה כיצד לתת מענה לאירועים קטנים בצורה הטובה ביותר.

הקונספט שליווה אותנו לאורך בכל תהליך בניית המקומות היה חלוקה נכונה של החלל ליצירת אינטימיות אווירה והנאה מקסימלית.

אנחנו מאמינים שאירועים קטנים זקוקים למגוון לחידוש ליצירתיות וגיוון ולכן כדי להתאים מבחר של מקומות וסגנונות שיתאימו לכל אחד מכם.

אז לפני שאתם סוגרים מקום קטן לאירוע שלכם צרו עמנו קשר ואנחנו נסייע לכם למצוא את המקום לאירוע שלכם תוך התאמה לתקציב שלכם, מחכים לשמוע מכם צוות All Places.