בואו נתחיל מהסוף העובדים שלכם הם החלק הפועם שמזיז את הגלגלים בחברה בין כל סוגי האירועים שאתם מקיימים לפעמים צריך להכניס את "הדלק" הנכון כדי שהם ימשיכו באותו קצב שאתם מצפים.

עכשיו עולה השאלה אם כבר אנחנו עושים סדנה אז למה לא אצלנו בחברה? בגדול אכן יש סדנאות שניתן להגיע למשרדי החברה ולשלב את העובדים בפעילות מעניינת ומהנה. כנראה שהחיפוש אחר מקום מתחיל בשינוי האווירה, אנחנו מבינים שכולם קצרים בזמן אבל השינוי היציאה מהשגרה הם אלו שיהפכו את הסדנה שלכם למוצלחת ומהנה.

למזלכם יש מספר רב של חללים מקומות ואפשרויות שיכולים לגרום למספר השעות שתכנתם להיות מוצלחים במיוחד. אנחנו נעבור על מספר האפשרויות מומלצות מתוך ניסיון עבר על חברות שבאמת היו צריכות לשנות קצת שגרה אווירה ולהתנתק מהמשרדים.

אז איזה סדנה מתאימה לכם?

לפני שנמליץ לכם על מקומות מעניינים יש לכם תפקיד לא פחות חשוב, מציאת הסדנה הנכונה והמתאימה לצוות העובדים שלכם. בהתאם לסוג הסדנה ניתן להתאים קונספט עיצוב מיתוג ותכנים נוספים שישדרגו את הפעילות. מהניסיון שלנו סדנה טובה שמשלבת תוכן נלווה במקום נכון הופכת להיות מצרך כל כך מבוקש שאתם תתחילו להתמכר לסדנאות המשלבות תכנים נוספים.

אז מה הסוד הגדול? סדנה בהתאם לעונה, בהתאם ללחץ במשרדי החברה?

לכל שלב בעונה יש את הסדנה המתאימה זאת עובדה. בחורף סדנאות בישול תופסות תאוצה. מסדנאות מרקים, בצקים, פסטות ומאפים מתוקים תוכלו למצוא שפים רבים שיזמינו אתכם לחוויה קולינרית בהתאם לתפריט המבוקש.

בעונת הקיץ סדנאות הבר תמיד תופסות תאוצה בטח שהעולם שלנו הפך את המטבח הישראלי למלך הלא מעורר של תכניות הראליטי רק טבעי שהמשקאות שמוגשים ליד יהיו באותה רמה.
כאשר תבחרו בסדנת קוקטיילים חשוב לבחור בצוות מיקסולגים מנוסה.

סדנאות נוספות שיכולות לתרום לגיבוש שלכם: צחוק, שוקולד, סדנאות ליצירת קינוחים, סדנאות אפייה, סדנאות בלונים, סדנאות כושר, בריאות, תזונה.
טיפ לבעלי התקציב – בכל סדנאות לגיבוש עובדים שווה להכניס קצת עניין משחקי תאורה, תקליטן טוב שילוב בין סדנה שאפשר לשלב לה מוצר משלים יכולה להפוך את הפעילות שלכם לפשוט יותר מהנה.

 

בר ביום גיבוש

מקומות לסדנאות גיבוש לעובדים

מה צריך לדעת? בוא נתחיל בבסיס.

גודל חלל צריך להתאים לכמות האורחים, במידה ואתם מתכננים שילוב ציוד שלא קיים במתחם בדקו תשתיות חשמל, גז, מים, ריהוט שקיים או לא קיים וכן אנחנו ממליצים גם על סקיצה קטנה שבאמת תדעו שכל מה שצריך לקרות קורה והכל יהיה לפי התכניות שלכם.

עלות ההשכרה – ישנם חללים שמשלבים אוכל, ישנם חללים להשכרה ללא כל ציוד בואו נעבור על רשימת האפשרויות עבורכם.

אז מה האפשרויות לסדנה שלכם:

1. בית פרטי, וילה – יתרון קיים מטבח, ישנם מספר חללים בבית שניתן להשתמש בהם וליצור זרימה בין מספר חללים.

2. כרם יין ייקב – שילוב מעולה בין טעימות, חיבור של עולמות יחידו תהליכי יצור ועוד הפתעות שתגלו.

3. לופט עם נוף – מושלם לקשת גדולה של סדנאות ואירועים.

4. ספא מפנק – פעילות מהנה חלל מושלם לקיום כמעט כל סוג של פעילות יחד עם הירגעות.

5. חלל אורבני בתוך העיר – מתאים לאורחים או למפעילי הסדנה שצריכים אווירה שונה. ( צפו במבחר חללים אורבניים לאירועים )

6. מקום בטבע – יער – הכי טבעי הכי פתוח בתוך הטבע.

7. חוות סוסים – פעילות במתחמים תמיד משתלבת עם עוד תוכן שתמצאו רק בחווה.

8. חללי הרצאות – לאלו מאתנו משחפים סדנאות כתיבה יצירה או השראה וצריכים דינמיקה מסוג אחר מהחלל.

9. גג פתוח – לוקח אתכם הכי גבוהה שאפשר.

10. יאכטה – לב ים זה מקום מושלם להתנתק מהסביבה ולהתמקד בחוויה החדשה.

 

ערב גיבוש לעובדים בקזינו

ימי גיבוש לעובדים

להרים את הקצב להפסיק את השגרה לתת עוד אנרגיה וקצת מוטיבציה לעובדים שלכם. ימי גיבוש משלבים סוגים שונים של פעילויות וסדנאות יחידו כחלק מחוויה שלמה של מספר שעות. כל הפעילויות שסיפרנו לכם עליהם יכולות להשתלב יחד במקום הנכון עם הספקים הנכונים בהתאם ללוחות זמנים שיהיו הגיוניים. הדרך להצלחה ושמחה בקרב העובדים בין אם מודבר בשעה או מספר שעות תהיה באיכות התכנים ומה הם בסוף ייקחו אתכם מהחוויות הללו.

ליצור קבוצה חזקה -זה המפתח העיקרי אתם רוצים להיות מסוגלים לגבש את הצוות גך שהשלם גדול מסך כל חלקיו. קבוצה חזקה שעובדת ביחד עם חיבור טוב מצליחה יותר, מתפקדת נכון יותר ושומרת על החברה במקום הטבעי שלה.

סדנאות גיבוש מה כדי מה מומלץ?

אז לא משנה אם אתם מחפשים סדנאות מצחיקות מאתגרות מפנקות או משוגעות אנחנו ממליצים לכם לשלב תכנים, אנחנו מאתגרים אתכם לקיים את הפעילויות שלכם במקום לא רגילים וממש ממליצים לכם ליצור סיפור וזרימה טובה בין כל החלקים. תנסו להכניס עניין תנו גם לסדנה קטנה את המשקל שלה ואולי בכלל תגלו שהעובדים שלכם צריכים תוכן על בסיס גבוהה כדי לשפר את תפקוד הקבוצה.
לעוד רעיונות וחיבור תוכן עם מקומות וספקים בצורה נכונה אנחנו עומדים כאן עבורכם בכל שאלה או בקשה,
שלכם
צוות אול פלייסס