יפו היא חוויה, יפו היא מילה נרדפת לשילוב תרבויות, יפו היא החיבור בין החדש והמודרני לעתיק והרומנטי. שמדברים על אירוע ביפו מדברים על נוף לים, מדברים על מבנים ישנים מלאים בהיסטוריה, מדברים על אירועים רומנטיים שהופכים לסיפורים מופלאים.

אם גם אתם רוצים לקיים אירוע אחר שונה מיוחד מוצלח ומעניין ליפו העתיקה בטוח תהיה מקום מסקרן עבורכם.

באילו מקומות ואילו אירועים ניתן לקיים ביפו

ביפו תוכלו למצוא מבחר גדול של מקומות מגגות לאירועים, גלריות חדשות ועתיקות, מבנים לשימור, אולמות אירועים, חצרות וגינות, בתים פרטיים ואולמות המשלבים חדש עם ישן. כמובן שתוכלו להיחשף גם למסעדות מעניינות, אנגרים חדשים או ישנים ומקומות להופעות ומופעים.

אז אם אתם רוצים לחגוג חתונה, בר מצווה, יום הולדת, אירוע חברה או איזה כנס מיוחד ביפו תוכלו למצוא קשת של מקומות חדשים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

מקומות לאירועים ביפו העתיקה המומלצים שלנו

ביפו ישנם סוגים שונים של מקומות, אם אתם מחפשים ברים מיוחדים, גלריות ומסעדות אנחנו נרחיב על כל האפשרויות האלה בסקירה ממוקדת בהמשך. החלטנו לנסות לקלוע לרוב סוגי האירועים שזקוקים למוקמות אחרים שונים מיוחדים ובלתי נשכחים. סקירה קצרה על 3 חללים שאנחנו מאוד אוהבים ומקווים שהם יכולים להתאים לכם.

בית אנדרומדה – כבר משלב הפגישה עם הבעלים תבינו שהגעתם למקום הנכון. בית אנדרומדה הוא חלל מיוחד מעניין ושונה שכולל 3 קומות של אירוח וגינה פתוחה בחודשי הקיץ. התפריט והקו הקולינרי במקום מבטיחים לכם חוויה מעולה.

בין אם אתם רוצים לארח 50 אורחים או 300 ישנם אפשרויות רבות במקום. אנחנו נשמח לספר לכם שבמקום יש גג עם נוף עוצר נשימה לים שחופות שם זה עולם ומלאו ואם אתם מחפשים ליצור אירועי בימי שישי ערב עם אוכל ברמה גבוה במקום קסום בת"א כנראה שזאת צריכה להיות השיחה הראשונה שתעשו.

(לצערנו מתחם בית אנדרומדה נסגר לאחרונה אך צמוד למתחם בית אנדרומדה נפתח חלל האירועים פורט 15 שניתן לקיים אירועים המשלבים קבלת פנים על מתחם גג מעוצב ואירוע בחלל אוטנטי ומיוחד)

לורנס – קסם יפואי מבנה ישן שעבר שיפוץ נרחב ועדיין שומר על אווירה, על הקשתות ועל העיצוב האוטנטי שאתם מצפים למצוא. על הקייטרינג באירוע שולבה חברת מעשיה כך שאם הדרישה לאוכל מעולה היא חשובה אתם יכולים להיות רגועים. בחודשי הקיץ ניתן לקיים קבלות פנים על גג פתוח.

נור 28 – מקום חדש שנפתח לאחרונה. כולל מטבח ים תיכוני עם תפריט מעולה, חלל פנימי מודרני ואווירה קסומה בגינה. נור מאפשר לקהל לקוחות לקיים אירועים הודות למגוון מחירים מעולים. אתם מרוויחים חוויה יפואית במחירים מעולים.

רוצים לשמוע על עוד מקומות לחתונה באולמות ביפו לחצו כאן 

מקומות לאירועים ביפו העתיקה שיענו לכם על כל הצרכים

הלורנס יחד עם בית אנדרומדה נותנים לכם טעימה שונה מסגנון ועיצוב אחרים ועד חוויה אחרת בחללים. מה שאנחנו אוהבים למצוא בחללים הללו שהמקומות ברמה תחזוקה גבוהה, שהם תמיד שואפים לתת חוויה שיורת אוכל ואווירה ברמה הכי גבוהה ובגלל זה אנחנו כל כך אוהבים להתארח אצלם.

נור מעניק פתרון ללקוחות שמחפשים מקומות ואין באפשרותכם לשלם את הסכומים הגדולים אבל כנראה שזה רק עניין של זמן עד שהמקום המעניין הזה יעלה את המחירים אז שווה לנצל כל עוד המחיר מתאים לכולם.

מקומות לאירועים במרכז למה לבחור באירוע ביפו?

אז אם הגעתם עד לכאן ועדיין לא השתכנעתם למה כדי לבחור באירוע ביפו העתיקה ננסה לחדד לכם בקצרה מה ההרגשה של האורחים שלכם תהיה שהם יגיעו ליפו ויתקרבו למקום האירוע שלכם:

אווירה – רומנטית, קסומה, רחובות קטנים אין עוד מקום דומה לזה. תוכלו למצוא במרחק של דקה נסיעה מתל אביב קסם ואווירה ששמורה רק לסרטים ישנים ואגדות.

מיקום מרכזי – יפו מאפשר חיבור קל ונוח לאורחים מכל רחבי הארץ. ישנם חניונים רבים הפרוסים בנקודות שונות ורוב המקומות יציעו לכם שירותי הסעות מסודרים מהחניון ועד מקום האירוע. הכל רק כדי שיהיה לאורחים שלכם קל.

הקסם של יפו ביום לעומת הערב – אירוע ערב מביא איתו חוויות אחרות לגמרי מהיום אבל באמת שקשה לבחור מה יותר מיוחד. האם אירוע יום או אירוע ערב עדיפים לכם? הסביבה כל כך מעניינת בשעות השונות שזה ממש מאתגר לדעת מה יתאים לכם.

אם אתם רוצים עזרה ויעוץ בבחירת המקום שלכם לאירוע ביפו, שמעתם על עוד מקומות חדשים ואתם לא בטוחים לגמרי בנוגע למחיר והאווירה, אנחנו כאן עבורכם.

בנוסף במידה ותצרכו עזרה ויעוץ ופגישה כדי לבחור נכון במקום המתאים ביותר עבורכם ולקבל את המחירים המעולים פנו עלינו ונשמח לסייע לכם.

לצפייה בעוד מקומות לאירועים במרכז לחצו כאן