את עומדת בפני בחירה לא קלה, יחד עם זאת אנחנו כאן כדי להציג לך את היתרונות של בחירת כל לוקישן למסיבת רווקות מושלמת שאת מחפשת ליצור לחברה הטובה שלך. מאיפה אפשר בעצם להתחיל בהשוואה? אפשר אולי להתחיל מהבסיס האם את מחפשת לקיים מסיבת רווקת של מספר שעות, אירוע ביום, אירוע בערב, עם לינה או בלי לינה ובנוסף באיזה אזור בארץ אתן רוצות לקיים את האירוע?

לאחר שתעני על חלק מהשאלות שרשמנו לך ניתן להתקדם ולהבין מה היתרונות של אירוע בחוף לעומת וילה ובכך תוכלי לצמצם את החיפושים אחר המקומות ולהתמקד קודם כל בקונספט הנכון ומשם לבחור במקום שעונה על כל הצרכים שלך בצורה הטובה ביותר. בואי נתחיל

מסיבת רווקות בים 3 היתרונות

1. ים גלים רעש הכי נעים שאפשר לשמוע – רק אתן על חוף מבודד. בחירה בחוף פרטי מרוחק מהמרכז תבטיח לכם יום של פינוקים או לילה מלא בסיפורים טובים. להגיע לים לרוב לא עולה כסף ברוב החופים הכניסה חופשית והיתרון שתוכלו לפרוס מחצלות אוהלים ולהביא גם תאורה לילה עם גנרטור קטן שיחזיק גם מערכת הגברה. כלומר הקמה של מתחם חוף משעות היום ועד הלילה או הלילה ועד היום תאפשר לכם תנאי פתיחה מעולים למסיבה.

2. אוכל שתייה ופינוקים – תוכלו להביא מלא דברים טעימים אתכם ובהתאם לשעות האירוע לפרוס הכל בשטח. ישנה חשיבות לשעת ההתחלה והסיום אבל ללא ספק עם תכנון מקדים וחלוקת משימות בין הבנות אתן יכולות ליצור חוויה שונה מעניינת ומפתיעה עד שלמות לכלה המיועדת.

3. עיצוב מתחם – תחשבו על האפשרויות עיצוב של חול עם נוף לים, איזה כיף זה לשלב קצת צמחיה, קצת מקלות במבקבק אולי אוהלים לבנים. על התפאורה הזאת וכלו ליצור משהו אישי משלכן אבל לא צריך להשקיע יותר מידי כי הכל כבר מוכן עבורכן.

וילת-התחנה-בכפר

 

מסיבת רווקות בוילה 4 סיבות למה את חייבת לקחת את הכלה לבית פרטי

1. כי היא מתחנת רק פעם אחת בחיים : )  לפחות זה מה שאת מקווה. וילה פרטית יוקרתית מעניקה לך נקודת פתיחה לחוויה מטורפת של מסיבת רווקות. אינטימיות נוף במידה ויש אפשרות להכין אוכל מעולה במטבח מאובזר.

2. בריכת שחייה מפנקת. אם אין בריכה זה לא באמת וילה ☹. תחשבי רק על הסופש המשולם שלכם שאתן מגיעות בשישי בצהרים ועוזבות במוצ"ש והשיזוף שלך נראה מדהים!

3. ריהוט ומערכות הגברה שכבר ממתינות לכן בבית. בית מעוצב זה בית מעוצב. ווילה שכוללת מספר אזורים פינות ריהוט בחלל הפנימי והחיצוני מאפשרות לכן להתמקד בעיקר. בבריכה במנוחה בהירגעות ובכיף.

4. פרטיות – תחשבי איזה כיף זה לבחור בוילה שכוללת סלון ענקי, שתוכלו להזמין אטרקציות שונות לאירוע שלכן, לשחק משחקים שרק בנות אוהבות, לנהל שיחות עמקות ובעיקר לאכול לשתות מלא ולעשות המון אבל המון תמונות מדהימות בכל החלקים השונים של הוילה, ואף להשתמש בה בתור וילה ללינה.

 

וילה למסיבת רווקות באיזה אזורים בארץ מומלץ לקיים

אנחנו מאמינים שהכי כדי לך לחפש וילה עם קונספט, תכנים ופעילות שניתן לקיים גם מחוץ לוילה. יש משהו מיוחד בלהגיע לבית פרטי מרשים מעוצב ומפואר אבל כדי להכניס עניין אפשר גם לשלב קצת אטרקציות ורעיונות לפני אחרי ותוך כדי השהות שלכם בוילה.

אם את צריכה לבחור וילה ולא משנה מהו האזור הנבחר הקפידי על כמה דגשים:

1. שעת השמעת המוסיקה בחוץ, בגינה, איזה מערכת הגברה יש האם מספיק חזקה האם יש שכנים קרובים?

2. ניקיון המתחם? האם המקום מתוחזק ומטופח. לא לסגור מקום עד שמגיעים לסיור שטח ורואים איך המקום נראה זה התנאי הכי חשוב לדעתנו.

3. האם הריהוט והמתקנים בבית מתאים לכם? האם חסר משהו? במידה ואתן רוצות להביא ציוד או תכנים או הפעלות בדקו את החוזה מראש כדי שלא יהיו הפתעות.

4. תנאי תשלום? כיצד מתבצע התשלום? כמה מקדמה האם אפשר לשלם ביום האירוע?

במידה ואת זקוקה להמלצות, עזרה בארגון או תכנון מסיבת הרווקות של חברתך את מוזמנת לפנות עלינו ונשמח לעזור לך.

בברכה צוות אול פלייסס

צפו במבחר וילות למסיבת רווקות