אחת השאלות שנשאלות לפני כל בר מצווה, מה עדיף לעשות ? האם לטוס לטיול בחו"ל או לקיים אירוע באולם. בתוך אפשרויות הבחירה אתם צריכים להביא בחשבון האם לא לקיים  אירוע לילדים, האם  לא לקיים אירוע למשפחה ובנוסך לזאת להחליט האם טיסה לחו"ל היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כדי לנסות לעזור לכם להגיע לתשובה המתאימה החלטנו לתת יתרונות לכל אפשרות נבחרת כדי שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

יתרונות של לטוס לחול לבר מצווה

ההחלטה של לטוס לחו"ל ולוותר על אירוע באולם בארץ אולי תרים גבה אצל כמה מהחברים ובעיקר אצל בני המשפחה אבל יש בה גם משהו משחרר. האפשרות לבחור יעד ולטוס עליו לטיול של 7-14 ימים לטיול בר מצווה עם אבא או אמא או בכלל ליצור טיול בר מצווה משפחתי זאת הזדמנות שלא תחזור. מלבד גילוי העולמות, אטרקציות שלא יגמרו ואחלה חוויות משולבות בתמונות מדהימות יש כאן דרך לפחות לחץ.

אם אתם נלחצים מהאפשרות לארח 100-200 אורחים ומעדיפים שהדגש יהיה על חוויות עם בני המשפחה בלבד כנראה שטיסה לחו"ל יכולה להיות פתרון מעולה לברוח מהתחייבות משפחתית גדולה. דרך טובה היא כן לקיים את טקס העלייה לתורה שאחריו תוכלו לשלב ארוחה לאחים ולבני המשפחה ובכך כן להעניק משהו קטן ומצומצם למשפחה ויחד עם זאת להשקיע את זמנכם בתכנון הטיול המאתגר.

היתרונות המרכזיים לטוס לחגיגות בר מצווה בחו"ל:

  • חוויה משפחתית- חיזוק הקשר הרחבת גבולות ערך משפחתי, במידה ותוכלו לטוס כל המשפחה בכל מדובר בחוויה שתישאר לעד ותהיה מאוד מיוחדת לכולם.
  • שקט נפשי- אין צורך בתכנון והזמנת אורחים בארץ, אין לחץ ביום האירוע ואין תחושה של חביים לעשות את האירוע ורק לחכות שיגמר.
  • חוויות שילד הבר מצווה יוכל לקבל רק בחו"ל- טיול חו"ל מעניק אחלה נקודת פתיחה לחוויות והרחבת אופקים לילד שלכם. הוא מתחיל להבין בין הרצון לשלב כיף הנאה ואטרקציות עם קבלת החלטות.

מה הן היתרונות של קיום אירוע באולם לחגיגות בר מצווה

אז למה לקיים בר מצווה באולם אירועים? הסיבות מתחילות במסורת. ממשיכות לחגיגה שאין דומה לה בשום שלב בחיים ובעיקר בתחושת גאווה לחוגג לילדכם בר מצווה עם המשפחה והחברים. האפשרות להעניק לו את הכבוד ביום הולדת שלוקח אותו צעד אחד לעבר הבגרות היא חוויה עוצמתית ומרגשת.

חגיגות בר המצווה אולי נמשכות יום אחד אבל התהליך יכול להימשך מספר חודשים ותתפלאו יש הרבה מאוד הורים שדווקא מאוד אוהבים את התהליך הזה. הרצון לחגוג לשמוח וליצור אירוע בלתי נשכח לבנם הוא מקור להשראה וגאווה. כל שלב בחיים טומן בתוכו אתגרים חדשים וחוויות חדשות ציון בר מצווה באירוע עם חברים משפחה ואורחים רבים מאפשר לכם להתרגש כמו שמגיע לכם.

אז למה אולם הכי מתאים לאירוע ?

  • חוויה משפחתית שמתרחשת פעם אחת אחת בחיים.
  • דרך לחגוג עם כל המשפחה והחברים שלכם.
  • תהליך יצירה ותכנון שיוכל להיות מאוד מיוחד ומרגש.
  • חוויות ומזכרות שתיקחו אתכם הרבה שנים קדימה.

מסקנות והמלצות שלנו

  • שווה לשתף את ילדכם גם בהחלטה מה הוא מעדיף ? אירוע או טיסה לפעמים התשובות יכולות להפתיע אתכם.
  • טיסה לחו"ל מעמיקה את החוויות האישיות והמשפחתיות שלכם ומגבירות את החיבור המשפחתי.
  • אירוע בארץ מאפשר שמחה גדולה של מעגלים גדולים ובכך נוצרת תחושה של חגיגה מאוד גדולה.
  • במידה ויש לכם אפשרות ליצור טיסה משפחתית ושילוב של אירוע קטן זה יוכל להיות פתרון מעולה להרוויח משתי העולמות.