עולם האירועים מתחלק לשני סוגים בגדול. הסוג הראשון מדבר על אירועים גדולים של מאות מוזמנים והסוג השני מדבר על אירועים יותר קטנים. בעולם הזה אירועים קטנים לא מקבלים מספיק תשומת לב ועל כך נבנתה לה עם השנים הצורך להמציא את עולם חלופי ומציאות חדשה בדמות אירועי בוטיק. אירועי בוטיק יכולים להיות אירועים מ30 ועד 150 אורחים שכל פרט, בקשה, רצון או שאיפה הופכים לחלק בלתי נפרד מהעולם שלכם.

רוצים שנקפוץ למים תכינו את המגבת כל הולך להיות רטוב

אירועים קטנים בישראל מתקיימים בשתי מתכונות קיום אירועי במקומות שגרתיים ותשלום מחיר גובהה יותר בעבור כל אורח וחוסר התאמה לשטח. והמתכונות השנייה אירועים זולים יותר במתחמים שנותנים פתרון כלכלי אבל חבר בהם את האיכותיות שאתם מצפים.

מה עושים?
הפתרון שיותר ויותר זוגות, לקוחות עסקיים ואירועים פרטיים החליטו לאמץ בשנים האחרונות הינו פשוט. בניית אירוע לפי הדרישות הצרכים והבקשות שלהם בצורה כזאת החלל התפריט העיצוב המוסיקה התאורה ושאר הספקים הותאמו למקום הנבחר וכך נולד לו נישה חדשה בעולם שנקראת נכון מאוד… אירועי בוטיק.

אירועי בוטיק – אירועים קטנים אבל מושקעים

היתרון של אירועים קטנים בכך שכל פרט חשוב. יש יותר פוקס לכל דבר שהאורחים עוברים באירוע ואם אתם לא מפחדים מכך ויש לכם את הליווי והעזרה הנכונה יש כאן קסם נסתר שלא כולם מכירים ונחשפים עליו. אירוע קטן חובק בתוכו יתרונות של קרבה תחושת שייכות אווירה שמחה יותר ובכך הצלחת האירוע עולה מדרגה. יתרון נוסף שבאירועים קטנים העיצוב התפאורה והמיקום משחקים תפקיד גדול יותר בשביעות הרצון של הלקוחות.

אז עד כמה זה אינטימי לקיים אירוע קטן

אירועים קטנים הם אינטימיים על זה אין וויכוח. מה שיוכל להיות מהנה זה הקרבה הזמן שהאורחים שלכם יבלו ביחד. יש יתרון עצום לאירוע קטן שיש תחושה יותר נינוחה קלה מהנה ומרגשת כי כולם ביחד באירוע שלכם ובצורה כזאת נשארים זיכרונות הרבה יותר עמוקים מכל החוויות שתקיימו.

 

אירועי בוטיק מוכנים לשבור קירות

בואו ננסה לעשות לכם סדר, אירועי בוטיק משנים את עולם האירועים, הם מכנסים מימד חדש של ריגוש והם יכולים להפוך אירוע שעל פניו נראה שגרתי ומשעמם לאירוע מאתגר.

אז מה היתרונות:

1. קרבה בין האורחים
2. התרגשות
3. חוויות שבאמת תזכרו
4. אווירה יותר טובה
5. אפשרות להשקיע בדברים שחשובים לכם.
6. התאמה של חללים קטנים והפיכתם לחלום שמתגשם.
7. אפשרויות קולינריות חדשות
8. עיצוב הרבה יותר מעניין

חתונת בוטיק רגע לפני שתשברו את ה…

איפה כדי להתחתן ומה האפשרויות?

בואו נתחיל מההתחלה קודם כל מזל טוב. זאת ההחלטה הכי טובה שאתם יכולים להעניק לעצמכם. חתונה קטנה ואינטימית במקום מיוחד לבחירתכם תהפוך לסיפור מושלם על חתונות בוטיק מהנה.

אז מה עומד על הפרק עבורכם – מסעדות בוטיק מעוצבות, בתים פרטיים, גגות, מקומות קטנים בטבע, חללי בוטיק, יאכטות קטנות, גלריות ועוד שלל מקומות. הרעיון המנחה בבחירת מקום בוטיק ומגניב שהוא צריך להתאים לאופי שלכם. עם אתם חובבים קולינריה אולי בחירה במסעדת שף תהיה פתרון נכון, אם אתם אוהבי אומנות וחובבים מוזיקה אולי גלריה חדשנית תקלע טוב יותר לחתונה שלכם. אם אתם מאוהבים בטבע ותמיד רציתם חופה על יד הים, מול נוף עוצר נשמיה במדבר או סתם מול אגם או ביער גם זה אפשרי.

כמה עולה – בממוצע חתונת בוטיק לא זולה, הכל תלוי במיקום הנבחר והספקים הרצויים, יש חתונות בוטיק שנעות בין 35-95 אלף ואף יותר יקר. כמו שאמרנו הכל תלוי בפרטים בבקשות בכמות האורחים שלכם. המפתח הינו להגדיר תקציב ובהתאם לתקציב להתחיל לפרק לחלקים את כל הבקשות והצרכים שלכם ואז תוכלו לדעת מה באמת ריאלי ומה פחות להכניס לדוח דוח התקציב שלכם.

לכמה אורחים מתאים – אז חתונות בוטיק הם בתפר של אירועים קטנים עד אירועים ממוצעים. 30 עד 150 זה בגדול המפתח שצריך להוביל אתכם.

מה מיוחד בעצם – היכולות ליצור כל פרט ולהיות מסוגל להתאים תכנים שונים לאורחים בצורה הרבה יותר אישית וקטנה הופכת את האירוע שלכם לשונה. ברגע שיש שליטה על כל הפרטים השונים באירוע – כאן מתחילה ההצלחה שלכם.

 

הפקת אירועי בוטיק

שניגשים לתכנן ולהפיק כל סוג אירוע רצוי לבדוק אישורים פוליסות ביטוח את איכות וטיב הספקים וכיצד החיבור בין כולם קורה נכון באירוע. כאשר מדברים על הפקת אירועי בוטיק המלאכה יותר מאתגרת היות והמשקל של כל ספק משמעותי יותר ולכן עבודת ההפקה צריכה להתמקד בשני תחומים עיקריים: הראשון הכרת האירוע והאורחים וכיצד הבקשות והצרכים מתורגמים מול הספקים. אסור שיהיה חוסר אינפורמציה כמה שיותר מידע יהיה ברור כך האירוע יוכל הצליח בצורה יותר טובה.

מה השלבים אתם וודאי שואלים – בואו נתמקד בעיקר:

איך לבחור במקום הנכון – גודל שטח, מרחק בין האזורים השונים. סוג הריהוט והעיצוב במתחם כיצד המקום

בנוי באיזה חודש בשנה בחרתם וכיצד מזג האוויר משפיע על האווירה באירוע שלכם.

איך בכלל מתכנים אירוע כזה – שלש ארי שלב. בונים דוח תקציב, מכינים רשימת בקשות וצרכים, מכינים את רשימת המשאלות ואז עוברים לרשימת מה שבאמת חייבים ואז מתחילים לדבר על זמנים באירוע ומה קורה בכל אזור בכל רגע נתון.

מה ההבדל בהפקת אירועי בוטיק לעומת הפקה רגילה – מעבר לכמות המוזמנים דווקא באירועים קטנים המפיק יותר דומיננטי המקום לטעויות נהיה קטן יותר וצריך להפקיד על הספקים שאכן יבצעו את הדברים בזמנים שנקבעים.

אז מה אתם חושבים? תרצו לשמוע על אירוע בוטיק עבורכם?

תקציב – תתחילו בהגדרת תקציב לאירוע תיקחו מקדם שכמות האורחים גדולה 450-750 יהיה מחיר טוב שכמות האורחים קטנה תלכו על 550-950 לאורח. הכל תלוי במקום בתאריך בשעות ביום אבל בעיקר בכמות האורחים והמינימום שהמקום שתבחרו יהיה מוכן לפתוח את הדלת.
טיפ לחכמים – דווקא אירועי בוטיק בתחילת שבוע יכולים לעלות פחות ובכל זאת להימשך אותו פרק זמן כמו בסופי השבוע.

אזור – בחרו אשזור גיאוגרפי נוח לאורחים שלכם. זאת הטענה הכי חשובה בבחירת מקום לאירוע יחד עם זאת נסתור את עצמנו ונגיד שאירועי בוטיק הם קטנים ולרוב הקרבה של האורחים לבעלי האירוע גדולה כך שמקום שיהיה מרוקח גם שעה +- לא ירתיע אותם מלהגיע.

סוג המקום – תבחרו חדש, תבחרו מקורי. תבחרו במקום שמתאים לקונספט ולמסרים שתרצו להעביר, להעניק לאורחים שלכם. שאתם חושבים על ארץ האפשרויות הבלתי נגמרת על מי אתם חושבים? מה התמונה שעולה לכם בראש ? אם כולנו חשבו על ארה"ב אז כנראה שאתם צריכים לקחת את האירוע שלכם למקום ללא הגבלות להרגשה של חופש כיף הנאה ושמחה. בחרו במקום שמתאים לקו המוזיקלי שתבחרו, לאוכל ולעונה בשנה.

רוצים לשמוע עוד פרטים על הפקות אירועי בוטיק, חתונות בוטיק ותכנון אירועים לא שגרתיים?
תשאירו פרטים תספרו לנו למה את התאהבתם בקונספט ואנחנו ניצור אתם קשר בהקדם ונעזור לכם להפוך את הרעיונות למציאות בשטח.

שלכם
צוות אול פלייסס