כל יום הולדת היא סיבה מעולה לחגיגה אבל יש משהו מיוחד בחגיגות יום הולדת השישים שהופך את המסיבה שלכם לשמחה ומרגשת במיוחד. אם אתם בוחרים לקיים אירוע מוצלח להורים כדי שתקראו בקפידה את ההמלצות שלנו כדי שהחגיגות שלכם יהיו מוצלחות.

יום הולדת 60 מה צריך לדעת?

כל יום הולדת עגול צריך לציין בצורה שונה, לחגיגות ה-60 התחילו בבסיס. הקפידו על איסוף תמונות סרטונים, השקיעו במצגת ובנאומים. רשימת מוזמנים מסודרת חשובה מאוד כדי לבחור בחלל מתאים שיתאים לכל האורחים. סוג התפריט בבר והמנות באירוע יקבעו את הסגנון האם מדובר באירוע יותר קליל בדמות מסיבה טובה או אולי אתם מחפשים ארוחת ערב רשמית יותר.

יומלדת 60 מה ההבדל בין שתי האפשרויות לחגיגה הקרובה שלכם?

רשמי ואלגנטי

יום הולדת רשמית עם ארוחה טובה מצגות נאומים מוסיקה חיה מתאימה לאירועים יותר אלגנטיים ורשמיים. במידה ואתם מחפשים אירוע מאוד מדויק שהדגש פחות על ריקודים ויותר ארוחה מעולה עם ברכות הקפידו לבחור במקום שמשדר אלגנטיות. המקום צריך להיות מעוצב בצורה רשמית ומעניינת, לוח הזמנים צריך להיות מדויק בין קבלת הפנים, ארוחה ברכות נאומים ומצגות שלאחר מכן נעבור לקינוחים. אירועים כאלו מתאימים למסעדות בוטיק שניתן לסגור, אירוע בבתים פרטיים או חללי בוטיק מפנקים.

זורם ומשחורר

לאירוע שהמטרה בו לרקוד להשתחרר לצחוק ולזוז. סוג אירועים כזה מתאים לבעלי שמחה שצעירים באופי ורוצים פשוט מסיבה טובה. ניתן לשלב מופעים חיים כגון להקות, מנחים לברכות שיגרמו לכל האורחים לצחוק. סוג האוכל באירוע צריך להיות אוכל רחוב שניתן לאכול בעמידה או סביב שולחן בר.

 

איך לבחור מקום לחגוג יום הולדת 60

הגענו לחלק החשוב ביותר. בחירת מקום לאירוע שלכם יכולה לעשות את כל ההבדל. כמו שציינו בשלב הקודם כדי לבחור במקום שמתאים לאופי האירוע המבוקש. אם אתם מתכננים מסיבה בחרו בחלל בעל תאורה ואווירה שמחה, תקליטן טוב עם תפריט מעניין באירוע יהפכו את חגיגות ה-60 למסיבה מעולה. אם אתם מתכננים אירוע יותר רשמי אלגנטי שאופי האורחים דורש ארוחה סביב שולחנות וחלקים רשמיים ארוכים הקפידו לבחור בחלל יותר פתוח נקי, בהתאם לכמות האורחים שווה לחשוב או על נאומים כאשר האורחים שלכם יושבים או על חלק רשמי שאחריו האורחים יעברו להושבה סביב במה.

סוגי המקומות מומלצים: מועדונים, חללי בוטיק, בתים לאירועים, גגות.

יום הולדת 60 לאבא כך תעשו זאת נכון

יוכל להיות מושקע ומצחיק עד דמעות. זה הזמן שלכם לשלב בין כל הסיפורים, החברים השונים שהוא רכש עם השנים והחוויות שהוא עבר אתכם הילדים. אנחנו ממליצים לספר את הסיפור בצורה רשמית אחת מצחיקה להפתיע את המוזמנים ולתת למספר מהם תפקידי מפתח באירוע.

יום הולדת 60 לאמא תחשבו בגדול

התפקיד של אמא כל כך חשוב שהגיע הזמן לקחת קצת זמן ולתכנן את האירוע שמגיע לה בקפידה רבה יותר. אפשר להתחיל במסיבת הפתעה, להמשיך בארוחה מעולה ולסיים במסיבה טובה עם הרבה אטרקציות ומתנות מפנקות.

אלבום יום הולדת 60

אם אין לכם זמן ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל כדי להיעזר באיש מקצוע שידאג להכין אלבום ומצגת לאירוע. אם יש לכם קצת יותר זמן ואתם מחפשים דרכים ליצור אלבום יום הולדת 60 מעניין יש תוכנות חינמיות מעולות ברחבי האינטרנט שרק דורשות מכם להכניס תמונות והאלבום נוצר בצורה אוטומטית.

מסעדה טובה ליום הולדת- אוכל זה המפתח

אם אתם מחפשים לציין את האירוע הקרוב שלכם בצורה טעימה בחרו במסעדה שמתאימה לכמות האורחים שלכם, נסו לסגור את כל המסעדה לפרטיות או לפחות לבחור במסעדה עם חדר פרטי שמתאים לכמות האורחים שלכם. בגלל שמדובר ביום הולדת 60 אנחנו ממליצים לבחור במקום שכבר קיים בו מסך ומקרן.

 

הפעלה ליום הולדת 60 מה אפשר לשלב

כדי להשאיר חותם טוב על האירוע שלכם אנחנו ממליצים לשלב אטרקציה מרכזית שתעשה את ההבדל כמובן ששילוב עוד אטרקציות אפשרי רק חשוב להקפיד שהאטרקציות מתחברות נכון יחידו.

מנחה מצחיק

סטאנדאפ תמיד נחמד כאשר משלבים באירוע עם הומר על חוגג יום ההולדת אפשר גם לגרום לאורחים ולחוגג יום הולדת לצחוק ועדיים להעביר את האירוע בצורה שמחה ומעניינת.

להקה חיה

להכניס חיים בקבלת הפנים ולהכניס עניין בריקודים. להקות חיות יודעות להעביר את האירוע בטעם שונה חוויותיי ומהנה.

רוצים עזרה בבחירת המקום והאטרקציות השונות, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע בחגיגות יום הולדת ה-60 שלכם,

בברכה צוות אול פלייסס.