איך באמת אתם יכולים לבחור בגן שיוכל להתאים עצמו לצרכי האירוע שלכם? אנחנו ננסה לעזור לכם ולתת לכם דגשים, המלצות ומידע חשוב שיסיע לכם בבחירת הגן המתאים לצרכים שלכם.

בוא נתחיל בהתחלה רשמו לכם את הפרטים הטכניים של האירוע:
כמות אורחים, כמה מבוגרים באירוע, כמה צעירים, כיצד האירוע צריך להיות בנוי? קבלת פנים בגן, הושבה בחלל פנימי? שעות האירוע, יום בשבוע, סוגי התפריטים הרצויים.

כמה שתהיו יותר ממוקדים בהתחלה אתם מתקרבים צעד אחר צעד למקום הנכון עבורכם.

איך להפוך את גן אירועים הנבחר למתאים ביותר לכם

במידה ואהבתם את החלל, הנראות הסגנון, העיצוב והקו הקולינרי במקום עכשיו מתחילה העבודה.
יש שתי אפשרויות מעולות עבורכם להפוך כל חלל לטוב יותר.

הדרך הראשונה והקלה יותר

מדברת על עבודה יחד עם מפיק אירועים. המטרה שלו פשוטה להבין את הצרכים שלכם סוג הקהל שיגיע ובהתאם למקום להתאים את תפריט הבר והאוכל יחד עם עיצוב המקום והאווירה. כמובן שסידור המתחם והסקיצה צריכות להיות מעניינות יותר כדי שבאמת תרוויחו משהו קצת אחר ואישי באירוע שלכם. חיבור מעצבת יחד עם מפיק תאפשר לכם להגדיר אזורים לחשוב על מסרים ומיתוגים חשובים ובאמת ליצור חוויה ביתית אינטימית ומשפחתי לקהל החברים שלכם.

הדרך השנייה להפוך מקום הינה להיעזר בחברת ציוד או תפאורה

במידה ואין באפשרות המקום הנבחר לשנות את סגנון הריהוט או הציוד ואתם די סגורים על הקו באירוע רק חשוב לכם להכניס קצת עניין במקודים שונים, פתרון מעולה הוא יצירת מוקדי משיכה באזורי קבלת פנים, רחבת ריקודים ושינוי אזורי האכילה. ברגע שיש לכם את החזון רצוי לבחור בסגנון שאתם אוהבים ומתאים לתקופה בשנה. בכך אתם מאפשרים לעצמכם להרגיש שהאירוע נהיה יותר אישי יותר מעניין ויותר מתאים לחוויות שאתם רוצים להעניק למזומנים.

ישנם גני אירועים רבים – בואו נדבר על האפשרויות שהם מציעים ומהם 5 המפתחות שכדי שתבדקו כדי שבאמת המקום הנבחר יוכל להתאים לרעיונות שלכם.

גן אירועים בתל אביב

 

5 הדברים שתצטרכו לבדוק שהמקום באמת מתאים לרעיונות שלכם

1. חופה תחת כיפת שמיים?

היכן החופה או הטקס צריכים להתרחש? אחד הדברים שיותר נעימים בחודשי הקיץ הינה האפשרות לקיים את קבלת הפנים וטקס החופה בחוץ. ישנם גני אירועים רבים שמאפשרים קבלות פנים בסגנונות עיצוב שונים, כמו שאמרנו בהתחלה תתחילו מהבסיס במידה וחופה או טקס בחוץ חשובים לכם תחשבו על הקהל ועל סגנון הגן שנבחר. האם הגן צריך להיות ירוק, רומנטי,כפרי, אלגנטי, האם מדובר בגן בסגנון אנגלי או שאולי אתם מחפשים רחבת אבן מעוצבת עם אלמנטים שונים.

2. הושבה של אורחים בחוץ?

האפשרות לאחר הטקס להישאר לאורחה באוויר הפתוח בשעות הערב הנעימות צריכות להעלות לכם את השאלה אם אתם מחפשים גן שמשלב אולם או גן פתוח בלבד. כמובן שיש יתרונות לכל סוג של גן שכזה אבל שאתם צריכים לבחור בגן שמתאים לצרכים שלכם התמונה צריכה להיות ברורה כמה מבוגרים מגיעים האם הם יתלוננו על חום או קור, כיצד האווירה במקום ההושבה תתחבר עם כל הזרימה של האירוע.

3. רחבת ריקודים בחלל פנימי או בגן?

ישנן גנים שמאפשרים לקיים את כל האירוע כולל רחבת הריקודים בגן וישנם אולמות שניתן לקיים אורחה אך ורק באולם. כבר משלב החיפושים במידה ואתם מתחברים לסוג מסוים של רעיון תמשיכו להתמקד באותו רעיון וקונספט כדי שבאמת תגיעו למתחם שמתאים לכם. ישנם גנים שבהתאם לעונה ניתן לקיים אירועים משולבים או לבחור היכן לקיים את ההושבה או הריקודים. הרעיון בהתאמה אישית של מקום הוא באפשרויות שהוא יוכל להציע לכם ומה הפתרונות שלו לבעיות או לצרכים שלכם.

4. מערכות ההושבה והציוד במקום?

האם הריהוט והעיצוב במקום מתאימים לכם? במידה וכן סעיף זה פחות קריטי לכם. אם אהבתם את המתחם פשוט אתם לא סגורים על העיצוב ועל הריהוט והמחיר מאפשר לכם להביא ציוד חיצוני אנחנו ממליצים. כמובן שהכל צריך להיעשות עם סקיצות מסודרות ולהצדיק את ההשקעה אבל שינוי ריהוט זה אמירה חשובה.

5. האם ניתן לשנות מנות וסגנון הגשה בקייטרינג ובר?

עד כמה הגן הנבחר מאפשר לכם לשנות ולעדכן תפריטים. שהאוכל והקוקטיילים עומדים במרכז של כל אירוע חשוב שהקו הקולינרי יהיה לא פחות ממעולה. אחת מהשאלות הנבחרות זה האם התפריט הסטנדרטי שכולם בוחרים מתאים גם לי? יוכל להיות שכן יוכל להיות שלא חשוב לטעום. לאחר הטעימות תוכלו לחשוב על מנות ועל סגנון ואפשרויות הגשה. השאלה אם הגן מסוגל לבצע את מה שאתם מחפשים. במידה ולא חשוב שתדעו שישנם גנים שמאפשרים להביא ספקי קייטרינג חיצוני. נכון המחיר יעלה קצת יותר אבל אם זה העיקר אצלכם באירוע ומבחינת תקציב יש לכם את האפשרות לעמוד בזה אנחנו ממליצים.

 

 

גן אירועים בשרון 3 רעיונות לגנים שאנחנו אוהבים

באזור השרון יש מספר גנים שאפשר לשלב בהם אירועים מעולים אם התאמה אישית ע"י צוות מפיקים שבאמת מנסה לעזור ולסייע לכם להגשים את כל הפרטים הקטנים.

דוגמה טובה היא הבית בשרון בבני ציון שמשלב חלל פנימי לרחבת ריקודים ואזור לטקס הושבה וחופה תחת כיפת שמיים. אם אתם מחפשים סגנון טבעי כפרי ואלגנטי עם יכולות להביא ספקים חיצוניים או עבודה עם ספקי המקום נקודת הפתיחה של האירוע שלכם מעולה.

במדיה ואתם רוצים חוויה אורבנית המשלבת מימד של ריקודים ומסיבת בריכה – החווה האורבנית בעמק חפר יכולה להתאים בדיוק עבורכם. גרילנדות ריהוט עץ חביות יין אפשרויות לשינוי תפריט קייטרינג ובר הבית שנותן תמורה מעולה לכסף. ממש כמו הבית בשרון בבני ציון בחווה האורבנית תוכלו ליצור את האירוע בהתאם לצרכים שלכם. יתרון של החווה האורבנית שכל האירוע תחת כיפת השמיים ללא צורך בשימוש בחלל סגור.

במידה ותקציב לא בעיה -תמיד תוכלו לבקר במערבה של רן שמואלי – אין יותר מידי מה להרחיב מעבר לאוכל המדהים, מטבחים פתוחים גן מעוצב ואפשרות לחופה או טקס בליווי קבלת פנים בשתי חצרות לבחירה. הושבה וריקודים בחלל הפנימי.

רוצים עוד עזרה ויעוץ על המקומות הנכונים עבור האירוע שלכם?
אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר
אוהבים צוות אול פלייסס

לבחירה של גן אירועים בשרון