אחת השאלות הכי חשובות בארגון אירוע בר מצווה לילדים היא העלות של אירוע כזה. בנוסף חשוב לדעת האם ההבדל הכספי במידה ומגיעים יותר אורחים שווה את תוספת העלות. אנחנו ננסה לעבור אתכם על עלויות לאירועי בר מצווה קטנים, כדי שתוכלו לבחור במקומות והרעיונות הכי מתאימים לכם. בנוסף ננסה לעזור לכם לקבל את החוויה הכי טובה לאירוע קטן ואיכותי לילדים.

האם כמות קטנה של אורחים שווה מחיר יקר ?

כמו כל ענף האירועים יש משוואה מאוד פשוטה עלויות קבועות ועלויות שתלויות בכמות אורחים. עלויות קבועות יכולות להיות צלם, DJ, עיצוב, השכרת מקום, אטרקציות ומשחקים. עלויות משתנות שתלויות בכמות האורחים יכולות להיות אוכל, שתייה לפעמים תוספת של עלות למקום עם עוברים המינימום. הרעיון פשוט, ברגע שיש מעט ילדים כל העלויות עבור כל אורח יוצאות יותר יקרות. הדרך הנכונה לאזן זאת היא ע"י הגעה למינימום הכמות בחברות הבר הקייטרינג והמקום ובכך ניצול התקציב יהיה טוב יותר.

אז כמה זה באמת הולך לעלות לנו?

אירועי בר מצווה קטנים ל50 אורחים תלויים במקום הנבחר. במידה ואתם מחפשים ליצור אירוע מעניין שמשלב או בריכה או תוכן בחלל בוטיק המשלב גן העלויות שלכם צפויות להתחיל ב17,500 ויכולות להגיע גם לסכומים של 25,000 ויותר. בסופו של דבר לכל מקום יש את העלות המינימלית לפתוח את הדלתות שלו ולאפשר לכם לקיים את האירוע המבוקש.

איך בכל זאת אפשר להשיג מחירים טובים

בחירה במקום שמשלב חלק מהאטרקציות יוכל לחסוך כסף או לפחות לצמצם התעסקות וזמן בחיפושים מיותרים. רוצים שנסביר? ובכן אם אתם רוצים להפיק אירוע בר מצווה קטן בוילה עם בריכה ואתם מוצאים מקום מושלם אבל אין שם הגברה, תאורה, אטרקציות, מציל, מנקה, עיצוב, אוכל, בר, השכרת ציוד, ביטוח וכו… אתם הולכים לשלם הרבה מעל 35,000 ₪ לאירוע כזה מהסיבה הפשוטה שצירך להביא את כל הספקים ולבנות אירוע בהתאמה אישית. כן זה מעולה למי שתקציב לא מקביל אותו.

המפתחות לאירוע שלכם צריכות לשלב בין חבילה משתלמת מהמקום ובנוסף לעמוד בקריטריונים הבאים: המקום צריך לכלול אטרקציות מגוונות לכל הילדים, מוסיקה וריקודים. חשוב ליצור את האווירה הנכונה שהיא צריכה להיות אינטימית ומגבשת. מקומות שכוללים את כל הספקים ונותנים מענה שלם מאפשרים לכם לחסוך זמן בבחירת ספקים ומאפשרים לכם להתמקד בעיקר שהוא יצירת אירוע מהיר ואיכותי לילדים.

מה המשמעות של קיום אירוע בימי חמישי, שישי או שבת ?

חלק גדול מהמקומות יגבו יותר עבור אירוע בימי חמישי ושישי. העלות יכולה להיות מ3,000 שקלים יותר ויכולה להגיע גם לסכומים גדולים בהרבה בסוף הכל תלוי במקום הנבחר וכמה ביקוש יש לו לתאריכים. במוצ"ש בדרך כלל המחירים די דומים לאמצע שבוע האתגר ועלות הגדולה היא לרוב באירוע חמישי ערב שישי צהרים ושבת צהרים שם יש ביקוש גדול לתאריכים וישנם לקוחות כגון חברות, חתונות או אירועי חברה שיהיו מוכנים לשם יותר עבור התאריך שלכם.

מה עושים? אם אתם מתעקשים לקיים את האירוע ביום חמישי, שישי או שבת  יש שתי דרכים לסגור את התאריך, זה מה שאנחנו מציעים:

האפשרות הראשונה סגירה של התאריך מבעוד מעוד כלומר כמה שיותר מקודם לשריין את התאריך בעלי מקומות רבים ישמחו לקבל את המקדמה מראש ויעדיפו כן לאפשר לכם לקיים את האירוע, כנראה שהם יבקשו התחייבות לכמות אורחים קצת יותר גדולה אם תצליחו לקבל את התאריך המבוקש כנראה שזה משתלם לכם.

אפשרות נוספת היא לחכות לרגע האחרון- ממש סגירה של תאריך פחות מחודש לפני מועד האירוע, נכון בר מצוות לרוב מתכננים מראש בגלל התאריכים מול שאר החברים מהכיתה אבל סגירה בדקה ה90 לפעמים יכולה להשיג לכם תאריך שנשאר פנוי או זז ובכל תוכלו להרוויח יום חזק או לקבל הנחה קטנה במחיר.

מסקנות המלצות ועלויות

כדי ליצור אירוע קטן אתם צריכים להיות מחושבים, להקפיד על בחירת מקום שכולל את כל המרכיבים לאירוע ומאפשר לכם כמה שפחות התעסקות. טווחי העלויות משתנים ויכולים לנוע מסכומים של 17,500 ולהגיע גם הרבה מעל 35,000 בחירה במקום שכולל את המרכיבים של האירוע תוכל להוזיל עלויות ולאפשר לכם לשלב יותר תכנים ואטרקציות בניגוד למקום שצריך להביא עליו הכל. לרוב ההבדל בתוספת מעל 50 האורחים יוצא לכם משתלם יותר ולפעמים כן שווה להגדיל כמויות של אורחים.