קיום אירועים על גגות מעוצבים הפך למבוקש בשנים האחרונות. ישנם סוגים שונים של מתחמים מודרניים או אורבניים שיכולים להתאים עבור סוגי אירועים שונים. ברחבי הארץ ובעיקר באזור המכרז תוכלו למצוא גגות מושקעים לאירועים. חלקם כוללים תפריטים מעולים, בחלקם הדגש הוא על קוקטיילים מיוחדים ואחרים מושלמים לחוויות ורגעים מהנים. אז מה באמת חשוב לדעת שבוחרים גג לאירוע שלכם? הכנו לכם מספר המלצות טיפים ומידע שיעזור לכם לבחור בגג המשולם עבורכם.

גג לאירועים במרכז אז מה האפשרויות שלכם ?

כדי שתוכלו לבחור נכון חשוב להגדיר צרכים בסיסים. כמה מוזמנים אתם רוצים לארח, מה שעות האירוע ובאיזה יום. האם אתם רוצים ליצור מסיבה או אווירה טובה. הגדרה ומענה על השאלות בצורה הכי נכונה תסייע לכם להבין מה המקום הנכון ביותר עבורכם.

גג לאירועים בתל אביב -3 אפשרויות מובילות

קיום אירוע בתל אביב תמיד מהווה סיבה לאירוע משולם. למזלכם בת"א תוכלו למצוא אפשרויות מגוונות לאירועים על גגות. זה לא סוד שבשנים האחרונות כל יזם מנסה לפתוח את הבר, מסעדה או חלל לאירוע הכי גבוה שאפשר. טרנד האירועים על גגות שהגיע מNY כאן להישאר ות"א היא הראשונה שהבינה את הפוטנציאל הטמון בכך. אז מה האפשרויות שלכם לאירוע מיוחד אתם ?

ברים- ישנם ברים שניתן יהיה לקיים אירוע מוקדם או לסגור מתחם עבורכם. יתרונות של אירוע מוקדם שכל המתחם סגור לכם עד שעה מוגדרת. סגירת מקום לאירוע שלכם באזור מוגדר מאפשר לכם גם להרוויח אירוע זול יותר וגם להנות מהאווירה שמסביב.

מסעדות- בשחקים תמיד היו ותמיד יהיו דרך אירוח מושלמת. מסעדות על גגות לוקחות את האירוע שלכם לחוויה מהנה ובלתי נשכחת. לרוב מדובר באירועים קטנים, שולחנות לקבוצות אבל ישנן גם מסעדות שישמחו בהתאם ליום הנכון בשבוע לסגור לכם את המסעדה לאירוע פרטי.

חללי אירועים בתל אביב המשתמשים בגג לקבלת הפנים הפכו להיות מבוקשים. היתרון מצד אחד תוכלו לחוות מראה אורבני שונה ומצד שני תוכלו לאחר קבלת הפנים לעבור לחלל המרכזי. סוג של יתרון לזוגות או לקוחות עסקיים שרוצים שילוב בין מספרים חללים ולא יודעים כיצד לבחור.

גג מומלץ לאירועים בתל אביב: (לחצו כדי לראות את הגג לאירועי בוטיק בתל אביב)
גג לאירועים איכותיים שכולל את כל מה שצריך מתפריט קולינרי מעולה ועד בר משקאות איכותי.

נוף אורבני או נוף לים ?

אחת השאלות שמקיימים אירוע על גג היא הנוף הנשקף ממנו. ברחבי העיר תמצאו גגות בגבהים שונים שמכל מתחם של גג יש נוף אחר. אתם יכולים למצוא נוף אורבני, מראה של אזורי תעשיה או אולי גג עם נוף ישר לקו הים.

גג לאירועים קטנים מה חשוב לבדוק

שמתכננים אירוע קטן חשוב לבדוק מספר פרטים כדי להבטיח שאתם תגיעו לחוויה מעולה. אירוח של חברים על גג לכמות קטנה מביא איתו מספר אתגרים. איך פותרים ואיך מתמודדים אתם? חשוב לבחור בגג שלא יהיה גדול מידי מכיוון שהדגש באירועים קטנים הוא על האינטימיות.

שעות האירוע יחד עם הדילמה האם לסגור מתחם רק לאורחים שלכם תמיד מהוות אתגר. ככל אצבע אנחנו אומרים לכל קהל הלקוחות שלנו במידה והתקציב מאפשר זאת עדיף ליצור אירוע קטן מכיוון שכך ניתן לשלוט בכל מה שקורה במתחם.

אחד מהתפקידים של גג הוא הפתרון לאירועי ימי הולדת, לאירועי חברה ומסיבות שצריכים מראה שונה. האוויר הפתוח יחד עם הנוף והמשקה הנכון ביחד יהפכו את האירוע שלכם למוצלח.

גג לאירועים בראשון לציון – אזורי תעשיה ישנים

ברחבי ראשון לציון תמצאו מתחמים מעניינים לקיום אירועים לא שגרתיים. תוכלו לקיים אירועי חברה, מסיסות חתונה, בר מצוות וימי הולדת מטורפים. סוג העיצוב במתחמים שונה בין מקום למקום אבל יש דבר אחד משותף לכולם.

המחיר בראשון לציון לאירועים על גגות לאירועים מעולה ומתאים כמעט לכל כיס. נכון לא מדובר על הפתרון הוזל ביותר אבל מקומות ליד הים או באזורי התעשייה המשלבים ריהוט הגברה תאורה ועיצוב מעניקים לכם רף גבוה.

גג מומלץ בראשון לציון: (לחצו כדי לראות את הגג הראשוני )
מושלם לאירועי מסיבות. הוא מאפשר לארח 50-150 אורחים באמצע שבוע וימי שישי צהרים. בנוסף יש במקום אפשרות לשלב תפריטי אוכל ובר ובכך להגיע לאירוע כמו אורחים מבלי דאגות נוספות.

רוצים לגלות עוד גגות לאירועים? מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא ותגלו מספר גגות לאירועים מושלמים לאירוע שלכם