רגע אחרי שסגרתם את התאריך לחתונה שלכם ובחרתם מקום מתחיל המרוץ לחופה. כמו בכל מרוץ צריך לארגן הרבה מאוד דברים ולהספיק הכל בזמנים הקבועים.
אנחנו ננסה לעשות לכם סדר בין כל המשימות השונות והדברים שאתם צריך לקנות לארגן ולסגור.

ארגון חתונה איזה ציוד דרוש ואיך עושים סדר בכל המשימות

המפתח לכל ארגון טוב וארגון חתונה בפרט זה תכנון מוקדם של כל המשימות שיש לבצע. כדי לעזור לכם אנחנו ממליצים לקחת עט ודף לחלק את הדך לחודשים עד מועד האירוע ולרשום בכל חודש בהתאם למשימות השונות מה אתם מסיימים. התחילו מהבסיס של האירוע, חלקו את הציוד והדברים שאתם צרכים לקנות ולארגן עבורכם, והציוד שאתם צריכים להביא לשדרוג האירוע עבור האורחים.

ציוד לקוח

כן תרשמו את כל הדברים הקטנים שיגרמו לכם להנאה כיף או ציוד שאתם צריכים. שמלה, נעליים, חליפה וביגוד -כמובן שצריך לדאוג לבגדים להחלפה, שינוי לבוש.

ציוד לאירוע

שאתם חושבים על האירוע שלכם איזה נקודות או אזורים באירוע הייתם רוצים להשאיר חותם נוסף על האורחים? חלקו את הציוד לאירוע לפי אזורים ותחשבו לכל אזור האם אתם רוצים להוסיף דברים, לדוגמה:

עמדת קבלת פנים

משלב הכניסה למקום האם יש עמדת קבלת פנים? האם תרצו לשלב שם ספר אורחים וברכות.
בבר האם תרצו לשדרג את תפריט האלכוהול המוצע? האם הקהל שלכם חובב ויסקי, יינות מה המקום מציע. ברחבת הריקודים האם בלונים מעוצבים לראש מתאימים או אביזרי מסיבה או שאתם בכלל מעדיפים איזה מסך לבן ליד הרחבה לתמונות מגניבות לאורחים?

ארגון רשימה מוסדרת

סדרנו את כל הציוד שאתם מביאים לפי רשימה חלקו את הקופסאות או השקיות ותנו להם מספרים לכל שקית הצמידו הסבר מה יש בפנים ולאן באירוע צריך לשלב. במידה ואתם מתעסקים גם בעיצוב האירוע בעצמכם ויש לכם מנהל או עוזר שאמורים לדאוג לזה הוסיפו תמונה והנחיות ברורות. בצורה כזאת יש הרבה יותר סדר והדברים יבוצעו ע"פ הבקשות שלכם.
חלוקה לפי זמנים

 

 

אז איזה ציוד לאירועים תמצאו במקום שבחרתם והאם הוא מתאים לכל הצרכים שלכם?

חלק מהשאלות שלפעמים שואלים אותנו איך אפשר להכניס קצת נגיעות אישיות באולמות ובגנים? התשובה המתבקשת היא לבחור אזור, סגנון, עיצוב או מספר אלמנטים שמגדירים אתכם או שאתם אוהבים ולשלב אותם באירוע שלכם. בואו נעבור על מספר נקודות מרכזיות שיכולות להיות המפתח למה שאתם מחפשים.

איזה מערכות הושבה יש בחלל הנבחר? האם תרצו להכניס משהו חדש לחלל? אחת הדרכים להכניס עניין היא לשנות קצת הסקיצה של סידורי ההושבה. שולחנות אביריים, עגולים גדולים מספר מוקדי עניין מעל אזורי הושבה או יצירת במות ותפאורה בנקודות מפתח יכולות לעשות את ההבדל.

הגברה ותאורה להכניס ולהעיר לחיים את הפינות שחשובות לכם.
באמצעות מערכות הגברה ותאורה תוכלו ליצור את האירוע המושלם עבורכם. שינוי סגנון התאורה, הוספת אלמנטים ותלייה של תאורה נוספת לחלל יכולה לעשות את כל ההבדל באירוע שלכם.

האם יש ציוד עיצוב נוסף – מבחינת ציוד שאתם צריכים לארגן ולפזר באולם תחשבו מה האורחים שלכם צריכים לחוות והאם הציוד הנבחר עונה על הרצון שלכם.

 

האורחים בחתונה של אלה וודים

 

הפקת חתונות מה המטרה שלכם

אז למה בעצם אתם חושבים לקחת חברת הפקת חתונות שתדאג לכל הפרטים הקטנים? כדי להפיק בצורה מעולה חתונה צריך להכיר את הזוג. צריך להבין מי אתם? מה שחשוב לכם באירוע וכמובן הרעיון העיקרי בהפקת החתונה שלכם היא ליצור משהו חדש ומעניין שאתם רוצים.

מה אתם יכולים להרוויח מזה?
ובכן נתחיל בזמן ובניסיון. מפיק טוב יודע לחסוך זמן, יודע להפוך חזון למציאות ולקצר את השלבים השונים עד להגעת הקונספט לאירוע שלכם. מחירים מועלים מספקים יחיד עם ניהול נכון של כל הספקים השונים הופכים את החתונה שלכם לקלה יותר לתפעול.

סדר במקום אחד יחד עם יצירתיות
אם או בלי מפיק אתם צריכים סדר באירוע. בחרו או תצרו לכם רשימה באקסל או בכל כלי אחר שמתאים לכם עם כל הספקים השונים באירוע, כנ"ל לגבי לוחות זמנים ומה התפקיד של כל ספק כל שלב באירוע. בחתונה שלכם יש מספר נקודות מפתח שחשוב לוודא שהכל מבוצע בהם נכון:

שעת פתיחת האירוע – כל הספקים ממוקמים ומוכנים לפתיחת האירוע חצי שעה עד שעה לפני הגעת האורחים, טקס החופה, פתיחת הארוחה וכמובן רקחת הריקודים. מוקדים אלו דרושים תכנון מדויק מה קורה, איך נערים ואם יש ציוד כלשהו שלכם שצריך להיות בשטח בנקודות זמן האלה תרשמו לכם זאת וחשוב לוודא שיש מישהו שדואג שהכל יקרה.

ארגון חתונה, הפקת אירוע, תכנון כל ושלב עם איסוף כל הציוד האישי שלכם והשלמות של ציוד לאירוע עצמו יבטחו לכם חיוך בסוף האירוע המשולם שלכם אם רק תערכו מראש ותדעו בדיוק מה אתם רוצים.

רוצים לקבל הכוונה יעוץ תכנון מוקדם וסיוע בארגון החתונה שלכם ? עכשיו זה הזמן שלכם לקחת יוזמה להתקשר לשלוח מייל או להשאיר לנו פרטים וננסה לעשות כל זאת ויותר עבורכם.

שלכם צוות אול פלייסס.