עולם החתונות עבור מהפך בשנים האחרונות ואת זה יגיד לכם כל ספק, בעל מקום, מפיק ומעצבת אירועים. לקוחות רבים שעומדים להתחתן בוחרים לקיים אירוע בוטיק קטן, אינטימי ומרגש עם רשימת מוזמנים מצומצמת. היתרון הבולט מאירוע חתונת בוטיק שכזו מתחיל בבקרה בין האורחים.

האפשרות ליצור אירוע קטן ומצומצם מעניקה את ההזדמנות לבחירת חלל מעוצב מסוגנן אלגנטי וקטן שאירוע בו פשוט ירגיש מושלם.

אז באו נדבר על כמה יתרונות מרכזיים שישכנעו אתכם לקיים חתונות בוטיק

1. חלל מעוצב וחם – מעניק לאורחים אווירה שונה ביתית משפחתית ומהנה.

2. ריהוט עדכני – דיברנו על החשיבות בבחירת מקום שהכל זורם בו בצורה נכונה.

3. גודל החלל – בין אם מודבר בלופט אורבני מעוצב, או גג מפנק החלל צריך להתאים כמו כפפה לאורחים.

4. תפריטים קולינריים מפנקים – טרנד האוכל והבר עברו שדרוג בעונת 2018 והגיעו ישר לחללים קטנים ומעוצבים כדי להשלים את החוויה.

 

חתונת בוטיק – איפה, כמה ולמה

אז לכמה אורחים מתאימה חתונת בוטיק שכזאת? ובכן חתונות בוטיק מוגדרות עד 200 אורחים . היכולות ליצור עניין אינטימיות ואווירה קיימת כמובן באירועים גדולים יותר אבל עד 200 אורחים באמת אפשר להפוך אירועי חתונות לבלתי נשכים.

למה אתם רוצים אירוע כזה – הסיבה פשוטה כי רוב האירועים נראים אותו דבר. ועולם החתונות בישראל גורם לכם לעבור בין רוב המקומות והדרך להפתיע לרגש או לחדש לכם כמעט ולא קיימת. ולכן בחירה באירוע בוטיק יכולה דווקא להכניס משוב רוח חדש למוזמנים.

איפה תמצאו מקומות כאלו? אנחנו מכירים מספר חללי בוטיק מדהימים במרכז ובשרון שבעזרת תכנון נכון תוכלו ליצור את החתונה המשולמת לצרכים שלכם. בין אם היא חתונה במלון בוטיק , חלל בוטיק, גן אירועים בטבע, אולם בוטיק ועוד, בחירת המקום צריכה להתייחס לכל הדברים שתרצו לשלב באירוע מעיצוב ועד להקות חיות, גודל כל אזור הוא משמעותי להצלחת החתונה.

 

אירוע בוטיק – טרנד שתופס תאוצה או קונספט שיעלם עד השנה הבאה?

ללא ספק לא מדובר בטרנד חולף. זוגות רבים החליטו ומחליטים שאירועים קטנים זה מה שמתאים להם ובחירה באולם אירועים פשוט לא מתאימה להם. ובעצן כך נולד לו עולם חדש וסוגי מקומות שעד לפני מספר שנים כמעט ולא היו קיימים. חללי בוטיק הם מקום משולם לאינטימיות גיוון וחדשנות בעולם האירועים והם יכולים להתאים כמעט לכל סוג אירוע שתבחרו. בין אם מדובר בחתונה, כנס, אירוע חברה, הופעה או מסיבה טובה בתים לאירועים הפכו לטרנד מוביל אצל קהל לקוחות רחב והמגמה שנראה עוד ועוד מגמות כאלו נפתחים.

חתונות בוטיק מה הופך אותם למוקד משיכה רב כל כך?

כנראה שזה יהיה ההסבר הכי קצר שתקראו בשביל להשתכנע! מוקד המשיכה של חתונות אלו טמון בעצם בכם. אתם נכנסים ובודקים אפשרויות רבות לאירוע החתונה שלכם כי לא בא לכם ללכת לאותם מקומות של כל החברים שהתחתנו, לא מתאים לכם מאות אורחים ביום שלכם. והכי חשוב אתכם כנראה מדמיינים משהו אחר מול העיניים שלא ראיתם בסוגי אירועים אחרים.

האם אירוע של חתונה אינטימית הוא הנכון עבורכם?

חתונה אינטימית מושלמת למי שרוצה שקט ריגוש ואווירה נעימה. יש לכם פחות מ 100 אורחים אז אל תחשבו פעמיים חתונה אינטימית היא הנכונה לכם. המשמעות של חתונה שכזאת היא האפשרות ליצור מאפס את האירוע שתמיד רציתם, מאזור החופה והקוקטיילים ועד המנות והנראות של מזנוני האוכל השונים. כל פרט כל בקשה הכל הרבה יותר מופקד ומותאם לרצון הלקוח.

עולם החתונות מציע אין סוף אפשרויות לזוגות, אנחנו ממליצים תמיד להבין את כמות המינימלית של האורחים שמתוכנים להגיע ולהתחיל משם בבחירת מקום שיוכל להתאים לכמות האורחים. השלב הבא יהיה בחירה בין מקום פתוח לסגור ויצירה של כל שלבי החתונה עד הגעה לאירוע שנבנה ומותאם לצרכים שלכם.

זקוקים לעזרה בבחירת חלל או יעוץ בתכנון או הפקת חתונה בוטיקית או אינטימית, תרימו לנו טלפון את תשאירו פרטים ואנחנו נסייע לכם ביצירת החתונה המשולמת עבורכם!

אוהבים צוות אול פלייסס