אירוע בר מצווה קטן

הדרך לאירוע זול ואטרקטיבי מתחילה בקריאה של השורות האלה. בין אם מודבר על אירוע לילדים או למבוגרים או אירוע משולב יש לנו טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור נכון במקום ובתכנים ולדאוג שלא תחרגו מהתקציב שהגדרתם לעצמכם. אירועי בר מצווה מתקיימים באולמות, גנים, אולמות בריכות, מועדונים ועוד מבחר רב של מקומות.

המפתח ליצירה של אירוע בר מצווה קטן ולא יקר הוא לחפש מתחם קטן שכולל בתוכו כבר את כל הספקים: קייטרינג ובר מערכות ההושבה וכמובן רשימת מומלצים אטרקטיבית של צלמים תקליטנים ומעצבות. חשוב לראות אירוע במתחם לפני שסוגרים שאכן כל נותני השירות השונים מתאימים לצרכים ולבקשות שלכם.

אירוע בר מצווה קטן איפה כדי לקיים?

האם אתם רוצים לעשות אירוע לילדים או למבוגרים? פעמים רבות ישנם מקומות שנראים מעולה וניתן מלבד אירועי ילדים להזמין את המשפחה והחברים. היתרון שמקום קטן כזה יוכל לארח את כל המוזמנים שלכם. תוכלו לקבל מחיר טוב מחברת הקייטרינג על תפריט למבוגרים.

המקומות הקטנים שמומלצים מתחלקים לעונת השנה לדוגמה:
בחודשי החורף – אולמות קטנים, לופטים, מועדונים, חללי בוטיק
בחודשי הקיץ – בריכות, וילות, גנים קטנים, גגות לאירועים.

בכל סוג מתחם תוכלו לקבל חוויות שונות בתור הורים מוטל עליכם התפקיד של להגדיר מה התוכן שיהיה באירוע. איזה אטרקציות ומה יהפוך את האירוע לחוויה זה כבר אתגר הפקתי שקל לעזור בו אבל את הבסיס מה הילד שלכם אוהב חשוב לדעת ובהתאם לבחור במקום הנכון. שיקול נוסף בבחירת מקום לבת מצווה הוא מספר המוזמנים והאם באירוע יהיה גם ילדים וגם מבוגרים.

באירועים משולבים של מבוגרים וילדים אנחנו ממליצים שיהיה הפרדה כדי שהילדים יוכלו להרעיש כמה שהם רוצים ושהמבוגרים יוכלו לדבר, לצחוק, לאכול ולהירגע.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

 

אולמות עבוא אירוע בר מצווה קטן – מה צריך לבדוק קודם?

באולמות לאירועים קטנים צריך קודם כל להתחיל מהבסיס. האם יש לאולם רישיון עסק בתוקף? האם יש לו פוליסת ביטוח? זה שתי השאלות הראשונות שתשאלו שתעברו בין האולמות. לאחר מכן תוכלו להתמקד בצרכים שלכם, האם עושים אירוע בקונספט שלכם במקום, מתי יש אירוע קרוב שאפשר להגיע לראות ולהתרשם. איזה תפריט אוכל קיים במקום. האם האוכל כשר או לא?
שעות הפעילות של המקום? זה שאלות רגילות אבל כדי לרשום הכל, תהליך זה יעזור לכם לבחור בין אולמות במיוחד כאשר מעוניינים לארגן אירוע בר מצווה קטן. אנחנו ממליצים להגיע עם רשימה של צרכים לאירוע כמו 2 מסכים, גשר תאורה, אירוע בהגשה, תפריט חלבי ו100 מקומות למבוגרים. ברגע שמגדירים מה רוצים קל יותר לחפש את האולם המתאים לאירוע הקטן שלכם ובכך לחסוך זמן ולהתמקד בתהליך היצירה של האירוע שלכם.

אירועים קטנים שהופכים להיות גדולים

אחד הדברים הנחמדים באירוע קטן שכמות המוזמנים צריכה להיות סגורה, לדוגמה לא לעבור את 100 האורחים. ברגע שאתם נצמדים לכך אתם יכולים להתחיל לחשוב איך להפתיע לרגש ולשמח את ילדכם באירוע בר המצווה שלו וכמובן להעניק למוזמנים שלכם את החוויה הכי טובה. באירועים גדולים ישנה המון אנרגיה הולכת על רשימות מוזמנים ואיך אנשים ישבו לעומת אירוע אינטימי שההושבה חופשית וכך ניתן באמת לתכנן את שלבי האירוע השונים בצורה יותר קלה.

אם אתם זקוקים למקום לאירוע בר מצווה קטן שלא יהיה יקר ושיהיה באולם קטן או חלל בוטיק שמיועד עבור אירועים קטנים, ובתקציב שפוי יש לנו מספר רעיונות ומקומות עבורכם במרכז ובשרון שיכולים לחסוך לכם זמן ולהעניק לכם את האפשרות להגיע כאורחים לאירוע. צפו במבחר המקומות שלנו לאירועים קטנים – לחצו כאן לצפייה!

רוצים לשמוע עוד תרימו טלפון, תשלחו הודעה או מייל ואנחנו נסייע לכם בכל שלבי ארגון תכנון והפקת החוויות שאתם רוצים.

שלכם צוות אול פלייסס.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו