השלבים בבחירת מקום לאירוע שלכם יכולים להיות פשוטים קלים ומהנים, אם יודעים איך לחפש, מה צריך לדעת לבדוק ולמה חשוב לשים לב. התחילו בהגדרת מספר העובדים שהולכים להגיע. המקום צריך להתאים להם בגודל באווירה ובקונספט המבוקש.

לכל אירוע צריכה להיות מטרה, מה המטרה שלכם יום חוויתי? מסיבה טובה? אולי אתם רוצים להוריד את הלחץ קצת או להעניק מנוחה.
אפשר לבחור מקום כמעט לכל מטרה ואנחנו נעזור לכם במספר אפשרויות רב שתוכלו למצוא את המקום שמתאים לצרכים שלכם, תפעלו לפי ההנחיות ואל תשכחו בסוף האירוע להתקשר להגיד לנו תודה.

להן מספר טיפים לבחירת מקום לאירוע עסקי

מקום לאירוע עסקי

צריך להתאים לכם לזמן בשנה ליעדים שקבעתם ולחוויות המבוקשות. האם אתם מתכנים אירוע לזמן הקרוב? לכמה עובדים האירוע מתוכנן? האם אתם רוצים מתחם פתוח או סגור? אירוע ממותג מעוצב עם תוכן ואווירה או שאולי מסעדה טובה תעשה את העבודה. בחירת המקום הנכון צריכה לעשות בבחירה בין חללים לחורף או לקיץ, בגדול נכון והאם כל התכנים שאתם רוצים לשלב באירוע יכולים להתאים למקום.
תזכרו המקום הוא המפתח להצלחת האירוע ספקים מעולים יגרמו לכם לחייך אבל הבסיס צריך להיות מקום שמתאים באמת לצרכים. אל תפחדו לשאול שאלות ולבדוק שאכן כל מה שאתם רוצים נכנס למתחם ומשאיר מקום לזרימה טובה בין כל הפעילויות השונות.

מקומות לאירועים עסקיים – 16 רעיונות לחודשי החורף או הקיץ

אז מה הם רשימת המקומות והאפשרויות לאירוע עסקי הכנו עבורכם רשימה קטנה והמלצות על סוגי המקומות שיכולים להתאים לאירוע שלכם. חשוב להתאים מקום לאירוע עסקי לרעיונות כך שיהיה חיבור מושלם והנאה מקסימלית לאורחים. בואו נתחיל וניתן לכם סקירה קצרה על כל האפשרויות השונות, אנחנו מקווים שתוכלו למצוא את המקום הרלוונטי עבורכם באמצעות הסקירה שהכנו לכם.

וילות – לרוב מתאימות לחודשי הקיץ. לאירועים של 50-250 אורחים. יש גם וילות קטנות לאירועי חורף קטנים ומיוחדים. יתרונות באינטימיות ובהנאה מיום רגוע או ערב משחורר ואלגנטי. לא צריך להשתגע עם התוכן כי הוילה מספקת המון אפשרויות שיתאימו לחוויות המבוקשת.

בית – בית אירועים הוא טרנד חדש יחסית שמשמש מקום להופעות חלל אירוע מעוצב ומקום יותר חם וביתי. אירוע של 100-200 אורחים יכולים להיות משולמים לאורחות ערב, מסיבה אלגנטית הופעה טובה ובעיקר לנתק את העובדים קצת מהשגרה.

מקומות בטבע – אם בא לכם לעשות דברים קצת אחרת ו4 קירות או גנים זה פחות אתם, ישנם שטחים באווירה של טבע ומקומות שניתן לקיים אירוע מהנה ורגוע. יותר טבעי יותר משוחרר להתחבר לסביבה ביום או בערב אתם תחליטו אם זה הכיוון הנכון עבורכם.

גן – ללכת על בטוח קבלת פנים מוזיקה טובה אוכל שתדעו מראש מה התוצאה הרצויה. גן אירועים לרוב מתאימים לכמויות יותר גדולות של קהל 300+ אתם צריכים להחליט האם בחירה בגן זאת הבחירה הנכונה. ישנם גנים במיקומים רבים בארץ מה שמאפשר קיום אירוע אלגנטי ומשחורר במחירים שיכולים להתאים לתקציב המוגדר שלכם.

צפו במגוון גני אירועים

 

 

אולם – אם כבר איזה אירוע ערב מדליק שדורש שטח תכנון ויצירתיות הפלטפורמות של אולמות אירועים יכולה להיות מושלמות עבורכם. טווחי התקציב רבים ומגוונים וכל חברה יכולה למצוא את האולם הנכון בהתאם לתקציב המבוקש.

חוף ים – מקומות לאירועים עסקיים לא חייבים להיות שגרתיים ובנאליים. למה לא בחוף ים? אפשר להוציא את הצד האתגרי של העובדים יחד עם בטן גב ורעש גלים. חופי ים אוהבים על מנהלות רווחה כי קל ליצור חוויה מהנה לאורחים. גלשנים, מתנפחים למים, טיפולי עיסוי והרבה פינוקים קולינריים הופכים את חוף הים לאחת מהאפשרויות המומלצות לחודשי הקיץ.

חווה – חווה יכולה להעניק לכם 2 יתרונות מרכזיים. פעילויות תוכן גדולות שאתם זקוקים לשטח. בין אם מדובר על רכיבה על סוסים או על פעילויות של הפעלת עובדים. חוות רבות ניתן לקיים אירועי בוקר וערב ולתת פתרון טוב לכל שעה נבחרת.

מסעדה – לפעמים כל מה שצריך זה לסגור ערב חברה באורחה טובה. ישנם מסעדות רבות שישמחו לארח אתכם בין אם מודבר על 50 או 150 אורחים ישנם מסעדות שף מעולות שערב חברה בהם יהפוך לחוויה מעולה. תוסיפו למתחם קצת מוסיקה ותוכן ויש לכם ערב מעולה.

מקום לאירוע עסקי קטן – מושלם לחוויות קטנות ורגעים שרוצים לחלק עם מחלקות או קבוצות קטנות בארגון. סוד הקסם של מקומות קטנים הוא באינטימיות שתוכלו לחוות בחלל ובאפשרויות הרבות שכבר קיימות במקום ולא צריך להביא דברים מבחוץ כדי ליצור אירוע מנצח.

יקב – יקבים רבים כוללים חדרי טעימות, ישנם יקבים שכוללים גם גלריות ומתחמים שניתן לקיים בהם סעודת שף מעולה. יתרון של יקב שניתן לקיים סיור ארוחה ומופע נעים. מושלם לאירוע סולידי באווירה של טבע אבל אם הרגשה קצת יותר מיוחדת.
מועדון – כי הם רק רוצים לרקוד. מושלם לתקופות החגים, לציון פורים, אולי לציון מאורע חשוב. ישנם מועדונים רבים שחלקם מתאימים גם למאות ואלפי מבלים במקביל. אם אתם צריכים להרים את העובדים תיקחו בחשבון שמועדון זאת הבחירה הנכונה. חברות רבות עם קהל לקוחות צעיר יותר אוהבות לבור במועדן כפתרון מועדף.

חלל בוטיק – לשדר יוקרה לאורך כל האירוע. לדעת שכל דבר נקבע בתיאום מראש ויש חשיבות לכל חלק באירוע ובתפאורה. חללי בוטיק יתאימו לאירועי השקה, לארוחה טובה לפרידה, לציון יום הולדת לחברה או מגוון אירועים עסקיים אחרים

גג – לעלות הכי גובה שאפשר. להיות אורבני בלב ובנפש וליצור מספר שעות של הנאה עם רוח שקיעה ואווירה נעימה. גגות לאירועים הם טרנד מבוקש שמגיע עלינו מNY וכמות הגגות שניתן למצוא לאירועים הולכת וגדלה בהתמדה.

בריכה – היתרון של קיום אירוע בבריכה, זה הגדול והשטח במתחם. יש לכם הרבה עובדים אתם צריכים מתחם גדול בא לכם לשלב הרבה אטרקציות כנראה שבריכה זה הפתרון הנכון עבורכם.

יאכטה – ערב בתוך המים יוכל להיות מוצלח. לרוב מדובר על אירועים קטנים 20-100 מוזמנים אבל שילוב של זמר טוב, DJ אלכוהול ותפריט טעים יכולים לגרום לאירוע ביאכטה להפוך למסורת שנתית.

מקום עתיק – שומרים את המיוחדים לסוף. מקומות עתיקים יכולים להעניק עוד קצת פלפל לחוויה שלכם. תדמיינו מערה ישנה או חלל מהמאה הקודמת שבפנים תמצאו שולחן איברי ארוך למשתה וסעודה ששמורה לסרטים הטובים מהאגדות.

רוצים יעוץ על המקום בתקציב הנכון עבורכם? צריכים מקום לאירוע עסקי אבל אתם לא סגורים על תוכן שאפשר לשלב בו? תרימו לנו טלפון תשלחו מייל נגיע עד עליכם כדי לעזור ולסייע בבחירת המקום.

מעוניינים לראות עוד מקומות לאירועים עסקיים שאפילו לא חשבתם אליהם?  צפו במבחר המקומות שלנו לאירועים