לפעמים כל מה שצריך זה להכניס לעובדים שלכם איזה סיפור מעניין, הרצאה השראה משהו שיעזור להם להיות יותר ממוקדים. עולם ההרצאות הפך להיות מעניין מאוד. אחת הדרכים לשבור את השגרה היא פשוט להכניס את העובדים לשעה, שעה וחצי לחלל שיוכל להיות במשרד או בכל מקום אחר שתבחרו ולתת להם לטעום קצת מהחוויות של אנשים אחרים, אנשים שיכולים להכניס בהם את המילים הנכונות.

אז איך בחורים הרצאה מעניינת לעובדים בואו נתחיל

כדי שלא תבזבזו זמן יקר, אנחנו ממליצים לכם להתחיל בבסיס, מה הכוונה ? מי קהל היעד, מה הגילאים של העובדים שלכם, לאיזה שעה יום ומיקום את רוצים שההרצאה תתקיים וכמובן מה המטרה של ההרצאה. מה אתם רוצים להשיג, האם אתם רוצים רק לתת איזה עניין או שאתם מחפשים השראה לעובדים. עולם ההרצאות היום בנוי מתחומים כל כך רחבים שניתן למצוא תוכן מעולה בכל תחום הקפידו על כללי הזהב וכך תדעו שקיימתם בחירה טובה.

כללי הזהב ליצירת עניין בהרצאות לעובדים

1. לתפוס את העובדים בשעה הנכונה שעוד יש להם סבלנות להקשיב.
2. מערכת הגברה טובה בליווי תאורה מתאימה.
3. מרצה שיודע להחזיק קהל – שיודע לספר סיפור שיש לו התחלה אמצע וסוף.
4. שימוש בעזרים דיגיטליים כדי להכניס עניין.
5. בחירת מרצה שמתאים לרוח התקופה.
6. תוכן ומוסר השכל שיוכל לשפר את ההרגשה לעובדים.

הרצאות מעניינות לעובדים אז באיזה נושא כדי לבחור

1. עולם הספורט – כולל בתוכו אין ספור דוגמאות לסיפורי הצלחה מדהימים על מאבק התדמה כוח רצון ואמונה. אם אתם צריכים מרצה שיוכל להכניס את העובדים שלכם לתוך העולם שלו, לספר לו מה היא התמדה, מחויבות, מה היא מצוינות וכיצד עולם הערכים שנוצר אצל הספורטאי יוכל להיות מושרש אצל כל אחד ואחת מכם.

2. עסקים – עולם העסקים ההשקעות והביזנס הפך להיות שם דבר בקרב יזמים ושכירים. אפשר לשמוע היום על מספר רב של תכניות השקעה כיצד להשקיע נכון את הכסף שלכם. צריך למצוא מרצה בעל ערך חוש הומור שיודע להביא נתונים עדכנים ועדיין יהיה "אובייקטיבי" על העולם שבו הוא מתיימר ללמד אותנו להשקיע את כספנו.

3. התפתחות אישית – המון דובר על התחום ויש קיום מיליוני מומחים בעולם. מרצה להתפתחות אישית יוכל להכניס את הפוקוס על העובד לתת לו תחושת משמעות ולעזור לו לקבל את האמונה העצמאית יחד עם הביטחון והסדר בחיים שלו.

4. מדע וטכנולוגיה – לפעמים הרצאה צריך לקחת את האורחים למסע חוויה פנטזיה רחוקה ומסעירה או חידוש טכנולוגי שיוכל לעשות את הפריצה הבאה. כדי לשקול ולשב בין ההרצאות השונות גם הרצאות בעלות מסרים ומידע ששווה להעביר לעובדים שלכם להשכלה לידע שתוכל לתרום להם לחשוב בצורה קצת שונה.

הפקת כנס דיגיטל

הרצאות מעניינות אז איך מתקדמים מכאן

אז אחרי שעברנו על קצה המזלג על האפשרויות השונות, הגיע הזמן שלכם לבחור בהרצאות שיכולות להתאים לכם: ליום, לערב, לצהרים או בין ההפסקות.

הרעיון פשוט לסחוף את העובדים שלכם לחוויות חדשות.
היינו ממליצים לכם למפות את השנה לחודשים, לתקפות ולראות מתי העובדים שלכם צריכים לקבל את הידע וההשראה ומתי הם צריכים את המחשבה השונה.

בניית תכנית שנתית לשילוב הרצאות תאפשר לכם ליצור תוכן מדויק ולסייע לעובדים בשנה הקרובה להגיע למטרות האישיות שלהם יחד עם עמידה במטרות החברה.
חברות רבות היום מבינות ששיפור תפקוד העובדים הינו מוצר ידע איכותי ודרוש בהכנסת עניין בחיים שלהם.

כמה תועלת תפיקו מכך? הזמן של שעה, שעה וחצי מספר פעמים בשנה בחודש או ברבעון יוכל לעשות את ההבדל עבורם.

רוצים שנעזור לכם לבנות תכנית שנתית, חודשית או רבעונית שתכלול את ההרצאות הכי מעניינות טרנדיות ומובילות ונגיע עד למרדי החברה שלכם ? אולי אתם מחפשים איזה חלל מגניב להרצאה עם ארוחה טובה? צוות התוכן שלנו עומד לרשותכם ונשמח לסייע לכם בבחירת ההרצאה המתאימה ביותר.

שלכם צוות אול פלייסס.