כמה פעמים כבר שמעתם שהמיקום הוא המפתח להצלחת האירוע, כדי לסייע לכם ביצירת הכנס האיכותי ביותר חשבנו על הדרכים שבאמת יעזרו לכם לבחור באולם הטוב ביותר. המרכיבים להצלחת כל כנס מתחילים באולם עצמו, כיצד בנוי מכמה אזורים, כמה שטח יש בכל אזור, לכמה אורחים מתאים החלל, האם מערכות ההגברה והקרנה מספיק איכותית לבקשות שלכם ובעיקר דברים קטנים שחשוב לבדוק: חניה, סוג תפריט, כמות שעות לכנס.

אולם כנסים בתל אביב מה שלא מספרים

בת"א ישנם הרבה מאוד חללים לאירועים שבעצם משלבים את האולם שלהם לאירועי חברה, חתונות, ימי הולדת בר מצוות וגם לכנסים. ישנם יתרונות וישנם חסרונות במקומות שמוקד הפעילות שלהם הוא לא רק הפקת כנסים. אולם כנסים צריך להיות זמין לכם בהתאם למספר השעות של הכנס חשוב לבחור באולם שתהיה לו חניה קרובה ושהמטרה הספציפית שלו היא למקד את האורחים בתכני הכנס.

מסך גדול אמצעי הגברה איכותיים ואולם שמתאים לכנסים. יש טרנד לצאת מהמקומות השגרתיים והכנסים המשעממים כל כך שכולנו זוכרים על שטיחים בבתי מלון אבל עדיין צריך להבין מי קהל היעד בכנס שלכם. במידה ומודבר על כנס חדשני על אנשים עם ראש פתוח על תכנים אחרים והרצון שלכם ליצור חוויה אחרת תוכלו למצוא בתל אביב שלל חללים לא שגרתיים שיתאימו לאירוע שלכם. במידה ואתם עדיין צריכים את החלל בעל המראה האלגנטי הרשמי עם הסדר הידוע ישנם אולמות שממש מתמחים אך ורק בסיפוק הצרכים האלה.

 

לבחירה של אולם כנסים בתל אביב לחצו כאן

 

 

אולמות כנסים חדשים לעומת ישנים איך לבחור

התחילו בבסיס לכמה שעות אתם צריכים את החלל לכנס הקרוב שלכם? האם מודבר על 4 שעות או על 8 שעות. מה היא המטרה של ארגון האירוע, האם מדובר על אירוע בוקר או אירוע שמתחיל אחר הצהרים. לפעמים אולמות כנסים ישנים מעניקים מימד והרגשה שתתאים יותר לסוג אירוע רשמי שגרתי כך שלפעמים ללכת על בטוח יהיה לבחור במקום בעל ניסיון ועיצוב שכולנו כבר מכירים.

באולמות החדשים שנפתחים תמצאו אפשרויות רבות ממפגשים קטנים ועד אפשרויות חיבור מספר אולמות יחידו. אתם יכולים להסכים אתנו שבחירה בחללי אירועים כגון גני התערוכה לעומת מרכזים חדשים כמו הלוגו בראשון מתאימות לקהלי יעד שונים. לכל מתחם כנסים ותערוכת יש יתרונות אחרים משלו והשאלה העיקרית מה עומד מול העיניים שלכם.

אולם כנסים במרכז כך תעשו זאת נכון

תיצרו קונספט ליום המדובר. התחילו עם טיזרים קטנים ספרו סיפור, הזמינו מומחים, תיצרו במה עם פאנל. שאלות תשובות, מידע על המוצר או השירות החדש שלכם. תשקיעו בתפאורת מעניינות, תנסו להכניס חוויה נעימה משלב קבלת הפנים והתכנסות האורחים. מוסיקה טובה בשלבים שונים, מופע נחמד עם אפשרי, אוכל טוב שונה ומגרה ישדרג שת כל ההרגשה במהלך הכנס שלכם.

מה צריך לצפות מבחינת מחירים של אולם במרכז לכנס?

אולם כנסים יכול להתחיל ב225 שקלים לאורח ישנם גם פחות מזה אבל אנחנו מעדיפים להתמקד במקומות שסיכוי ההצלחה של האירוע שלכם יהיו גבוהים יותר. המחיר הוא פונקציה של ניסיון, מיתוג, סוג התפריט, האמצעים השונים הכלולים בחלל. אולמות כנסים יתחילו לתת מחירים טובים יותר מ250 שקלים או 300 שקלים לאורח ברגע שכמויות המוזמנים יהיו גדולות מ250 אורחים.