אז מה תמצאו בעמוד יום הולדת 60 שלנו 

אטרקציות ליום הולדת 60

רעיונות
ליום הולדת 60 שאתם חייבים להכיר

מקומות מומלצים
לחגוג בהם מסיבת יום הולדת.

ברכות
-איך לשלב בצורה נכונה בחגיגות שלכם.

ספקים מומלצים
שווה לכם להכיר:
(קייטרינג, קוקטיילים, מרצה, אומן אורח, מנחה ועוד)

בשעה טובה אתם חוגגים ליקרכם יום הולדת 60 מרגש. אז מה כבר הספקתם לעשות ב 10 השנים האחרונות? האם הפכתם להיות סבא וסבתא האם יצאתם לפנסיה או שסוף סוף לקחת לעצמכם זמן לטיול מסביב לעולם שתמיד רציתם?

אם אתם בוחרים לחגוג אם החברים והמשפחה אנחנו ממליצים לשלב אחת מ 6 האטרקציות המובילות שיהפכו את היום הולדת 60 שלכם להצלחה גדולה!

שש האטרקציות המובילות ביותר ליום הולדת 60

מופעי קצב המשלבים את האורחים – תיפוף על כלים לא שגרתיים, שימוש במסכים ויצירת חוויה מעוררת חושים לכל המוזמנים. דרך להכניס קצת עניין חדש בגיל החדש!

להקה חיה שתשיר את כל הלהיטים שאתם כל כך אוהבים – לכל מי שיותר סולידי ורוצה דברים יותר רגועים לפעמים להקה חייה שתלווה אתכם עם המוזיקה שאתם אוהבים היא בדיוק הפתרון הנכון עבורכם.

להקה חיה ליום הולדת 60

מטבח מולקולרי – אם באמת בא לכם חוויה קולינרית שונה ואת יום ההולדת ה60 שלכם תרצו לחוות בדרך חדשה דרך הקיבה, אולי שווה לכם לחשוב על שף פרטי שמתמחה בבישול מולקולרי. טעמים סגנון עיצוב דבר שאין שני לו ויומולדת שלכם בהחלט זה סיבה לחוויית חדשות.

ערב בשחור ולבן – דמיינו את כל הנשים לבושות בשמלות ערב לבנות ואת הגברים בחליפות שחורות. כל צוות העובדים בלבוש אלגנטי והמתחם הנבחר שלכם כולל עיצוב ומסרים ששמורים לערבי קונספט מהסרטים.

פינות סיגרים, בר קוקטיילים, הפעלות תוכן מאתגרות ובעיקר תירוץ טוב שכל האורחים יגיעו לבושים יפה יפה ויהפכו בעצמכם לאטרקציה של הערב. חושב לדאוג לעמדת צילום באירוע שכזה.

אומן אורח – ימי הולדת 60 רבים בוחרים לשלב זמר או זמרת מפורסמים, אומן חושים או מופע מצחיק לבדר את האורחים. בסוף האטרקציה הנכונה צריכה להתאים לקהל לאופי האירוע ולמיקום הנבחר.

מפגש חברתי – ימי הולדת הם סימן מעולה למפגשים חברתיים. זמן לעדכן את המצגות לרענן את אלבום התמונות, לשתף בחוויות חדשות ופשוט להתחיל להוריד את הלחץ והמתחים מהחיים.

תרשו לעצמכם להתפנק לפנק להתרגש לצחוק לבכות ולחבק. תיקחו אולם או גן מסעדה או גג בית פרטי או לופט משוגע ותתחילו לתכנן את יום ההולדת ה 60 שכל כך מגיע לכם לחוגג ובגדול.

רעיונות ליום הולדת 60

ישנם מגוון רעיונות שתוכלו להשתמש בהם עבור יום הולדת 60 שלכם או של קרוביכם. סגירת מסעדה פרטית, הופעה עם כל המשפחה, חופשה בחול, יום אתגרי. למה אתם מתחברים?

(לחצו כאן לבחור בסוג המקום ליום ההולדת המבוקש או לחצו על התמונה מתחת) 

יום הולדת 60 מקום לאירוע

בין הרעיונות ליום הולדת 60 השונים שהפקנו בשנים האחרונות שמנו לב למגמות שקורות. ישנו שילוב לחגיגה אישית ופרטית של בני המשפחה כגון יום ספורט אתגרי או טיולים רומנטיים לחול ובמקביל הרצון לתכנן אירוע קטן מגניב ומהנה.

בכנות זה גם די מובן כי לא כולם יום 60 מגיע ואם הוא כבר בא אז לפחות שניקח קצת זמן נגיד תודה וננסה לשב בחגיגות את כל מי שיקר וחשוב לנו בחיים.

יומולדת 60 אז מה נאחל לכם? שתעשו הרבה כיף, שתבינו שהחיים עוברים מהר, שאתם חייבים לצחוק לרוקד לחבק ולאוהב. לאוכל טוב לשמוע מוסיקה מעולה לבלות עם החברים והמשפחה ולהפוך כל אירוע למסיבה מהנה.

תאתגרו את עצמכם, אל תפחדו להיות קיצוניים, תפנטזו בכל רגע פנוי ותמשיכו לרדוף אחרי החלומות שלכם.

את ארגון האירוע התכנון ההפקה הקונספט כל הרעיונות העיצוב המקום והספקים תשאירו לנו לעזור לכם ואתם תתמקדו ברשימת המוזמנים ובאורחים שאתם כל כך רוצים לחלוק אתם את היום החושב שלכם.

יום הולדת 60 מתנות

                       איזה מתנת יום הולדת אתם תביאו לחגיגות ה60? חשוב להקפיד גם על אריזה!


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.