כנראה שגם את נתקלת כבר בצורך לחדש להפתיע להצחיק או להעביר את הזמן של הצוות שלך, בדרך אחרת, משחררת ומצחיקה. חשבנו הרבה איך כדי לרכז בצורה נכונה את התכנים, הפעילויות והמלצות כדי שבאמת יום הגיבוש שלכם יהיה מהנה ובלתי נשכח.

ימי גיבוש לעובדים במרכז כך תעשי את זה נכון

אז הדרך ליצירת ימי גיבוש מושלמים מתחילה בתכנון מדויק. בואי נגדיר ביחד מי העובדים, הצוות, הגילאים, מה הם אוהבים לעשות, מה היחס בין הגברים לנשים. תמיד תרצי ליצור איזון בין פעילות שמתאימות לכל הצוות. כמובן לאחר שהגדרנו את הבסיס נדבר על כמות האורחים שאמורים להשתתף ביום הגיבוש: האם הם מגיעים בהסעה, מכוניות פרטיות, לכמה זמן פעילות את מעוניינת שהעובדים יהיו חשופים? ברגע שרושמים הכל בצורה מסודרת קל יותר לקחת את העט לצייר עיגול ולהחליט מה נכנס במסגרת הזמן, המיקום והגילאים לעובדים.
חושבת שהצוות שלך מחפש גיבוש אתגרי? 3 רעיונות למשחקי אקשן, תזוזה ואתגר

מה את חושבת על פעילויות של משחקים, אטרקציות קבוצתיות והרבה תזוזה ואקשן. פעילות גיבוש קבוצתית במתכונות של משחקים זה המומלצים שלנו:

1.זירות תלת מימד וחלוקה לקבוצות קטנת או בינוניות שהעובדים בעצם נלחמים אחד בשני וישנם מסכים ששאר העובדים יכולים להיחשף. יוכל להיות מרענן לראות זירה וירטואלית אם תוצאות פרסים ואווירה של קצת" שגעון "בעיניים.

2. אם אנחנו מחפשים יותר ספורט קבוצתי עם מגע אפשר תמיד ללכת לפיינטבול, צריך לוודא שהצוות מוכן לאתגר ומקבל על עצמו את כל הסימנים הכחולים שאנחנו יכולים להבטיח לך שהם יגיעו.

3. לייזר טאג – השילוב בין ריצה, שריפת קלוריות הרבה פחד והומר במקום אחד. מושלם לקיץ או לחורף. ללא כחולים וסימנים, קצת רטט בשביל להעיר את הגוף אבל ללא חשש לשלום העובדים.

ימי גיבוש לעובדים שמלאים בפינוקים וקצת אתגרים מה עושים?

אם את צריכה פעילות גיבוש יותר רגועה שהדגש על חיבור הצוות והפעלה שלו ביחד או פשוט יצירת חברות טובה יותר בין העובדים השונים ניתן לקיים פעילות ספורט ממש במרכז שלא מצריכות נסיעה, או שילוב של תכנים מפנקים יותר, קצת רעיונות שאספנו עבורך.

הספורטיבי – יום כיף בפארק משולב באתגרים גיבושים. סירות, אופניים, טיולי הליכה, ארוחת בוקר מפנקת, סדנאות יוגה, מתחם טיפולים על רקע האגם. יש אפשרות ליצור משהו מעניין ביום שמתחיל ונגמר בצורה פחות רשמית, אבל כולל בדיוק את כל מה שאת צריכה. הפעילות הנחמדה בבוקר, החלוקה לקבוצות קטנות, טיול אופניים בגנים יפים, ארוחה מעולה וכן גם שילוב של סדנאות יוגה, נשימה והזנה של הגוף באנרגיות טובות. כמובן שניתן גם לשלב מדריכי ספורט אירובי, קרוספיט ואחרים בתוך היום אם תרצו להרים קצת קצב. ואפילו ימי ספא ופינוקים.

 

יום גיבוש לצוות איך מחברים הכל ביחד שיתאים בדיוק לצרכים שלך?

אז מה את צריכה לעשות עכשיו? להחליט אם הולך להיות יום רגוע או פרוע. את צריכה להחליט אם לשלב פעילויות כגון משחקים קבוצתיים או פעילויות יותר רגועות. מכאן צריך לעבוד על לוחות הזמנים מתי מכנסים את העובדים מאיפה הם יוצאים. כמה ארוחות לשלב ביום, איזה תכנים אפשר לחבר ביחד כדי שהעובדים באמת יחשפו למטרה שאת רוצה.

הכנו עבורך מספר רעיונות לפעילויות ותכנים שיכולים לעזור לך לקצר בחיפושים לתת לך את הסדר והביטחון שבחרת בפעילות הנכונה לעובדים שלך. את מוזמנת לשלוח לנו מייל לספר לנו בקצרה מה את צריכה ונעביר לך הצעה וטלפונים של הספקים הנבחרים או שאת יכולה תמיד להתקשר וננסה לתאם אתך פגישה להגדרת מטרות וציפיות בהתאם לתקציב הנבחר.

עומדים כאן לרשותך בכל דרך,
בברכה צוות אול פלייסס

צפו במבחר מקומות לימי גיבוש לעובדים במרכז