נעים מאוד, בחירה בספא לאירוע שלכם מבטיחה לכם אווירה רגועה אלגנטית מפנקת ולרוב גם טעימה. גדול הספא, סוגי הטיפולים, אזורי קבלת הפנים ואפשרויות התוכן תלויות בכם.

אנחנו ממליצים לכל מי שמעוניין לחגוג יום הולדת בספא להתחיל בצעד הראשון…

תכנון המוזמנים

כמה אורחים צפויים להגיע ולבחור באזור המתאים. לאחר שתעברו את השלב הראשון אתם יכולים לעבור לצעד השני שהכנו עבורכם כדי שבאמת תוכלו לקבל תמורה לזמן לכסף ולרצונות שלכם, בואו נתחיל.

יום הולדת בספא – צעד שני

לאחר שהחלטתם כמו אורחים יבלו אתכם ובחרתם אזור מומלץ, עכשיו צריך להתאים את הספא שיענה על הדרישות שלכם? כמה אורחים יגעו? האם אתם מעוניינים בספא שישלב בריכה, סאונת, ג'קוזי? האם ניתן לסגור עבור האורחים שלכם בלבד את כל האזורים המבוקשים? האם יש במתחם הספא חלל פרטי שבו תוכל ולקיים ארוחות, הרצאות, תכנים והפתעות? הספא הנבחר צריך לכלול בתוכו את כל הבקשות שלכם. ישנם מתחמי ספא שעובדים מסביב לשעון ויש כאלו שנסגרים ב 22:00 אם אפשרות להישארות במתחם פרטי עד 00:00 בדקו טוב מה אתם מתכננים מה אתם רוצים ומומלץ לבנות לוחות זמנים וכיצד כל חלק באירוע שלכם מתקיים בכל אזור.
ספא ליום הולדת – אווירה שונה בדרך לצעד השלישי

 

שילוב תוכן באירוע

בואו נפרק הכל לחתיכות קטנות ונבנה את הפאזל שלכם בהתאמה אישית ליום הולדת בספא. אז בחרתם ספא והחלטתם להזמין את החברים והמשפחה הקרובה עכשיו תצטרכו לקבוע עם לקיים טיפולים כחלק מהיום? מה עלות כל טיפול כמה זמן הוא לוקח מה כדי לעשות לפני ואחרי כל טיפול ואיך הכל מתחבר עבורכם ביחד. ברגע שתוכלו להעניק לאורחים שלכם טיפול ספא מפנק הכולל עיסוי ארוחות בריאות, המשלבים גם מוזיקה חיה והרצאות מעניינות הפכתם את היום שלכם לבלתי נשכח.

יום הולדת יוקרתי בספא – צעד רביעי ואחרון

תכנים, ספקים, תפריטי קייטרינג מעניינים הרצאות, פינוקים וטיפולים ברגע ששלבנו את כל המרכיבים יחדיו האירוע שלכם מוכן. עכשיו לוחות הזמנים הם שיקבעו את מהלך האירוע. שילוב נכון של כל תוכן ברגע הנכון בסביבה הנכונה תהפוך את יום ההולדת שלכם למדויק יותר מהנה יותר ומוצלח יותר. הקפידו על תכנים שיכולים להתחבר יחד במידה ואתם משלבים טיפולי עיסוי מומלץ להתייעץ על זמני האורחות מה להגיש לפני ואחרי ואם רצוי ואפשר לשלב מספר טיפולים יחד.

כמובן שבחירה של ספא ליום הולדת שיהיה מפנק, יוקרתי ומעוצב, כזה שמעניק לאורחים תחושת הירגעות ואלגנטיות זה המפתח לאירוע המשוקע שאתם מתכננים. חשוב לקבל המלצות על המטפלים במתחם הספא כדי ששביעות הרצון של האורחים תגדל.

אז איך ממשיכים מכאן? הכנו לכם מספר מתחמי ספא, ספקים ורעיונות שיכולים להתחבר יחד בחבילות מעולות. רוצים עזרה בבחירת הספא בבחירת התפריטים והספקים השונים תרימו לנו טלפון ונסייע לכם ביצירת האירוע המבוקש. לחצו כאן לצפייה במבחר המקומות לספא שלנו

שלכם צוות אול פלייסס