מה הם הדברים שכולם עושים בחתונות? אספנו חמישה טרנדים שונים מעולם החתונות

מחתונה במערה ועד לצילום חתונות עם מצלמות GoPro, עולם החתונות ממשיך להתחדש ולהתעדכן, וכל עונה מביאה עמה טרנדים חדשים ולוהטים! אז איך תחגגו את הערב הגדול שכל כך חשוב שהוא יהיה בדיוק מה שרציתם? לאנשים שמחפשים את הדברים המיוחדים:

חתונות אקולוגיות

המודעות לאיכות הסביבה נעשתה נושא מדובר בשנים האחרונות והגיעה גם לענף האירועים. לכן, זוגות רבים מתעניינים ב"חתונות ירוקות" – חתונות ידידותיות לסביבה, בהן הכול ניתן למחזור, או לשימוש ודבר אינו מתבזבז. מזון מייצור מקומי בלבד, כלים טבעיים, עיצובים מחומרים ממוחזרים, תרומה של עודפי המזון והשתייה לבתי תמחוי ולארגונים שונים ועוד – יש אינספור דרכים בהן תוכלו לצמצם את ההשפעה של החתונה על הסביבה ולשמוח עם מצפון שקט.

רוצים לקחת עוד צעד קדימה? המשקיענים אף בוחרים בחתונות על טהרת הצמחונות והטבעונות. ככל שעוד ועוד אנשים בוחרים להימנע מאכילה ומצריכה של מוצרים מן החי, מתעוררת דרישה של זוגות המעוניינים שאף בעל חיים לא יסבול עבור יום שמחתם. לשם כך נשכרים שפים המתמחים ביצירת תפריטים משגעים, ללא שימוש במוצרים מן החי, שהופכים לשיחת היום למחרת, ובמובן הכי טוב של המילה.

חתונות נושא

מיקום החתונה הוא משמעותי בהחלט, אבל מי שרוצים לקחת את ערב הכלולות לדרגה הבאה, מעניקים לחתונה גם נושא מיוחד. כל זוג מיוחד בדרכו. לכן, זה רק טבעי שזוגות שונים ירצו לחגוג את יום שמחתם בדרך אחרת. חתונות נושא הופכות לדבר החם הבא, כיוון כשעוד ועוד זוגות מחליטים שאפשר אחרת, ויודעים שאם לומר את האמת – גם לאורחים קצת נמאס מחתונות רגילות. מחתונות שנות ה-60 ועד חתונות בסגנון עתידני, מחתונות המערב הפרוע, עבור בחתונות כפריות, חתונות רנסנס, או חתונות בהשראת סרטים אהובים. ענף החתונות בישראל לוקח את הטון מן הענף בעולם ובייחוד ארה"ב, שם גם חתונות "מלחמת הכוכבים", ו"גיבורי-על" הן דבר שבנמצא. אחרי הכול, מה יותר טוב מלצפות בסרטוני חתונות מגניבות ברשת? להפיק אחת כזאת משלכם, כמובן!

מוסיקה חיה

החתונה היא גם סוג של הופעה, אז למה לא ללכת עד הסוף? בתקופה האחרונה ניכרת מגמה של חזרת הנגנים והזמרים לאירועים. בין אם מדובר בנגנית נבל לקבלת הפנים, בלהקת מתופפים ברחבת הריקודים, או אפילו בלהקת נגנים אמתית המנגנת בזמן אמת, זוגות רבים בוחרים "לשוב למקורות", עם מוזיקה חיה, לפחות למשך חלק מן האירוע. מי שרוצים להשקיע במיוחד, יכולים להזמין אמנים מוכרים, ליצירת חתונה עתירת אבק כוכבים, שאף אורח לא ירצה לפספס הזדמנות לתעד אותה ברשתות חברתיות.

חתונות ידידותית לילדים Kids-Friendly

חתונות הן אירוע משפחתי, ובכל זאת, יש אורחים שלא תמיד מוצאים את עצמם באירועים הללו – הילדים. רוצים שחבריכם ההורים יוכלו לבוא לחגוג אתכם ויישארו יותר? רוצים שהאורחים שאינם הורים יודו לכם (ותכלס, גם הילדים)? הכריזו על חתונתכם כ-Kids-Friendly. בחתונות מסוג זה, כולם מוזמנים ומתקבלים בברכה, כאשר מספר הכנות מתבצעות, כגון: הגדרת אזור ייעודי לילדים, ובו שלל אטרקציות, שכירת בייבי-סיטר ו/או הפעלה לילדים (קוסם, עיצוב בלונים, מאפרת ועוד), הקרנת סרטים לילדים עם פופים ומזרנים שיאפשרו להם להשתרע בנוחות, יצירת "ערכת חתונה" עם שלל פריטים שיעסיקו את הילדים (חוברת צביעה והפעלה, עפרונות צבעוניים, מדבקות, מספר ממתקים).

חתונות במקומות לא שגרתיים

בתחילה, היו אלה אולמי האירועים. לאחר מכן, יצאנו אל גני האירועים, ומשם ענף החתונות החל לנדוד לכל מקום המשקף את אופיים ואת חלומותיהם של בני הזוג ביום חתונתם. כעת, כשהקיץ מתקרב והטמפרטורות עולות, זוגות רבים בוחרים להסיר את המחיצות (ולא רק אותן), עם חתונות על חוף הים, ביער, בשדות ואפילו במערה או בטירה, כשהטבע עצמו משמש כתפאורה הכי אמתית ואותנטית שיש!

אתם לא זוג של טבע? חיים ונושמים את העיר? לבכם פועם בקצב הבסים של המועדונים הנחשבים? זוגות רבים כיום נהיים יותר אמיצים ויצירתיים ובוחרים לקיים חתונות אורבניות באתרים כגון מועדונים ופאבים אהובים, גגות עם נוף עוצר-נשימה, ואפילו במוזיאונים ובווילות פרטיות. חתונות במקומות לא שגרתיים אמנם דורשות יותר הכנה, מחשבה ותכנון מחתונות סטנדרטיות, אבל אם אתם לא זוג סטנדרטי, ובסיוע של אנשי מקצוע מתאימים, הערב המיוחד שלכם יכול להיות יחיד במינו!

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.