חגיגת בר ובת המצווה הינם נקודת ציון מרכזית בחייו של ילדכם.

אנחנו נשמח ללוות אתכם במהלך כל ההכנות לאירוע ונסייע לכם במציאת המקום המושלם התכנים המובילים ובחוויה המיוחדת לילדכם.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון הרעיונות המקומות והתכנים שהתאמנו במיוחד בעבורכם.

בר מצווה, בת מצווה

חושבים לקיים בר מצווה מיוחדת לבנכם אולי בת מצווה מרגשת לילדתכם, רוצים לעשות אירוע שונה מרגש ומקורי?

אנחנו נשמח לשבת אתכם להכיר את ילדכם להבין את הצרכים המיוחדים הרעיונות ותחומי הפעילות שמעניינם אותם כדי שבר המצווה ובת המצווה יתאימו בדיוק בעבורם.

כל בר מצווה או בת מצווה שחברתנו מקיימת זוכה ליחס אישי אפיון נכון של הילד ומשפחתו והתאמת התכנים והאטרקציות המובילים שיתרמו להצלחת האירוע. בתהליך העבודה נשב יחדיו ונחליט על מיקום האירוע, סוג הקייטרינג והבר המבוקשים, נבחר אחד מהתקליטנים המובילים ונתאים אטרקציות לילדים ולמבוגרים. הפקת בר מצווה ובת מצווה דורשת את הבנת הצרכים המיוחדים של הילדים והמבוגרים כאחד לכן אנחנו משלבים את רצון ההורים עם בקשות הילדים כדי להבטיח את הצלחת האירוע.

כל פרט ופרט נלקח בחשבון החל מההזמנות המעוצבות לבר ובת המצווה הנושאות את תמונות החוגג ומיקום האירוע, דרך לו"ז אירוע מסודר שיכלול הופעות, משחקים, אטרקציות, כיבוד וריקודים כך שהכל ידוע מאורגן ומותאם בצורה אידאלית בעבורכם.

מה צריך לדעת על הפקת בר מצווה בכותל?

מה האפשרויות, מה צריך לעשות? ומה הצעד הראשון שחשוב לדעת?
בר מצווה בכותל – ציון המאורע בדרך המרגשת מול הכותל המערבי – אנחנו נדאג בעבורכם לאוטובוסים, לארוחות בוקר בתחילת היום לסיורים מרגשים במנהרות הכותל/מרכז דוידסון, לצלמי וידיאו וסטיל במהלך כל היום, לארוחות צהרים מפנקת לאחר הטקס, למעגלי מתופפים שילוו את ילדכם במהלך הטקס וסיומו.

אירוע לילדים? מחפשים לעשות משהו מגניב כייפי ואיכותי?
מסיבת בר מצווה, מועדוני בר מצווה ומועדון לבת מצווה כל מה שצריך לדעת
חלק מהמקומות מהווים את הרגע שהילדים מחכים להם – הזמנת כל חברי הכיתה והשכבה לאירוע מרגש כייפי ומסיבתי במועדון או חלל מיוחד מייצגים את ילדכם ונותנים לו את הבמה ברגע מרגש זה.

חברתנו מתמחה במציאת המועדונים המובילים ביותר וחלליים מיוחדים. מכיוון שיש כל כך הרבה מועדוני בר ובת מצווה – חברתנו החליטה להרים את רף אירוע בר המצווה לילדים בדרך מקורית של – מציאת מקומות חדשים, יצירת אווירה מיוחדת וכמובן התאמת הספקים המובילים.

אנחנו נדאג בעבורכם לחברת דוכני מזון מובילה, לצלמי סטילס איכותיים, למתנות לילדים, לתקליטנים המובחרים, לבר לילדים, ולאטרקציות המרשימות כדי שגם האירוע של ילדכם יהיה מרגש מהנה ומיוחד בעבורו .

 

איך יוצרים אירועי משולב בין מבוגרים וילדים?

רוצים לקיים אירוע לחברים שלכם ולחברים של ילדכם במקביל? זאת הדרך
בר/בת מצווה משולבת – באירועי בר מצווה משולבים יש דגש גם על קהל הבוגר המשפחה והחברים של ההורים וגם יש דגש על החברים של ילדכם. אירועי בת מצווה משולבים נהוגים בחלליים מחולקים(אזור ילדים אזור מבוגרים) ובוילות יוקרתיות ומפנקות שניתן ליצור מתחם לילדים ומתחם למבוגרים . בכך ההורים יכולים ליהנות ממוזיקת אווירה נעימה עם קייטרינג משובח ריהוט גן מפנק ואווירה נינוחה סביב הבריכה והילדים יכולים ליהנות ממסיבת בריכה מיוחדת, משחקים על הדשא, דוכני מזון מפנקים ועוד הפתעות מיוחדות לילדים . אנחנו מקיימים עשרות אירועי בר מצווה משולבים כך שהניסיון שלנו גדול ורב ואנחנו יודעים לספק מענה לכל בקשה שתרצו .

בר מצווה למשפחה – אז איפה ניתן לקיים אירועים משפחתיים מיוחדים?
אירועי בר מצווה למשפחה לרוב מתקיימים באולמות וגני אירועים. בשנים האחרונות ישנה דרישה גוברת של לקוחות להפקת בר מצווה במקומות מיוחדים
כמו בטבע כמו מבצרים, כרמי יין, יערות ועוד. כדי שהאירוע המשפחתי שלכם יהיה מוצלח ואיכותי חשוב לבחור במקום הנכון שמתאים לצרכים שלכם. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לאורך כל תהליך ההפקה ולהוריד מכם לחץ מיותר. הזמנות, אישורי הגעה, בחירת תקליטנים וצלמים, מעצבות, חברות קייטרינג ובר מובחרות, אטרקציות לילדים, מתנות לאורחים, התאמת המקום המבויל בעבור הצרכים שלכם וכל דבר נוסף שתזדקקו למענה מאתנו.

לצפייה במקומות המומלצים ביותר לבת מצווה לחצו כאן

 

אז איך מארגנים, מתכננים ויוצרים טיולי בר ובת מצווה?

מה צריך לדעת, מה האפשרויות ואילו יעדים שווה לשקול לקחת את ילדכם?
טיולי בר מצווה – טיול בר מצווה היא דרך משפחתית ומרגשת לשלב בין נופש מהנה וציון חגיגית בר ובת המצווה של ילדכם. אנחנו מזמינים אתכם לקבל רעיונות למקומות מיוחדים לטיולי בר מצווה מאורגנים בארץ ובעולם תוך כדי שילוב של מבצעים כל מקום.

אם גם אתם רוצים לציין את בר המצווה של ילדכם בצורה משפחתית ומגבשת אנחנו ממליצים לכם לבדוק את מגוון היעדים לטיולי בר מצווה.

אם יש לכם רעיון או מחשבה או שאתם מעוניינים בספק איכותי אנו נשמח ללוות אתכם בהכנות לאירוע ובאירוע כדי שהאירוע יתקתק בדיוק כמו שתרצו !