חושבים להתחתן בחורף הקרוב? אבל מהססים בגלל הקור ותנאי מזג האוויר? היתרונות בחתונת חורף!

חתונות חורף חסכוניות יותר בצורה משמעותית מחתונות הקיץ בגני אירועים, הבדל המחירים יכול להגיע לכ30 אחוז פחות! בחודשי החורף תהנו מדילים אטרקטיביים של נותני השירות השונים כמו תקליטנים, מעצבות, צלמים ועוד. להתחתן בחודשי החורף מבטיח לכם מחירים שפויים מצד אולמות האירועים, אווירה חמימה במקום סגור ואפשריות לקהל אורחים גדול יותר.

ריכזנו את מיטב המקומות לאירועים ברחבי הארץ כך שתוכלו לחסוך את הסיבובים בין כל האולמות, הגנים והוילות, בעבור אלו מכם שמחפשים מקומות מיוחדים, קטנים או גדולים, יצרנו לכם רעיונות יצירתיים שיבטיחו לכם אירוע מיוחד ומהנה.

אולמות מקורים – בחירה אידיאלית לעונה הקרה

רוצים להנות ממחירים אטקרטיבים מאולמות האירועים? תבחרו בעונת חורף.

זוגות רבים בוחרים להתחתן בחורף מכיוון שבחודשים האלה ישנה ירידה קלה בביקוש לאירועים ובדיוק בגלל זה נוצרת עבורכם האפשרות לקבל מחירים משתלמים, מחירים הנמוכים מהמחירון בעשרות אחוזים, בנוסף הנחות של תקליטנים, צלמים, מעצבות וכו'.

החורף בארץ לא יודע בתור חורף קשה מאוד ואפשר למצוא הרבה תאריכים שבהם אפשר לעשות חתונות גם במתחמים פתוחים במידה ותנאי מזג האוויר מאפשרים זאת, בעמוד אולמות אירועים תוכלו למצוא מספר דוגמאות לאולמות מקורים שיכולו להתאים לחתונה שלכם.

באווירה חורפית ויורד גשם בחוץ אז למה לא חלל בוטיק מעוצב?

יותר ויותר חתונות חורף מתקיימות בחללי בוטיק, מכיוון שאם כבר בוחרים לעשות אירועים קטנים ומיוחדים אז עדיף שהם יהיו במקומות בסגנון וינטאג' כמו שיש בחללי בוטיק.

יש משהו מיוחד באווירה האינטימית והקטנה שמתאימה בדיוק לחלל בוטיק מעוצב. AllPlaces ריכזה עבורכם את חללי הבוטיק המרשימים ביותר לחתונות, בשילוב של נותנים השירות המובילים בארץ, וביחד עם שירותי הפקה צמודים, נדאג לכם לאירוע חורף שלא ישכח!

שירותי חנייה, אולם, שירות חדרים וכל הפינוקים שכלולים במלון יוקרתי

מה דעתכם להפוך את המקום האולטימטיבי לחופשה, למקום החתונה הבא שלכם? הכירו את הקונספט – חתונות בחורף בבתי מלון יוקרתי, בואו להיות שונים מכולם, מיוחדים ומגניבים. בבית מלון תוכלו להנות ממחירים משתלמים במקום עם רמה גבוהה וכמובן שכל שירותי המלון יעמדו לרשותכם. AllPlaces תשמח להציג עבורכם מגוון בתי מלון מיוחדים שמתאימים לחתונות, בתל אביב, בשרון ובצפון אשר תוכלו לקיים בהם אירוע בחודשי החורף הקרובים.

חלל תעשייה או בית מלאכה שהוסבו למקום שמתאים לאירועים, בעל תקרה גבוהה וחלל גדול

רוצים להתחתן בלופט מפואר עם נוף אורבני מיוחד? AllPlaces מתאימים לכם את הלופטים המפוארים בארץ לחתונות בלתי נשכחות. אז מה סוד הקסם של לופטים שזוגות רבים בוחרים להתחתן בו את וודאי שואלים? האווירה בחתונה בלופט מאוד חמה ומיוחדת לא מדובר בעיצובים עמוסים, אלא בפשטות, תאורה נכונה ומראה נקי, אשר גורמים לכך שחלל הלופט נראה מרשים ומיוחד.