שחשובים על חתונה קדושה ישר מעלים בראש את התמונה של ירושלים, של הכותל של המסורת. לא סתם חופה וקידושים כחלק מהמסורת היהודית מדברות על הצורך לזכור את ירושלים במעמד המחייב ביותר בין חתן וכלה.

אז איך באמת חתונות בשנת 2020 ישלבו בין קדושה, מסורת ואווירה ירושלמית? תלוי את מי אתם שואלים. הכנו עבורכם קצת מידע על סוגי המקומות הטרנדים הודרך לשלב את המסורת יחד עם כל מה שחם בעולם החתונות בשנים האחרונות.

חתונה ירושלמית – קדושה ומסורת מה שונה בעצם באזור ירושלים?

ראשית נתחיל באווירה- מתי יצא לכם להיות בפעם האחרונה בירושלים? ירושלים מרכזת אופי וקצב קצת אחר. האוכלוסייה בעיר מגוונת וכוללת דתות שונות יחד עם אוכלוסייה חילונית לא קטנה. מבנים ישנים ועתיקים חומות ומגדלים, מסעדות ושווקים. תרבות הבילוי המשלבת בין המסורת לעולם החדש יוצרת למעשה את הדרך שלכם לשלב בין כל העולמות.

אם אתם מחפשים קצת סיבות לגאווה חתונות בירושלים ובסביבה יכולות להיות כל כך מיוחדות שזוגות בהחלט חושבים עליה כיעד ליום הגדול שלהם. למה אתם וודאי שואלים? האם יצא לכם לבקר במופע הלילי על חומות מצודה של מגדל דוד ? במקום מתקיימים מופעים עוצרי נשימה.

עכשיו תחשבו שתוכלו לסגור לחתונה שלכם את מגדל דוד ובכך לקיים חתונה באחד מהמקומות היפים בארץ המשלבים מסורות, סגנון עתיק יחד עם הפקה של חתונה מודרנית המשלבת תאורה וריהוט ששמור לאירועי יוקרה. זאת דוגמה מושלמת כיצד ירושלים היא יעד נחשק לחתונות המשלבות עולמות שונים יחד.

לאיזה סוגי אירועים מתאימה חתונה ירושלמית – קדושה ומסורת

ירושלים מאפשרת גם לקיים אירועים נוספים. לא רק אירועים במקומות ישנים ועתיקים אלא גם גנים ואולמות מודרניים המשלבים את האופי הירושלמי.
מלונות בעיר- ברחבי העיר תמצאו מלונות בוטיק יוקרתיים המאפשרים לכן לארח את המשפחה, את האורחים מחו"ל והחברים הקרובים. בנוסף תוכלו לקיים חתונה במלון או בכל יעד קרוב שתחפצו. ישנם מלונות המשלבים סגנונות יוקרתיים, מודרניים חדשניים וחלקם אף שומר על מראה מיוחד מסתורי ורומנטי.

אולמות אירועים – בעיר ישנו שילוב בין אולמות אירועים וחללים חדשים שנבים לבין האולמות הישנים. ללא ספק תוכלו למצוא אפשרויות וכיוונים עבור אירוע חתונה אלגנטי בירושלים. בהתאם לכמות האורחים שלכם תוכלו להכניס קצת מהחוויה הירושלמית לתוך האירוע שלכם. אוכל, עיצוב אווירה תכנים. דברים שיכולים להפוך את אולם האירועים ליותר אישי. חשוב לבחור במקום שיודע לשלב ולתפוס את מהות העיר.

גנים פתוחים באזור המושבים וההרים – הפנטזיה שהופכת למציאות. גן פתוח תחת כיפת שמיים מבנים ישנים ברקע, דשא, עצים מנורות ונרות עוטפים את יום החתונה שלכם ומכניסים את כולם לפרופורציות חדשות. חתונות באזורי ההרים של ירושלים כמו: שטחים בבית שמש, נס הרים, מושב דליה לוקחים אתכם להרפתקה אחרת לגמרי. לתוך המקומות יוצקים את המסורות השילוב בין החדש ישן בטבע ואם קצת מחשבה כל האירוע מקבל את החוויה הקדושה והירושלמית שאתם מחפשים.

ומה מאפיין את האירועים האלה

טקס החופה הוא המכנה המשותף לכל האירועים. בחירה ומיקום הטקס בעיר ירושלים נותנת רמת התרגשות ושמחה יחד עם קרבה גדולה יותר לדת. בוא ניקח את כל הטוב שהדת יודעת ליצור ונהפוך את טקס החופה למרגש בנוי היטב ומשלב בפנים חוויות שניתן להגיד ולראות רק בירושלים.

בקו הקולינרי יש תמיד תחרות בין המקומות השונים על מי יקח את ההובלה על התפריט הבא. הדגשים תמיד על שפע טריות וחיבור מנות מסורתיות יחד עם תפריטים חדשנים.

המלצות על חתונה ירושלמית – ועל חתונה ירושלמית וכיצד הקדושה והמסורת ישלבו יחד

חתונה בירושלים צריכה לגרום לכם להתרגש במיוחד. מומלץ לבחור במקום ישן עתיק עם שילוב מודרני כך תוכלו ליצור ולקיים מסורות יחד עם היכולות להיות מודרניים.

רוצים לקרוא עוד על חתונות שאנחנו מפיקים ? בקרו בבלוג שלנו וגלו עכשיו את הקונספטים החמים  >>