כל אחת מכן שחולמת על החתונה שלה רואה אותה בדרך אחרת. יש כאלו שרואות חתונה באולם גדול, אחרות ירצו טבע ויש שירצו לחבר בין כל הדברים יחד. חתונה בחיפה ובאזורים הקרובים יכולה להכניס אתכם לעולם שמשלב בין סגנונות מודרניים, חדשניים, עתיקים או רגועים.

אנחנו ננסה להעביר לכם את היתרונות שתמצאו בחללים ומקומות השונים יחד עם אווירה טבעית רגועה ומלאת שלווה. סוג חתונות זה משולם לאירועים לפני שקיעה, לחתונות שישי צהרים ואירועי ערב בתוך טבע גם בשעות הערב המאוחרות.

אם הפנטזיה על הפרדסים והטבע בוערת אצלכן בפנים כנראה שהמושבים באזור חיפה יכולים להוציא אכם מהעיר לחוויה המושלמת שאתם מחפשים.

מה שונה באזור חיפה? חתונה חיפאית – פרדס ושלווה

אווירה, בטווח הגאוגרפי של חיפה והסביבה תמצאו מקומות שקטים, עם נוף מדהים לים, לטבע, להרים או לפרדסים. לכל אחת ואחד יש את המקום הנכון שיתאים לאירוע. הקצב של חיפה הגישה לספקים ונותני השירות השונים והרצון ליצור חוויה מעולה עומדת בראש סדר העדיפות של המקומות.

מתוך רצון לחדש מקומות רבים בוחרים לשדרג את התפריט שלהם בצורה קבועה כדי לענות על הביקוש ורצונות הלקוחות. אחד הדברים המרכזיים שזוגות רבים מדברים בהשוואה בין חיפה למרכז איכות הבשר והאוכל באירועים. השפע גדול יותר הבשר מגיע לרוב ממקומות באוזרים ואורחים רבים נהנים מחוויה קולינרית מעולה.

מחירים- נכון חיפה והסביבה זה לא ת"א לכן תצפו שהמחירים ירדו בצורה חדה למטה. איכות האירוע לא נפגעת אבל בגלל שהמחירים בסביבה יותר זולים וכל העלויות השונות מאפשרות למכור אירועים במחירים שמתאימים לזוגות רבים.

איזה סוגי אירועים יש?

סוגי החתונות מתחלקים למספר אפשרויות, ננסה לגעת בקצרה בכל סוג אירוע ולראות למה אתם מתחברים יותר.

שישי צהרים – טרנד חתונות שתופס תאוצה בכל רחבי הארץ לא פסח על חיפה ואכן תמצאו יותר ויותר מקומות שמקיימים חתונות בימי שישי. לרוב מוקמות כאלו הופכים את כל החוויה מחלל סגור למשהו קיצי שמח ורוגע. כאן מתגלה הפנטזיה שלכם ובחירת מקומות באוזרי חיפה, כרמך, בנימינה וזיכרון תיקח אתכם למסע מושלם של סיפור חתונה הכי טבעי שאפשר.

אירועי ערב – יש לכם את הבחירה לבחור בין מקומות עתיקים עם שדות ושטחים פתוחים או מבנים וחללים חדשים. המבחר שלכם גדול ויותר חשוב מכך יש מענה לאירועים גדולים באזור חיפה. כך שגם אם יש לכם אירועים שגדולים מ300 אורחים תמצאו הרבה מאוד אפשרויות. גם פתרונות לאירועים קטנים לא חסר.

אירועים לפני שקיעה- טרנד שהתחיל בבתי מלון ונמשך למסיבות ואורחת ערב עם טקסי חופה בחלל חיצוני ומסיבה שנמשכת בחלל הפנימי. לא חסר אפשרויות של מלונות בוטיק מעוצבים שיכולים להתאים לחוויה שלכם.

מה מאפיין את האירועים האלה חתונה חיפאית – פרדס ושלווה

דבר אחד שיש במשותף לכל האירועים שמתקיימים בסביבת חיפה מתחיל באוכל וממשיך במסיבות ארוכות. לא משנה אם זה אירועי צהרים או אירועי ערב הקהל יודע לאכול ואוהב לרקוד. שילוב של נקודות נוף ומקומות שממוקמים המשלבים טבע זוכים לביקוש הולך וגודל בשנים האחרונות.

ישנו טרנד של טבע עם חלל פנימי שתופס תאוצה רבה ויש טרנד של טבע ואירוע תחת כיפת שמיים עם נגיעות של מקומות עם היסטוריה. הטרנדים הפכו מזמן כבר לסימן שאתם חדשניים ויודעים כיצד החתונה שלכם צריכה להיראות.

פרט שחוב לציין שיותר ויותר זוגות בוחרים להעתיק את מקום החתונה שלהם לאזורים כדי לאפשר למשפחה ולחברים להתחבר לחוויה משולמת. לרוב זה קורה הודות לסגירה של מלו בוטיק ואירוח במשך הסופ"ש של המשפחה והחברים.

המלצות ומסקנות על בחירת מקום לחתונה החיפאית שלכם

התאימו את המקום לכמות האורחים. רחבת הריקודים ואזור אכילה צריכים להיות אינטימיים כדי ליצור קרבה בין האורחים. הקפידו על חופה בנקודה מרגשת ומרשימה, תנצלו את הטבע שמסביב. משא ומתן הוא חלק חשוב הקפידו על סקר שוק טוב ותנסו לטעום את האוכל ורצוי לראות אירוע לדוגמה כמו שאתם רוצים.

המלצה למקום מיוחד באזור חיפה: המשלב את כל מה שאנחנו מאמינים תמצאו כאן לחצו כאן לראות את המקום