ברחבי הארץ תמצאו כרמים פרטיים, אשר ניתן לקיים בו חתונה מדהימה בעלת חוויה אחרת ומיוחדת של כרם בטבע.

בין אם אתם רוצים אירועים קלאסיים ורגועים, או אירוע עם רחבת ריקודים סוערת, הכרם יוכל להתאים לכל קונספט אשר תחפצו. כרם יין לחתונות ניתן למצוא באזור המרכז והשפלה – כרמים המתאימים לקיום אירועים.

בכרמים קיימים: תשתיות בטון, תאי שירותים, תאורה ועוד – כך שלא נשאר הרבה אלא רק לבוא וליהנות מאירוע באווירה אחרת. AllPlaces ילוו ויתאימו לכם, כמובן על פי בקשותיכם את השכרת הציוד, חברות הקייטרינג והבר, התקליטנים המובילים והעיצוב.

חתונה בכרם יין היא דבר מיוחד, שונה ומרגש ואנחנו נדאג שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

חתונה בכרם יין
יתרונות של אירוע חתונה בכרם הוא היין המשובח שבמקום

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

חתונה ביקב – איך להתחתן במקום אינטימי להרגיש בחו"ל ועדיין להישאר בארץ

אז למה להתחתן ביקב אתם וודאי שואלים ? טרנד החתונות במקומות מיוחדים החליט להתעכב גם על חתונה ביקב למה ? ובכן ברחבי הארץ ישנם מספר רב של יקבים שיאפשרו לכם לערוך את יום החתונה שלכם אצלם. מלבד יין משובח תוכלו למצוא ביקב מספר יתרונות מרכזיים למה לקיים דווקא ביקב את החתונה שלכם, מוכנים ? כמה סיבות למה אתם תתחתנו ביקב:

חתונה ביקב סוחפת בהרגשה בנראות בתחושת האינטימיות שהיא מעניקה לאורחים, מרגע שהאורחים יגיעו למתחם הם יבינו בדיוק מה הולך להיות אווירה יותר נינוחה מדשאות ירוקות ונוף עוצר נשימה, מבנים ישנים להשלמת החוויה והכי חשוב תחושה שזה המקום ופיסה הכי טובה להשלמה של מלאכת החתונה.

חתונה ביקב אינטימי
להרגיש כמו בחו"ל – קבלת פנים בכניסה ליקב

 

אירוע חתונה בכרם יין

זוגות רבים שמתלבטים על מציאת מקום מיוחד לחתונה בחו"ל משנים את דעתם כאשר הם רואים את היקבים שחברתנו מציעה. יקבים קטנים או גדלים על נראות ואווירה מהמאה הקודמת כך שכל אחד מוצא את פיסת גן העדן שלו. אנחנו ממליצים על קיום חתונות ביקב בשעות הצהרים כדי להוסיף לאווירה ולחוויה באירוע. ישנם יקבים שחתונות ערב יותר מתאימות הכל תלוי כמובן בדברים שחשובים לכם.

חתונה ביקב קייטרינג בכרם יין
מזנוני אוכל משולבים כחלק מהדקורציה של היקב והכרם

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו

את היין אתם תקנו אצלנו – מתחייבים ליין משובח. לא עוד יין תעשייתי בחתונה שלכם יהיה יין משובח שבקלות חוסך כל אטרקציה בגלל שהוא יהפוך לנושא שיחה הרבה אחרי החתונה שלכם. קבלת פנים נעימה כפרית אלגנטית שהיין הוא המרכיב העיקרי ובחירת תפריט קייטרינג נכון ביחד חלבי או בשרי תשלים את מלאכת הטעמים בחתונה שלכם. ​

מתאים בראש ובראשונה לזוגות שמחפשים אלטרנטיבה למקומות הסטנדרטים והמוכרים, אם החלטתם להתחתן ביקב סימן שאתם לא נתפסים לטרנד ואתם רוצים ליהנות מחתונה איכותית באווירה נכונה, אנחנו מתמחים בארגון תכנון והפקת חתונות ביקבים ברחבי הארץ כאשר התשוקה שלנו להעניק ללקוח בהתאם לתקציבו את האירוע שעומד לנגד עיניו.

חתונה ביקב מצריכה שימוש בנותני שירות מובחרים -שירותי קייטרינג ובר ועד תשתיות לוגיסטיות כגון גנרטורים הגברה תאורה צוותי ניקיון, מלצרים וכו. היתרון המשמעותי שנוכל להעניק לכם בקיום אירוע חתונה ביקב הינו ניסיון חסר פשרות ושילוב נותני השירות הטובים ביותר כך שהחתונה שלכם תהיה טבעית ובאווירה קסומה ומצד שני מנוהלת בצורה הטובה ביותר.

אווירה מושלמת לחתונה באמצעות תאורה
אווירה מושלמת לחתונה באמצעות תאורה

 

אז מה הם האפשרויות לקיום חתונה ביקב?

ובכן לחברתנו מספר יקבים מצפון הארץ ועד דרום הארץ שיכולים להתאים לאירועי חתונות מיוחדים.
במידה ומצאתם יקב לחתונה שלכם ואתם זקוקים לסיוע מקיף וארגון נכון של האירוע שלכם תוכלו לפנות עלינו בכל שלב דרך צרו קשר באתר.

במידה ואתם מחפשים יקב לאירוע חתונה אנא השאירו כמה שיותר פרטים כגון כמות אורחים, שעות, ימים, תאריך וכו כך נוכל ליצור אתכם קשר ולספר לכם על היקבים הרלוונטיים בעבורכם.

חתונה ביקב היא הצהרה – היא כוונה והיא מחשבה שזקוקה לכיוון ליצירתיות והבנה.

תנו לנו לקחת חלק באירוע החתונה ביקב שלכם ותוכלו לחוות אירועים בצורה מיוחדת מושקעת ומהנה.

חושבים להפיק אירוע חתונה ביקב? מספר נקודות שחשוב לקחת בחשבון

 

  1. תאריך ושעה – חשוב לבחור תאריך ושעה מתאימים בכדי להעצים את האוירה שלשמה התכנסנו, שעת שקיעה היא בחירה מצוינת בחודשי העונה
  2. תפריט וגימיקים – עליכם לבחור תפריט רלוונטי לסוג האירוע ולאורחים המשתתפים. ניתן לשלב באירוע שכזה הדרכות יין כגימיק לשידרוג האירוע
  3. עיצוב וקישוט – חשוב להתאים את העיצוב והקישוט לסגנון האירוע ולמספר המוזמנים.
  4. מקום ישיבה ואווירה – יש לוודא שיש מספיק מקום ישיבה ושהאווירה נעימה ומתאימה לאירוע חתונה.
  5. צוות הפקה – חשוב לוודא שיש צוות הפקה מקצועי ומנוסה שיכול לטפל בכל הפרטים הקטנים כדי להבטיח את חוויית האירוע הטובה ביותר לכל המעורבים.

 

 

לבחירת היקב לאירוע שלכם לחצו כאן וגלו עוד את המקומות המשולמים 

בעבורכם בכל שאלה בקשה או יעוץ או הכוונה צוות אול פלייסס.

לשיחת ייעוץ ופרטים נוספים לחצו