רוצים לעשות חתונה תחת כיפת שמיים? לא החלטתם מה עדיף – חתונה בטבע או בגן אירועים?

לכל אחת מסוגי החתונות והמקומות השונים ישנם יתרונות ברורים שבהתאם לבקשות שלכם. בחירת מקום מתחילה בהגדרת מיקום, כמות אורחים וכמובן התקציב. לאחר הגדרה של כל המרכיבים הנ"ל תוכלו להכניס את העדפות שלכם ולגלות בדיוק אם אתם מהזוגות הקונבנציונליים או לא.

 

למה לבחור בגן אירועים?

היתרון הגדול – לוגיסטיקה קלה, כל הספקים נמצאים במקום אחד. אין צורך להתחיל לשנות דברים, הגן כולל את כל מה שאתם אוהבים. הריהוט, ההגברה והתאורה ספקי הבר והקייטרינג תוכלו לראות את כלום עובדים יחדיו באירועים ממש כמו שלכם. גן מעניק סדר שקט ונוחות לכם למוזמנים ולהורים שלכם.

חשוב להקפיד לבחור בגן עם רישיון עסק ולדאוג לתשלום מינימלי בחתימת חוזה. בגן אירועים תהנו ממערכת מסודרת שתדאג לדברים הבסיסים שחשובים לכם כגון הושבה של אורחים בשולחנות, בחירת סקיצה מאירועים דומים והמלצות על מנות בבר ובתפריט שיכולים להתאים לכם.

 

למה לעשות אירוע בטבע?

הרצון ליצור סיפור משלכם, חוויה שאין דומה לה. לקחת שטח ולתת לדמיון שלכם להשתולל. אירועים בטבע הפכו למוצר מבוקש בזכות היכולות להפתיע את האורחים. ישנם סוגים שונים של מקומות בטבע. בין אם אתם אוהבים את היערות, כרמים, מדבר, חורשות וחוות לכל אחד ואחת מכם ממתין המקום הנכון שיוכל לחבר אתכם לפנטזיה הרצויה.

אתם קובעים מי יהיו הספקים באירוע שלכם, יכולות לעצב ולשנות ריהוט ותאורה בהתאם לשטח לוח הזמנים יקבע על ידכם ובעזרת המפיק שלכם. יחס אישי יותר, ירידה לכל פרט ופרט והקפדה על ביצוע בזמן אמת של הספקים. תחושת החופש שהאירוע שלכם יהיה רק שלכם.

לעוד מידע על חתונה בטבע לחצו כאן 

יש אפשרות לשלב גן וטבע ביחד?

ישנם מקומות שיודעים מצד אחד לתת אווירה של טבע מתחת לכיפת שמיים ומצד שני לתת סדר וארגון כמו של גן אירועים. היתרון בבחירת מקום שכזה היא האפשרות שלכם לשלב בין חתונה שמשלבת את הערכים והרצונות שלכם יחד עם מתחם שיהיה קל גם לאורחים מבוגרים להתנהל בו ורמת המחיר תהיה מתאימה עבורכם.

 

מבחן תקציב – מה התועלת באירוע תחת כיפת שמיים?

כמו שקיימים סוגי רבים ושנים של גני אירועים, כך קיימים גם הרבה אפשרויות של מקומות בטבע לאירועים. בהתאם לרצונות שלכם אתם צריכים להגדיר מה הכי חשוב לכם ובאיזה מתחם תקבלו את המכלול הטוב ביותר.

אנחנו לא ממליצים לפסול אפשרויות אבל די ברור לכם שאם לא ניתן ליצור את הסיפור המושלם שלכם בטבע כי הוא יקר מידי כנראה שגן אירועים יהיה פתרון טוב עבורכם.

חתונות בטבע יכולות להתחיל ב400 שקלים לאורח ולהגיע גם ל1000+ שקלים, הכל תלוי בבחירת הספקים שאתם עושים ובעלויות של השטח, הציוד והלוגיסטיקה שמסביב. לרוב חתונות של 250 אורחים בטבע ינעו בטווחים של 500 שקלים לאורח.

חתונות בגני אירועים יכולות לנוע בין 350-500 שקלים תלוי בעונה ביום ובכמות האורחים שלכם. על המחירים הנ"ל חושב לוודא שבגני אירועים מחירי המלצרים הגברה ותאורה אכן כלולים במחיר אחרת יש להכניס את העלויות הנ"ל לתקציב שלכם.

לאחר שעברתם את שלב התקציב התמונה מתחילה להתברר, אתם מבינים מה עומד בטווח התקציב שלכם ומה לא. ישנם גני אירועים שיעניקו לכם את האפשרות לחתונה שבה תוכלו לשנות את הרכב הספקים וליצור משהו קצת יותר אישי משלכם ולפעמים זה יוכל לעבוד.

שמרו על גמישות בעת בחירת מקום, כל שטח פתוח שמשלב את הסגנון שלכם יוכל ללבוש תפאורה נכונה. בין אם מדובר על התפשרות לגן אורבני או בין אם מדובר על חווה בטבע עם רישיון עסק תמיד תוכלו לעבור בין שלל האפשרויות ולבחור במקום שתרגישו את החיבור הטוב ביותר עבורכם.

 

מספר נקודות שיסייעו לכם בבחירת הגן או בטבע לאירוע שלכם:

האם אתם רוצים לקיים חתונה בערב או ביום? ישנם גני אירועים וישנם מקומות בטבע שיכולים להפתיע בנראות שלהם גם ביום וגם בערב כך שחשוב לראות המקומות גם ביום וגם בלילה.

האם מדובר בחתונה ביום שישי? במידה וכן האם שעות האירוע בגן מספיקות לכם? האם המקום כשר? במידה וכן האירוע שלכם יסתיים כשעה וחצי לפני כניסת שבת בדרך כלל. ישנם גם גנים לא כשרים אבל כאן תהיה יתרון ברור לאירוע בטבע שהגבלות שעת כניסת שבת לא קיימת.

האם אתם מתכננים מסיבה? או מסתפקים במקום עם מוזיקת רקע. חשוב לבדוק מראש האם יש הגבלות של סאונד במתחמים השונים שתבחרו. כל שיקול צריך לקבל מענה נכון ובכך תוכלו לפסול או לאשר מקומות בתוך רשימת האפשרויות שלכם.

 


אול-פלייסס תוכן איכותי מעולם האירועים, כל המידע על עולם האירועים במקום אחד. בבלוג תוכלו למצוא מידע על אירועים בנושאי: חתונות, ימי הולדת, בר מצוות ואירועים לחברות. אול-פלייסס מאחלת לכם המון מזל טוב, ומקווה שתמצאו את כל התשובות לשאלות שלכם.