איך לבחור וילה לחתונה במרכז

 

במהלך 12 השנים האחרונות עזרנו לזוגות רבים לבחור בוילה הנכונה לחתונה שלהם. החלטנו שכדי להקל ולסייע ליותר זוגות, צריך להכין מדריך קצר כיצד צריך לבחור וילה. אירוע בוילה במרכז כגון חתונה טומנת מספר אתגרים– אנחנו ננסה להתמקד בעיקר.

תיקחו לכם עט ודף ובואו ננסה ביחד למצוא את הדרך שתעזור לכם. בנוסף נמליץ לכם על וילות שהפקנו בהן חתונות ובכך נוכל לחסוך לכם בעלויות החתונה, בלוגיסטיקה ובתכנים השונים שתצרכו לשלב.

5 כללים שאתם חייבים לזכור לפני שאתם בוחרים וילה לחתונה במרכז

חניה לאורחים – כמות האורחים הממוצעת שמגיע באותו רכב לאירוע חתונה מדברת על 2.5 אנשים בממוצע לכל רחב. האם יש חניון צמוד שמתאים לכמות הרכבים. בנוסף חשוב לזכור שגם צוות המלצרים, ברמנים וצוות העובדים מגיע עם רכבים. חשוב לבחור בוילה שיש חניון קרוב מספיק לכל כמות הרכבים. במידה ואין חניון קרוב ניתן לבדוק אופציה של שירותי הסעות לוילה או שירותי וולה פרקינג.

עוצמת המוזיקה – קיום אירוע בוילה תחת כיפת שמיים מחייב אתכם לפעול בהתאם למגבלות השמעת עוצמת מוזיקה. בין השעות 14:00-16:00 מוזיקה מאוד חלשה. זמן זה טוב לחופות, טקסים, ארוחה וכו. בנוסף מעבר לשעה 23:00 תצרכו להוריד את העוצמה. ישנן וילות שניתן להשמיע מוזיקה עד שעות יותר מאוחרות בהתאם לסוג האישורים או מיקום הוילה.

אזורי קבלת פנים, הושבה וריקודים -סקיצה מסודרת זה המפתח להצלחת האירוע שלכם. מעבר האורחים בין כל החלקים השונים הוא קריטי להצלחת החתונה שלכם. לאורחים צריך להיות נעים, צריך להיות צל במידה ומדובר באירוע צהרים לארוחה ולריקודים. במידה ומדובר באירוע ערב חשוב להדגיש כל אזור כדי ליצור אינטימיות בכל חלק באירוע.

פוליסת ביטוח, מציל, עובדים– הבסיס לכל אירוע מדבר על יועץ בטיחות וחשמל. חשוב להבין כמה חשמל אתם צורכים וכיצד להעביר את החשמל בשטח האירוע. כמובן שפוליסת ביטוח זה תנאי הכרחי כדי להיות מסוגלים להזמין ולארח אורחים צריך ביטוח שמתאים לכך.

שעות האירוע והיום הנבחר – האם החתונה שלכם מתוכנת להתקיים באמצע שבוע, אולי ביום חמישי או שישי? חשוב להקפיד על תכנון נכון של כמות השעות. במידה ובחרתם לקיים חתונה ביום שישי בצהרים הקפידו על פתרונות של מאוררים מצננים ורשתות צל. חתונות ערב הדגש יהיה על תאורה. מה צריך להאיר איזה נקודות באיזה זמן. המפתח ליצור חוויה שונה שכל שלב חדש באירוע שונה מהחלק שלפניו.

רוצים לראות איזה וילות לחתונה במרכז יכולות להתאים עבורכם? לחצו כאן

בחירת וילה לחתונה במרכז

אז מה המחיר של וילה לחתונה במרכז ?

וילות במרכז לרוב שייכות לאנשים פרטים שהוילה היא לא עיקר התעסוקה שלהם. בהתאם לכך המחיר משתנה בין בעל וילה לבעל וילה. כמובן שבמרכז הביקוש לאירועים גדול והצורך לבחור במקום שונה ומיוחד הופך וילות רבות למבוקשות מאוד.

עלויות השכרת הוילה – המחיר הממוצע של השכרת הוילה ל100-150 אורחים יוכל להגיע לטווח של 10,000-15,000ש"ח. כמובן שיש וילות זולות יותר ויקרות הרבה יותר. הכל תלוי בסוג הוילה הנראות שלה ואיזה ציוד מגיע אם הוילה. לפעמים עדיך לשלם יותר במידה וקיים ציוד בוילה.

ציוד נוסף שצריך לשלב – מעבר להשכרת הוילה חשוב לזכור שבמידה ומדובר על חתונה גדולה תצרכו להוסיף פתרונות הושבה, ריהוט אלטרנטיבי ומערכות הגברה ותאורה.

מהן סוגי הוילות לחתונה במרכז מהן האפשרויות ?

בין הווילות השונות ישנם הבדלים רבים. ישנן וילות המרגישות כמו אחוזות ישנות, אחרות מרגישות כמו מקומות אירוח מודרניים וכמובן יש וילות שפשוט מרגישות מאוד מפוארות. שאתם עומדים בפני בחירת הוילה הנכונה לכם חשוב להתחבר קודם כל למקום שהכי מתאים לאופי שלכם ואחר כך לוילה שתוכל להעניק לכם את החתונה הכי מעניינת לאורחים.

וילה כפרית מתאימה לזוגות שמחפשים ליצור חוויה יותר זורמת טבעית, שמשלבת בין ספקים מעולים צמחיה וטבע. במידה ויש עצים צמחיה ודשא אמיתי החיבור לכפר ולטבע קורה בצורה טובה יותר.

וילה אלגנטית מתאימה לחתונה שסגנון עיצוב קלאסי צריך לשלוט. לרוב הבית ועיצוב הגינה מדברים בעד עצמם ומשחקי העיצוב כגון פרחים והשולחנות עושים את ההבדל.

וילה אורבנית– מודרנית מתאימה למסיבות חתונה זורמות. אם אתם מחפשים אירוע שיש בו סגנון מדויק והדגש הוא על רוח התקופה -וילה בעיצוב אורבני מעניקה לכם את המראה של לא אכפת לי למרות שאני יודע שהוילה מושלמת.

 

איזה וילות במרכז משלבות בריכה לחתונה ?

באזור המרכז יש לנו מספר וילות שמושלמות לאירועי חתונה עם דגש על בריכת שחייה.
וילת מגשימים משלבת בריכה במרכז האירוע ומעניקה חוויה מושלמת למסיבת בריכה וגם לחתונה קלאסית.

וילת קו השרון מתאימה לחתונות שמחפשים וילה אורבנית יוקרתית בתוך שדות. וילת התחנה והחווה האורבנית משלבות בריכה יחד עם כל הציוד הדורש להפקת חתונה בוילה כך שקל יהיה לכם קל לקיים אירוע בשטחן.

 

האם הבריכה פתוחה מתחילת האירוע או בסוף החתונה? בגדול זאת החלטה שלכם. תלוי בסוג האירוע. במדיה ומדובר על מסיבת חתונה שאין טקס חופה אפשר לפתוח הכל, למרות שאנחנו תמיד ממליצים כן לשמור על איזה מבנה ולפתוח את הבריכה לאחר המנות העיקריות.

מהו גודל הבריכה המתאים לכמות האורחים שלכם? ובכן אתם צרכים להחליט על האווירה הרצויה. מסיבות חתונה בימי שישי בצהרים נמלית על בריכות גדולות. לאירועי ערב גם בריכה קטנה יכולה להתאים עבורכם. בנוסף חשוב לזכור לא כל האורחים אכן יכנסו לבריכה.

האם טקס החופה מתקיים על שפת הבריכה? גדול הבריכה והרצון האם ליצור מסיבת בריכה יקבע האם הבריכה היא לנוי או לשימוש. ישנם זוגות שבוחרים לבנות במה על הבריכה ובכך ליצור טקס חופה יותר אלגנטי ומרגש. מצד שני חתונה על שפת הבריכה ללא במה על המים תאפשר לכם גם להשתמש בבריכה במידה ותבחרו.

5 הוילות המומלצות של ALL PLACES לחתונה במרכז 

הבית בשרון– מתחם אירוח כפרי המשלב טבע חלל פנימי והרגשה של אירוח משפחתי ואינטימי בלב הכפר. חתונה במתחם אפשרית בכל ימי השבוע ויכולה להתאים ללקוחות שמחפשים אלטרנטיבה לאולם אירועים. אין הגבלה על סוג הקייטרינג כך שתוכלו לבחור בקייטרינג בשרי, חלבי או טבעוני. (למעבר למקום לחצו כאן או על התמונה)

 

אירועים עסקיים בשרון -מבט מהאוויר לבית
וילת מגשימים – בית פרטי במרכז הארץ. משלב גינה רחבת ידיים בעיצוב כפרי. בלב מתחם האירוע תמצאו רחבת ריקודים שבנויה מעל מתחם הבריכה.
(למעבר למקום לחצו כאן או על התמונה)

 

וילה מגשימים וילה כרפית לאירועים במרכז
וילה טוסקנה– למי שרוצה להרגיש כמו חתונה בחו"ל מבלי להתרחק חצי שעה מהמרכז. חוויה אירוח שיכולה להתאים לכמות קטנה של 50 אורחים או גם 300 אתם תחליטו.
(למעבר לחצו למקום כאן או על התמונה)

 

טוסקנה בית וילה
החווה האורבנית– וילה פרטית הכוללת רישיון עסק. המתחם מעוצב בקונספט של גן אורבני המשלב מקור מים לאפטר פארטי. אירועים קטנים וגדולים ניתן לקיים במתחם.
( למעבר למקום לחצו כאן או על התמונה)

 

חווה-אורבנית
וילת החווה בכפר – בקצה המושב מול שדות פתוחים תמצאו מתחם אירוח מפנק במיוחד. חלל פנימי הכולל אזור התארגנות וגן פתוח בשני מפלסים לאירועים מ50-ועד 400 אורחים.
( למעבר למקום לחצו כאן או על התמונה)

 

וילת החווה בכפר

האם ישנן וילות במרכז המשלבות לינה לאחר החתונה ?

בהחלט יש וילות במרכז שמשלבות לינה. אתם יוכל לבדוק את וילה התחנה בכפר, החווה האורבנית, וילת התחנה בכפר ובמקרים גם וילה בוטיק בשרון תוכל להתאים.

כמה אורחים נשארים לישון? בהתאם לוילה הנבחרת יש בין 2-4 חדרי שינה. ישנם זוגות שבוחרים וילה קרובה להתארגנות וללינה מהסחבה הפשוטה שיש וילות שמתאימות ללינה יותר מאשר לאירוע ובכך מצליחים לשלב פתרון נכון יותר.

איך דואגים ליום שאחרי?  פירות, גבינות, לחמים, מאפים. תנסו מראש להזמין את כל המוצרים שאתם אוהבים ותדאגו שיהיה משהו שאחרי על זה. כך שאחרי שתקמו בבוקר תחכה לכם ארוחות בוקר מפנקת במיוחד.

כמה עולה להשכיר את הוילה ללינה אחר אירוע החתונה ? לרוב מדובר על תוספת של 2,000-5,000 ₪ להישאר ללינה במתחם. כמה זמן תוכלו להישאר בוילה לאחר החתונה? תלוי בוילות ישנן וילות שיאפשרו לכם להישאר עוד שעות הבוקר, אחרות עד הצהרים ושי וילות שניתן יהיה להישאר גם עד הערב.

חושבים שהמקום הנכון לחתונה שלכם הוא בוילה במרכז? אתם מוזמנים להתרשם מהוילות השונות שהפקנו בהם אירועי חתונה. נשמח להמליץ לכם על הוילה המתאימה ולסייע לכם בארגון החתונה המושלמת שלכם.