לצאת לים להתנתק מהשגרה ופשוט לחפש את ההרפתקה הבאה. אם עוד לא התאהבתם בקונספט של הים הפתוח היאכטות הפרטיות והחיים הטובים כנראה שאחרי יום ההולדת הבא שלכם תחשבו שוב אם יש בכלל דרך בחזרה. השכרת יאכטה ליום הולדת מאפשרת לכם ליום אחד או מספר שעות לקבוע נתיב הפלגה, לבחור יעד לקיים תכנים רעיונות והפעלות שמשתלבים ברצונות שלכם.

יאכטה ליום הולדת מה צריך לדעת?

מספר אנשים שניתן לשלב ביאכטה הנבחרת? כמות השעות שניתן לשכור אותה? האם יש אפשרות לרדת בלב הים? כיצד היאכטה מאובזרת? כאשר אתם עומדים לבחור ביאכטה תכינו לכם רשימה של דרישות בקשות וצרכים ותראו שמעבר לעיצוב הנכון יש בחלל היאכטה את המענה לצרכים שלכם.

השכרת יאכטה מאיפה יוצאים לדרך?

אשדוד? ת"א? טבריה? חיפה? מאיפה אתם רוצים לקחת את הפלגה שלכם ביאכטה? מה המסלול המתוכנן מה יקרה לפני ומה יקרה ? כמה זמן אתם מקציבים לכל שלב בהפלגה שלכם? כמה שאתם תהיו יותר ממוקדים במה שאתם רוצים להשיג יהיה לכם קל יותר לקבל הכל. משלב בחירת התפריט הבר עיצוב היאכטה סידורי ההושבה, התפריט הקולינרי הספקים השונים והריקודים

יום הולדת 40 על יאכטה

השכרת יאכטה ליום הולדת עלויות ודברים שחשוב לדעת

גודל היאכטה, מספר השעות, כמות האורחים יקבעו את העלות שתצטרכו לשלם. כמובן שיאכטות מפוארות יותר יעלו יותר. הקפידו לבחור ביאכטה שעונה לצרכים שלכם, במידה ואתם מחפשים יום של הרפתקאות וריגושים בחרו ביאכטה שכוללת אטרקציות למים מסלול מהנה אווירה וריקודים. לרוב יאכטות כאלה מתאימות לימי הולדת שמחים שהמטרה ברורה להרים את הקצב.

אם אתם מחפשים יאכטה לימי הולדת שתהיה קטנה ומפנקת, המיועדת לטיפולי ספא, עיסויים, לבטן גב בלב הים רק אתם והשמיים הכחולים, בחרו ביאכטה הכי מפנקת שתוכלו למצוא.

אז מהו סוד הקסם של היאכטות שמגלים אותו בכל גיל?

השכרת יאכטה ליום הולדת יכולה להיות בכל גיל בכל שנה ובכל רגע. כדרך הנכונה לחגוג יום הולדת. כנראה ששילוב הים הפתוח, ותחושת המרחב, רעש הגלים מנתקות את כל האורחים מהאירועים שקורים כל יום ולמספר שעות באמת תוכלו להתנתק מכל מה שהכרתם. בין אם מדובר בימי הולדת לצעירים או למבוגרים. כל אחד מוצא את הקונספט, השעות והתכנים שנכונים לו.

אז תעלו לסיפון תבקשו את כל הפינוקים .תבחרו יאכטה לימי הולדת, נמל וקדימה לחגיגה הבאה שלכם.
הרבה מזל טוב בכל בקשה או הכוונה על בחירת ספקים יאכטות ויעוץ על זרימת האירוע והזמנים צרו עמנו קשר.

שלכם צוות אול פלייסס