עולם החידושים הרפואי מתעדכן בקצב מסחרר ומהיר. כדי להשאיר חותם לשתף במידע, ליצור שיתופי פעולה ולחשוף חוות דעת של מומחים, חברות רבות בוחרות לקיים כנסים רפואיים שנפרסים על תחומים רבים. בין הכנסים הרבים תוכלו למצוא מכנה משותף לכולם, מהו אתם שואלים? בדיוק בשביל כך הכנו לכם מדריך קצר על הפקת כנסים וכיצד הם משתלבים בתוך העולם הרפואי מוכנים לצלול פנימה, בואו נתחיל.

כנסים רפואיים – דגשים חשובים לקחת בחשבון

כמו בכל הפקת אירוע או כנס בחירת המקום שלכם מהווה את הבסיס לכנס. אנחנו אוהבים ליצור עם הלקוח סיור דמיוני מה הוא מצפה למצוא במתחם איזה ספקים צריכים לדבר, כמה מוזמנים צריכים להגיע כיצד יהיה בנוי לוח הזמנים ומה גודל החלל הרצוי לכל שלב. כאשר אנחנו מחייבים אתכם לחשוב על השלבים השונים על מספר המוזמנים ויד ביד עם ניתוח של החלל עולות הדרישות מהמקום. בצורה כזאת אפשר לפסול מקומות לא מתאימים, אפשר לעשות התאמות למקומות במידה והתקציב שלהם אטרקטיבי ובצורה כזאת לתת משהו אישי יותר למוזמנים.

למה חשוב להתייחס? תעברו על הקריטריונים השונים וסמנו מה חשוב עבורכם

זמן הרצאות – כמה אנשים ידברו? באיזה זמנים? מה נושא של הכנס הרפואי? האם אתם משלבים מומחים נוספים מהתחום? האם הכנס מורכב מפאנל מומחים שיש דיאלוג ביניהם או שמודבר בהרצאות על במת נאומים?
כמות מוזמנים – כמה אורחים צפויים להגיע לאירוע המדובר? התחילו עם הרשמה בטופס און ליין בדף ייחודי שיפתח לכנס וכמובן תדאגו לחלוקת תגים שמות ואישורי כניסה למגיעים בעמדת כניסה עם דיילות. במידה ויש חומרים נוספים ומידע שהמשתפים צריכים לקבל מומלץ להכפיל את מספר הדיילות כדי לייעל את תהליך העבודה.

מידע נגישות הסבר מה הולך לקרות בכנס ולוחות זמנים מדויקים – עמדת כניסה למתחם צריכה לחלול מלבד המיתוג והמסרים שלכם לוח זמנים גדול שמסביר לאורחים בדיוק מה קורה בכל שלב באירוע. בנוסף טרנד שתופס תאוצה בזמנים שילוב מסכים LED מתקדמים לא רק עם כיתוב אלא עם וידאו ואנימציות שמוכנות מראש עבור האורחים. מהניסיון שלנו הדבר מעורר סקרנות ממתג אתכם כמובילים ונותן ללקוח חוויה מעניינית והסבר על התהליכים השונים בצורה מהירה ומהנה.

גודל החלל – מספר הדוכנים, מיקומם עמדות הקייטרינג והבר, מידע כללי, סידורי הושבה, חלוקת מתנות. בחירת החלל ושעות של כנסים רפואיים, הן הבסיס להצלחת האירוע המתוכנן שלכם. כפי שסקרנו כאן בניית תרשים זרימה ושלבים מה קורה בכל חלק ומה אתם רוצים שהאורחים שלכם יחוו יקבע את התכנון המדויק שיביא למקסום והצלחת האירוע.

מספר הדוכנים השונים והמידע שתרצו להעניק לאורחים – צריכים להיות באזורים המעוררים אינטראקציה, המשמעות שיהיה מספיק שטח ומיקום לדוכנים בחלל יחד עם אפשרות ליצירת עניין מעבר לדוכן. היינו משלבים בין כל מספר דוכנים ריהוט אלטרנטיבי או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו פינת הקשרים או "המינגלינג" שלך.

מיקום עמדות הקייטרינג והבר – העמדות צריכות להיות בולטות ונגישות מלבד ההפסקות הקבועות שתגדירו, תנסו להשאיר עמדת קפה פירות ועוגות שתלווה את כל האירוע שלכם( מיקום עמדות כאלו צריכות להיות באזור שלא יפריע להרצאות ולמידע שתעבירו ויחד עם זאת להתאים לשלבים השונים של קבלת הפנים, הפסקות, ועמדת התרעננות).

מה קורה סביב ההרצאות או הפאנל המבוקש – אל תפחדו לגוון, כן שחושבים על כנס תמיד עולה התמונה של במה וכסאות מול. אנחנו אוהבים את הרעיון אבל חושבים שכדי ליצור אפקטיביות ועניין ניתן ליצור דינמיקה טובה יותר בארגון המתחם. מה אם אפשר היה לשלב במה עגולה והושבה בצורה יותר מעניינת לאורחים? אולי בכלל ניצור במה מלבנית או שניצור מספר מוקדים שונים שישלבו בין עמידה והושבה בין מתחמים שונים עם מסרים שונים.

 

כנסים רפואיים בינלאומיים – מקור לגאווה וחדשנות אז תיקחו שליטה ותובילו את התחום שלכם- הפקת כנסים רפואיים כך תעשו זאת נכון

רוצים ליצור בארץ את הכנס המדובר של השנה. חושבים שיש לכם את הידע והמומחים העולמיים שירצו להגיע? בעולם המודרני שלנו צריך להפוך מפגשים לחוויות ליצור לא רק בזז ועניין אלא להביא בשורה חדשה. חברות הסלולר הפכו את אומנות ההשקות המוצרים והכנסים לאירועים המדוברים כל השנה. אנחנו מאמינים שעם מיתוג נכון טיזר מעניין מומחים בעלי שם, רתימה של החברות המובילות וארגון נכון הכנס שלכם יוכל להפוך למוקד של גאווה והצלחה בקנה מידה בינלאומי ולהפוך למרכז ידע בשנים הקרובות.

הפקת כנסים רפואיים – ההצלחה של הכנס הבא שלכם תלויה במידת שביעות הרצון של המשתתפים

בעולם שהכל צריך להיות מהיר זמין ועדכני, הצורך לחבר את כל חלקי הפאזל ביחד מעולם לא היה כל כך חשוב. מרצים מעולים אוכל טעים שירות ברמה גבוהה ובעיקר נוחות. תעניקו למשתתפי הכנס את החוויות הכי טובות, תדאגו למרצים הכי מעניינים תנסו לשלב מצגות חדשניות, אל תפחדו להוריד את המצרים מהבמה, היום יש דרכים לשלב את הקהל בחוויות ובמידע בצורה וויזאולית יותר שתעניק לכם סיפוק טוב יותר( מה עם כנס שמשלב משקפי VR כדי להציג מידע חדש, חדשנות זה המפתח בטח בעולם רפואי שמיישם את יכולות הטכנולוגיה על בסיס קבוע).

לנו יש דרך אחרת להעז לחדש ולגרום לאורחים לרצות לחזור לכנס הבא, אם הפקת כנס רפואי חדשני מעניין אתכם נשמח ללוות אתכם בכל שלבי התהליך מיצירת הרעיון ועד בחירת המקום והעמדת האירוע בדרך הנכונה ביותר לכנס שלכם.

נשמח לקחת חלק באתגר שלכם וליצור לכם חדשנות שתהפוך למוקד הערצה, שלכם צוות אול פלייסס – צפו במבחר מקומות לכנסים