בא לכם לחלום בגדול חושבים שעכשיו זה הזמן שלכם מועלה כאן תוכלו לקראו בדיוק איך החוויות הכי מיוחדות, שונות, מהנות, מצחיקות ומרגשות עומדות  להיות שלכם. תיקחו עט ודף תהיו כנים עם עצמכם ובחרו בטיפים והמלצות שיכולים להתאים לכם.

אנחנו ננסה לפרק לחלקים כל שלב בארגון תכנון וביצוע של יום ההולדת מיוחד ולהפוך כל חלק כזה שונה מרגש וייחודי. להלן מספר טיפים להפקת ימי הולדת מיוחדים

ימי הולדת מיוחדים קופצים ישר למים

מה הופך דווקא את היום הזה למיוחד, מה שונה בו? גיל החוגג? אולי זה השנה שעבר? אולי הרצון באמת לציין את יום ההולדת העגול שלו או שלה בצורה בלתי נשכחת. בואו נתחיל מהבסיס ונתחיל לטפס בפירמידה.

סוג המקום – כל אירוע מתחיל במקום אירוח נכון, אם מדובר על משהו חד פעמי על תפחדו לפנטז. אנחנו יכולים לספר לכם על אירוע שהפקנו שהתחיל באמפי. כן אתם לא טועים סגרנו אמפי ליום הולדת שליבנו ספקים מדהימים קייטרינג בר ומופע מטורף שכלל לוליינים זמרים מופעי קצב וגם הנחיה של מופע סטנדאפיסט אישי לחוגג יום ההולדת. בנוסף לזה היתה עוד מסיבה בחלל צמוד שנמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה.

איזה מקום יוכל להתאים לאירוע שלכם – וילה פרטית, לופט, מועדון, אולם אירועים, חלל בוטיק, מבנה לשימור, יקב, מסעדה שתוכלו לסגור אזור עבורכם. יש מבחר גדול של מקומות חשוב להתאים את סוג המקום לתקציב לכמות האורחים ולתכנים שתצרו לשלב זה בעצם המפתח השילוב בין תוכן ספקים והאפשרויות במתחם והמוזמנים. רק כך תוכלו לבחור נכון במקום לאחר שתחליטו מה יהיה הרעיון המרכזי של יום הולדת וכמה מוזמנים יגיעו.

תכנים ספקים ורעיונות שנועדו לאירועים מיוחדים

המרכיבים לאירוע בלתי נשכח תמיד היו הספקים שמשתלבים במקום האירוח. לאירוע מיוחד צריך להעז למתוח את החבל ולשלב את הספקים שיגמרו לכולם להתפעלות. אם התקציב מאפשר זאת אנחנו נמליץ לכם לחלק אותו לשני חלקים שנדבר עליהם בהמשך בנושא התקציב. מה שאתם צריכים לדעת שהשקעה צריכה להיות בחלק ה-1 בקייטרינג ובר שנגדיר אותם בתוך הטעמים של האירוע. החלק ה-2 – בתוכן עיצוב ואטרקציות שנשלב שנגרם להם גורם הX פקטור שהופך אירוע מיפה למרשים.

מקומות לאירועים וימי הולדת 70

מה לצפות מגורם "הטעמים" באירוע שלכם?

בעיקר עולם קולינרי חדש, טעמים סגנונות בישול מטבח פתוח, שפים מובילים בניית תפריט אישי עם אלמנטים עוצרי הנשימה. אתם צריך שף בעל ניסיון שיודע להמציא מנות ולגוון בצורת ההגשה והטעמים. רבים וודאי שמעו על המטבח המולקולרי שיוכל להטעות אתכם בכך שתחשבו שאתם אוכלים משהו מסוים ואתם בכל תאכלו משהו עם טעמים אחרים לגמרי, העיניים משדרות דברים למוח שלא מצליח להבין ולעכל את מה שקורה ובכך נוצרת התרגשות צחוק והנאה מרובה.

ומה נעשה עם הבר אתם וודאי שואלים? מיקסולגים זה שם המשחק היום! מלבוש אלגנטי וההרגשה שאתה נצא במועדן או על גג ב NY ועד זריקת הבקבוקים באוויר. צוות הבר צריך לתת שואו הוא צריך להכיר כל קוקטייל מיוחד שתבקשו והוא צריך להיות מספיק חצוף להציע לכם טעמים חדשים ופרזנטציה שתתחבר לתפריט הקולינרי שלכם .
גורם הX פקטור

כמו שרשמנו יש לכם 12-15 שניות לסחוף את האורחים שלכם לעולם אחר. בין אם אתם רוצים ליצור קרקס, פסטיבל או אירוע קונספט מהאגדות העיצוב במתחם צריך להעיר את האירוע לחיים. דמויות שטח משחקי תפקידים פרחים תפאורות ודקורציות. במות עגולות לוליינים עמדות צילום ומנחים שילוו את האירוע הנבחר. צריך להעז ולפנטז עיצוב המקום צריך להיות חלק מכל החוויה הכל צריך להשתלב ביחד העיצוב האוכל הבר והתכנים. סוד הX הוא בכך שאתם יוצרים את החיבור הנכון למוזמנים שלכם.

אטרקציות לא ללכת על בטוח

כן כדי להפתיע עם אומנים מוכרים לפריצה של שיר או אולי שילוב שלהם בצורה חדשה כחלק מערב קונספט שכולל סגנונות מוסיקה שונים יחידו יכול להעניק את תחושת הרעננות שכולנו מחפשים.
אז מופע מרכזי עם מנחה שווה לשלב, לצחוק על חוגג יום ההולדת בקטע חיובי ואז להמשיך בקצת הומר משובח תמיד טוב. במידה ואתם שוקלים לעשות אירוע ערב על תוותרו על מסכי LED חדשים האפשרויות לשילוב אנימציות סרטונים קליפים ואלמנטים כל כך חשובה להפוך את החלל שלכם למוקד משיכה ועניין.

מה שעוד לא דיברנו ואנחנו חושבים שהוא יוכל להכניס עניין בקבלת הפנים הוא הפעלות תוכן חכמות שיגרמו לאורחים להיות חלק מהחוויה. תדמיינו שאתם חלק מסרט והעלילה בנויה על פעולות שונות שאתם עושים ובכך האירוע מתקדם. שימוש בספקי תוכן מובילים יכולים להכניס לכם אטרקציות ורעיונות שונים שיגרמו לכם לחשוב פעמיים על כל שאלה שצוות העובדים ישאל אתכם. כמובן שהכל במסגרת הקונספט הנבחר. ( דוגמאות טובות לכך ניתן ליצור במשחקי מחשבה משעשים שמשתלבים בתוך האירוע כמו: הטירה האפלה, מי גנב את המונה ליזה ושלל רעיונות של חדרי בריחה גדולים).
האם יש לכם תקציב חד פעמי?

כדי להפוך אירוע לבתי נשכח אל תתחילו ישר בתקציב. אנחנו ממליצים קודם ליצור את הרעיונות הספקים והמקום הנבחר ומשם לעבוד על תמחור העלויות השונות. בואו נבין כמה עולה כל ספק בואו נראה מה אפשר לשנות מהספקים הנבחרים כדי להוזיל או להכניס עוד תוכן לאירוע שלכם.

פירות וקינוחים לאירועים וימי הולדת

התקציב כמו שהסברנו צריך להתחלק לשני תחומים

1. מקום + קייטרינג בר, הגברה תאורה.

2. אטרקציות + תוכן +פינוקים (מוסיקה, מסכים, צלם, תוכן לבחירה, עיצוב, מנחה, הפעלות לאורחים לקבלת הפנים).

ניצול נכון של התקציב תהיה בהתאם להעדפות שלכם, תחשבו פונקציונלי האם כל הרעיונות והתכנים אכן נכנסים במקום הנבחר? אולי שווה לוותר על חלק ולהשתמש באזורים שונים במתחם האירוע כדי להעניק דווקא חוויות אחרות שישתלבו בצורה יותר טובה. אנחנו אוהבים למשוך 2 הצעות מחיר מ2 סוגים שונים של ספקים כדי לשחק עם הרעיון מה כל אחד מהם יוכל להעניק לנו ומי מתחבר טוב יותר לרצונות ולצרכים שלנו באירוע הנבחר.

יום הולדת מיוחד כי עכשיו זה הזמן שלכם!

אנחנו חיים בעולם לחוץ, מאתגר מעניין וחדשני. כל יום חוויות חדשות ורגעים שיכולים להתחלף במהירות ולכן אנחנו לא רק מאמינים במה שאנחנו כותבים אנחנו חיים לפי העקרונות האלה. כל יום הוא מיוחד, כל רגע הוא חשוב וכנראה שאם הגעתם עד כאן יום ההולדת שלכם הוא אכן עומד בקריטריונים האלו. טיפ מאתנו פשוט תלכו על זה תרשמו תחשבו תאתגרו את עצמכם בסוף תשקעו ותתאהבו בתהליך.

הפקת ימי הולדת מיוחדים

אם אין לכם יותר מידי זמן פנוי זה לא סיבה לדאגה. פגישה קצרה של שעה שעה וחצי שבה ניתן לעבור על כל הדברים החשובים יורידו ממכם את כל ההתעסקות. מפיקי אירועים יודאים למצוא מקומות ספקים ותכנים שיתאימו לבקשות שלכם ובכך להפיק לארגן ולתכנן לכם את האירוע המיוחד שמגיע לכם ליום ההולדת שלכם.

אנחנו כאן עוברכם ונשמח להפוך את היום הנבחר לבתי נשכח מיוחד מהנה ושמח עבורכם, בכל בקשה שאלה יעוץ או הכוונה ניתן לתאם אתנו פגישת הכירות, שיחה טלפונית ו פשוט לכתוב לנו מה אתם צריכים ואנחנו נשמח לסייע.

לפרטים נוספים על הפקת ימי הולדת – לחצו כאן

מאחלים לכם המון מזל טוב – צוות אול פלייס