מחפשים לעשות או לארגן הפקת יום עיון לעובדים? התחילו באיסוף כל הפרטים הטכניים על היום, ומשם עברו שלב שלב כדי שתקבלו ימי עיון הטובים ביותר בתמורה לתקציב שלכם.

ימי עיון צריכים להעביר ערך, יש להם מטרה. הם צריכים בפרק זמן קצוב של 3-6 שעות לדבר על נושא חדש, להכניס עניין ליצור הקשבה ריכוז וללמד את המשתתפים כיצד ליישם בפועל את מה שנלמד. כדי שתוכלי באמת ליצור עניין צריך לחשוב כמה תכנים אפשר להעביר לעובדים או למשתתפים.

האם יהיה הרצאה של מומחה מהתחום, כיצד החומר מועבר? האם את דואגת להדפיס חברות עבדוה או לחייב את באי היום להגיע עם מחשבים? דברים קטנים ונקודות קטנות שחשובות מבחינת לוגיסטיקה ובחירת מקום ליום המודבר.

פרטים טכניים ולוגיסטיים שכדי לבדוק מראש לפני בחירת המקום

האם יש קשר בין הנושא שאת מעבירה לבין מיקום האירוע? וסוג המקום תמיד נחמד לקשור בקונספט וליצור חיבור יחד עם זאת ימי עיון צריכים להיות אטרקטיביים במחיר ולא תמיד קל ליצור חיבור שכזה.

חשוב להגדיר כמות אורחים – כמות המגיעים ליום שלכם תקבע את מספר השולחנות, את האפשרות להגעה עם מחשבים או חוברות עבודה. בנוסף תדעו האם לפתוח חלל אחד או יותר. לרוב ימי עיון קטנים ומומלצים בקבוצות של 30-50 אורחים במידה ויש לכם פעילות ל 50 – 200 אורחים ניתן לחשוב על פיצול או בחירת חללים גדולים יותר.

שעות, מיקום, הפסקות לארוחות תמיד יהיה הבסיס ללוח זמנים נכון. הקפדה על זמני הפסקות חשובה בטח ביום שאת רוצה להעביר הרבה מידע ותוכן לעובדים. הקפידו על ארוחת בוקר קלילה ולפחות 2 הפסקות קפה וכיבוד קל. ואסור לוותר על אורחת צהרים טעימה. יום כזה ארוך יוכל להיות ממוקד מטרות תרשמי אותם תדאגי להתאים נכון את התכנים בין המרצים השונים.

 

 

הפקת יום עיון איך לעשות לבד שלושת כללי הזהב

הגדרת תקציב ליום הנבחר – כל תכנון ועמידה ביעדים עסקיים מדבר על מה המטרה שלכם מהיום. כדי להיות בשליטה צריך להבין את העלויות. ישנם חללים שניתן לשכור אותם ללא כיבוד ושלם סכומים שמתחילים ב 2000 ₪ ליום ועד 10,000 ₪ לפני מע"מ (הכל תלוי במקום ובכמות כמובן ). וישנם חללי שניתן לקבל תפריטי קייטרינג, קפה וכיבוד כלולים במחירי המנה ואז יכולים לדבר אתכם על 225-350+ מע"מ כמובן בהתאם למקום ולכמות האורחים.

הפקת יום עיון ובחירת המלצות בהתאם לסוג האירוע שלך – בחרי מקום בעל מאפיינים נכונים לאירוע שלך. מה הכוונה חפשי מקום שכבר קיים ויש המלצות מלקוחות שעשו אירועים במקום וסוג האירוע הקהל והתוכן היה קרוב למה שאת מחפשת ליצור.

סיור שטח במקום באירוע דומה ליום שלכם – זה חשוב, למה? שרואים בעיניים את האנרגיות, את זרימת הקהל ואת החלוקה לחללים השונים קל יותר לדמיין כיצד האירוע שלך הולך להיראות. תוכלי גם לראות מה את אוהבת יותר או פחות, כיצד הקייטרינג והבר מתפקדים.

ימי עיון – המקומות מומלצים עבורך

ישנם רעיונות רבים לימי עיון בהתאם לכמות המוזמנים ולמיקום הנבחר. שווה לבחון את תקציב היום שלכם ולבדוק האם אפשרי לקיים את האירוע באחד מהמתחמים הבאים:

1. בתי מלון – ללכת על בטוח. מקום אחד הכל קיים – לא להמציא את הגלגל.
2. חללי בוטיק – תלוי במיקומים, מה שי בחלל איזה אמצעי מולטימדיה וריהוט יש במקום. צפו במבחר מקומות
3. בתים פרטיים – לפעמים יכול להיות פתרון מושלם אינטימי למפגשים קטנים.
4. מרכזי מבקרים – ביקבים, חוויה שונה יותר רגועה מתאימה לימים סולידיים עם תוכן נוסף.
5. חלל פתוח עם גן – המשלב אווירה כפרית עם חלל מעוצב בקונספט של גלריה.

הפקת אירועים עסקיים שתרצי עזרה מבחוץ

צריכים עזרה בהפקה וארגון הנס? הפקת יום עיון? הפקת אירועים עסקיים? או בארגון מפגש העסקי ללקוחות שלכם, אנחנו מציעים לך לחשוב על תהליך קל יותר וממוקד בצורה שונה.
במקום להשקיע את האנרגיה בחיפושים, מיתוגים ובדיקת ספקים להיעזר בחברת הפקה שמבינה את הצרכים שלך מהאירוע תשחרר אותך להתמקד בעיקר וזה באורחים שמגיעים ובחוויות שתרצי שהם יעברו. אנחנו חושבים שבעולם הדינמי שלנו בכל זאת כבר שנת 2019 בפתח צריך להיות ממוקדי מטרה. מה זה בעצם אומר? להגדיר צרכים לקבל הצעות מחיר על מקומות שכבר הפיקו אירועים בסגנון לקבל ליווי מקצועי וידע רב על כל שלבי תהליך הארגון התכנון וההפקה כך שאת תוכלי לנווט עם הרעיונות ולהיות שם כדי לקצור את הפירות.

לעוד פרטים, מידע, סיוע ויעוץ אנחנו כאן עבורך בכל עת.
נשמח לשמוע ממך
צוות אול פלייסס