האם יש בכם רצון לאירוע תחת כיפת השמיים? האם אתם גרים במושב או תמיד דמיינתם את יום החתונה שלכם קורה בצורה יותר רגועה? כנראה חתונה במושב זה האירוע הנכון עבורכם. מאיפה מתחילים, מה צריך לדעת, מה אתם צריכים לארגן? ריכזנו עבורכם את כל המידע על קצה המזלג על המושבים השונים בארץ לחתונות מיוחדות שיגרמו לכם ולאורחים להתרגש.

חתונה במושב מה צריך לדעת?

ישנם מושבים רבים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום שאפשר ומותר לקיים בהם אירועי חתונות. בחלק מהמושבים השונים ישנם גני אירועים, בחלקם יש אולמות ובחלק אחר יש שטחים שניתן לשכור. חלק מן המקומות האפשריים הם: בריכות במושב, מדשאות וחללי אירוח שונים. לכל סוג חל שכזה מטרה אחת ויחידה להתאים לבקשות ולרצונות שלכם.
אתם צריכים להחליט האם אתם רוצים לקיים את החתונה שלכם בעיר או בכפר.

3 העקרות שיבטיחו לכם חתונה חלקה

כאשר אתם נגשים לתכנון האירוע בדקו את הדברים הבאים האם יש רישיון עסק למתחם, האם יש תעודת ביטוח ומי בעל המקום? ישנם מתחמים שבתהליכי רישוי והמעוצות המקומיות מאשרות לקיים אירועים בהם. במידה ומודבר על מושבים תדאגו לשלם מקדמה קטנה ככול האפשר במועד חתימת החוזה ויתרת התשלום סמוך ליום קיום האירוע/האירוע. יתרון בעבודה מול מושבים שעובדים לרוב מול גופים של אגודות חקלאיות שלא יתעסקו באירוע אלא רק ישכרו עבורכם שטח שהותאמו לו האישורים השונים- מומלץ לבדוק מה יש ומה אין ולהיעזר במפיק כדי שייסע בתהליך ויסביר לכם את החסרונות והיתרונות של כל מתחם. לא חסר דוגמאות ומקרים של אולמות אירועים שנסגרו למרות שהיו להם רישיונות עסק ועקב ניהול לא נכון לא יכלו להמשיך להחזיק במתחם. אנחנו תמיד ממליצים לבחור במוסדות מוכרים לשלם כמה שפחות עד יום החתונה. במושבים לעומת זאת סיכון לפשיטת רגל נמוך הרבה ביותר כך שתכנון ובחירת ספקים נכונה יכולה להבטיח לכם עוד שקט לאירוע.

הפקת חתונה במושב איך מתחילים?

במידה ובחרתם במושב שכולל אולם אירועים בתוכו ואכן בדקתם את כל האישורים והביטוחים הדרך שלכם לחתונה קלה מהירה ושגרתית. יתרונות של אירוע שכזה שכבר מהתחלה שלו אתם יודעים בדיוק מה יהיה התפריט, כיצד יראה האולם איפה הספקים ישתלבו. אם אתם מחפשים חתונת חורף סביר להניח שחתונה באולם במושב היא בחירה נכונה עבורכם משיקולי תקציב ונוחות.

במידה ואירוע בקיץ בוער בכם, ואתם רוצים להרגיש את האדמה המדשאות הירוק בעיניים והמבנים המיוחדים שיש רק למושב להציע כנראה שחתונת קיץ היא הבחירה הנכונה לחתונה במושב עבורכם.
היכולת ליצור עולם שמתאים לחברים ולמשפחה שלכם, האפשרויות הקולינריות חסרי הפשרות, האפשרויות של אירוע לא שגרתי יתאפשר רק באווירה הנכונה. הרומנטיקה של המושב החציר שברקע, הגרילנדות שנתלות באוויר והציוד מעת טבעי שמגיע בהתאם להעדפתכם. כל הדברים האלו יכולים לסיים את החיפושים ולגרום לכם להתמקד בבחירת המושב הנכון עבורכם.

חתונה במושב או באולם, התקציב יקבע הכל?

אז כמו שכבר הבנתם אנחנו בעד אירועים שמקיימים במושב, בין אם זה באולם החדש או הישן שנמצא או באוור הפתוח. הקסם הרומנטיקה תחושת השמחה של חוויה שונה תמיד יעשו לכם טוב בנשמה. כדי לעזור לכם בהחלטה בין חתונת חורף במושב לחתונת קיץ באוויר הפתוח על מדשאות או חורשות המושב התקציב כנראה שיקבע הכל. בוא נגיד את הדברים כמו שהם: חתונה במושב שמקיימת בחודשי החורץ באולם יכולה לנוע בין 250-350 לאורח בהתחייבות לכמות אורחים של 200+- אורחים ובהתאם לסוג המושב והאולם הנבחר. בחודשי הקיץ חתונות במושבים השונים שצריך להביא את כל הספקים יכולות להתחיל ב400 ₪ לאורח ולהגיע גם להרבה יותר הכל תלוי בבחירת הספקים שלכם, אבל היתרון החשוב מכולם זה היכולות ליצור את החתונה שתתאים לכם.